ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Huomenia kanssasisaret :wave: Ei tuol meidän viikon 15 pinossa ole oikein plussia pärähdellyt, pari haamujen haamua. Harmi juttu :( Jos nää nyt on menkat, ni on kyl ihmeet "valjut". Pikkuhousunsuojilla pärjäis oikeinki hyvin, eli tavaraa ei tuu juuri nimeksikkään :/
 
ON: Huomenta, Väsyttää ihan sairaasti vaikka nukkunut ihan hynin ja paljon. Tänään 9tunnin työpäivä. Taas tuli ovistestiin hieman tummempi testiviiva. Et kaipa sen voi jo lukea positiiviseksi. =) Niit oon tehnyt jo useamman päivän ja yks pvä oli selvästi heikompi kunnes taas eilen alkoi tummenemaan. :eek: en ymmärrä. Alaselkäkin on niin arka ettei oo tosi.
 
Huonoja uutisia gyneltä. Eipä siellä enää mitään isoa rakkulaa ollut. :'( Kyllä pääsi iso itku kun tulin kotiin. :'( Miksi juuri minä?! Miksei mun munasolut kasva?? Meni sitten tämä viimeinenkin kierto ihan puihin! :(

Nyt pidämme kesän ajan taukoa. Minä alan syömään metformiinia. Se viisi kiloa pitäisi myös laihtua. Mieskin sai jo lähetteen spermatutkimuksiin. Voimme sitten syksyllä miettiä (jos ei ole ihmettä tapahtunut), että miten jatkamme. Minut voi laittaa vaikka taustailijoihin. Yritän pitää palstataukoa, ymmärrätte varmaan. Tulen kuitenkin välillä lukemaan teidän kuulumisia.

Plussatuulia kaikille ja hauskaa kesänodotusta! :flower:
 
Voi harmi, Pantalaimon, kyllä varmasti käy mielessä, niin mullaki :hug:
Sit ku jotku raskautuu pyhästä hengestä, ja jotku ei niin millään vaikka kuinka paljon haluaisi :ashamed: Ja ymmärretään ihan varmasti, koita jaksaa. Tässä lohtu/ voima :hug: :hug: :hug:
 
Voih Pantsukkainen :hug: Meni oikein pala kurkkuun, kun luin sun gyne kuulumiset! Mä jo niin ajattelin että siellä olis ollut hyvät uutiset... eikö se gyne antanut edes yhtään toivoa, että se siitä vielä kasvaisi? Paljon, paljon halauksia sinulle :hug:
 
Jouskari: Kiitos. Eipä se mitään toivoa antanut. Itsekin näin sen, että tuhottomasti pieniä rakkuloita siellä oli, muttei yhtään yli sentin mittaista.

Kiitos kaikille haleista. On oikeasti koskettavaa ja sydäntä lämmittävää, kuinka jaksatte elää melkeinpä tuntemattomien ihmisten mukana.
 
pantalaimon :hug: olen tosi pahoillani puolestanne. veti mielen matalaksi täälläkin sun teksti.en osaa edes kuvitella miltä susta nyt tuntuu ja en osaa oikein sanoo mitään lohduttavaa. oikein paljon voimia sinne teille :hug:
 
Pantalaimon :hug: tosi kurja mieli tuli tännekii ku luki siun gynellä käynnin,muutenkin vauvan saanti on vaikeeta ja saatikka kun ei ees kasva munasolua joka vois hedelmöittyy.Paljon siulle ja miehelles voimia..tauko voi tosiaan tehä ihan hyvää..kesä on muutenkin niin ihana et sillon on vaikka mitä tekemistä =)

astydamia mie oon tehny tolla RFSU:n testillä haamuja..ja pari viivanpaikkaa(viivanpaikat tuli vielä kun kemiallinen raskaus oli tullut..eli menkat alko ja kp2/30 sain viivanpaikat)et kyllä veikkaisin et saattas joku siulla olla sielä matkassa ;) tee testi parin pv päästä uusik.Jotkus kyl sanoo et vaikka ei oo ollu raskaana ni on saanu viivanpaikkoja.

Toiveilija82 mie vaan oon sitä mieltä et siulla on valemenkat ja plussaat vielä..ei tommosii oireita voi olla jos ei oo raskaana :p teetkö millon testin?

Täällä on ruvennu paikat kostuu vaikka eilen valitinkii kuinka aavikkoa tuolla alhaalla on :D napukkakin on ruennu pehmenee ja on jo pikkusen raollaan..jee..jospa se ovis tulus torstaina ni ois hyvät mahkut saada simpat liikkeele.
Sain tänä aamuna ihania uutisia :heart: paras kamuni olis saanut sunnuntaina pienen prinsesan..aiti ja tytär voi hyvin.. :heart: ihanaa..oon niin onnellinen kaverini puolesta.Oikein odotan et pääsen kattoo pikkusta..
 
ei kyllä kauheesti kannatusta tullu, mutta mä yritän vielä illemmalla uudestaan. me tarvitaan vähän kannustusta.

ja te ootte kaikki niin tärkietä mulle että mä toivon teille kaikille sen plussan :hug: aivan sama vaikka yksin tänne jäisin. meitä on aivan liian monta :D
 
nibbler oon samaa mieltä et täällä on liikaa porukkaa..on se niin kumma miten ei niit plussii rupee tulee..kun miettii miten paljo muualla ihmiset saa vahinkoja..ja myö jotka tosissaa yrittää sitä omaa nyyttiä niin ei meinaa saada ei niin millään :/
 
tyty86: olen samaa mieltä et on niin väärin et toiset sais mut me jotka oikeasti yritämme ja haluamme ei saada... tunnen yhden joka juuri sai kuulla odottavansa ja nyt on tekemässä aborttia... on se niin VÄÄRIN...
 
se on tosi väärin! just sain kuulla erään.. vähemmän kaunista elämää elävän ihmisen saanenn lapsen. ja tunnen yhden äidi joka on niin välinpitämätön lastaan kohtaan että...

onneks sen isä on aivan ihana.
 
miekin tiedän yhen eukon jolla ollut ongelmia ekan pennun hoidossa..lapsella on jopa sijaisperhe.Ja nyt se eukko sai toisen pennun..en todellakaa tajuu tota toimintaa..minkä helvetin takii ne hankkii lisää lapsii ku ei pysty ekastakaa huolehtii..ja sit myö kärvistellää täällä ja toivotaa omaa lasta kun juopot, narkit ja sekot sikiää pyhästä hengestä :kieh:
 
Sitä aina miettii että miksi muille kun ei minulle.Varsinkin kun lähipiirissäkin on kourallinen abortteja tehneitä ja itse on aina tiennyt että jos raskaaksi tulisi niin abortti ei olisi itselle vaihtoehto. Kai se on vaan uskottava että se ei ole itseltä pois jos muut raskautuu sormia napsauttamalla. Tuntuu vain että ainakun joku lähipiiristä raskautuu niin itse tipahtaa sinne lapsettomuudesta kärsivien prosentteihin. Meillähän yritys alkoi vasta, mutta olen vuosien saatossa kasvattanut itselleni todella kovan pelon sitä kohtaan etten saa biologisia lapsia. Lapsia ajatellen kamalaa jos eivät saa turvallista lapsuutta, en ymmärrä miten lapsen voi jättää heitteille.
 
Kiitos nibbler kannustus pinosta! ehkä juju on juuri siinä, kun ensimmäisestä niin kovasti kaikki haaveilee, niin siksi sitä tärppiä ei tule :ashamed: Mutta nyt joukolla plussaamaan! :wave: Ja mietitään vähemmän niitä oireitä ym. :LOL: Ihan niinkuin onnistuis! :D

:attn: Olis ehdotus tuohon plussa pinkkaan, että siihen vielä lisäis kp:t ja päivämäärän kun on plussa tullut?!
 

Yhteistyössä