ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

No on todella, et varmasti kyl kuvittele mitään. Vähintäänkin on hipaissut tai jotain muuta vastaavaa, eihän linea negraa voi muuten tulla :eek:

Täällä tosi rauhalliset fiilikset, testailuun n. viikko nyt ja ei ees jännitä. en laske päiviä testaukseen niinkun ennen, vaan testaan sitkun on reilusti myöhässä :) Oon melko varma et ovuloin, siks aika luottava mieli.
 
Niin, koita ottaa rauhallisesti vaik varmasti haaste onkin. Lääkäri/tk ei varmasti myöskään ole huono idea, jos et mielenrauhaa saa. En kyllä ikinä olisi kuullut että muusta kun raskaudesta toi viiva voisi yhtäkkiä ilmestyä, ja valemenkathan on melkoisen yleisiä. Et kyllä sulla todennäköisempi se plussa on :) Se selviää sitten kun selviää, eli ei auta kuin olla maltillinen asian kanssa. =)
 
joo noista abortti-jutuista. oon täälläki varmaan valittanu, ku yks mun kaveri teki toisen abortin vuoden sisään.. eli eka viime kesänä ja nyt kuukaus sitte... hommat ei tosiaan onnistunu täysin, kaavinnassa imettiin väärästä kohdasta, ja homma jouduttiin jatkaa lääkkeillä... noo ei vieläkää onnistunu täysin, kaverilla kohtutulehdus...

NIIN ETTÄ OTTAAKO PÄÄHÄN. joillain on niin hemmetin tiukassa ne ei-halutut vaavit, ja joillekin ei millään tartu matkaan.

sori tämä hei... mua vaan on ahdistanu koko homma.. olin viime kesänä tämän kaverin olkapäänä kun itki valintaansa, sanoi ettei tee koskaan enää samaa. olisin ollu tukena myös jos ois päättäny vaavin pitää. mulle tää homma on liikaa
 
Vohan persus..mies ei saa v.loppua vapaak ja ovis on pe-la.. :headwall: meen kyl miehen luo torstaina ja lähen aamulla lauantaina..et onhan siin viel pieni mahku..mut silti harmittaa..saa nähä nyt et millo ovistikkuun pärähtää kunnon plussa.Tulispa se torstaina ni sit ois hyvät mahkut tärppiin..
 
tyty86, toivotaan et ehditte puputtaa oikeeseen aikaan. :) kyllähän ne simpat siellä elää mahdollisesti 3 päivääkin, että jokatapauksessa peiton alle hytkymään torstaina! luultavasti riittää, vaik ovis ois lauantainakin! puuhiin siis vain :saint:
 
Todellakin kaipais nyt hyviä positiivisia uutisia tämä meitin pino!!! Positiivista tuulta puhkuen ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:
Harmittaa niin teidän muiden puolesta, joilla mieli on maassa!!
Itsellä on ihan hyvät fiilarit, sen kyllä tekee tuo meidän koiruus vauva palleroinen! :heart:
 
DaylightDancer joo tiiän et ne simpat voi elellä 3vrk mut silti olen epäileväisin mielin :/ kun muutenki niin hanakalaa tää raskautuminen ni haluisin antaa ainaki hyvät mahkut simpoille..ettei nyt siitä jäis homma kiinni..muuhun ei oikee voi vaikuttaa ite ku toho ajotukseen..kun eihä sitä koskaa tiiä et jos ne simpat elääkii vaa sen 1vrk..ni sit on kusiset paikat..heh :D :headwall: noh..ei vissii auta muu ku "herran haltuun" tää tärppi..
 
talvimamma-09, Ihan varmasti sua rasittaa ja ärsyttää se sun kaveris.. Mä tunnen kanssa yhden mun ikäisen tytön, joka muutama vuosi sitten kyllä seurusteli ihan vakavasti useita vuosia erään ukon kanssa ja kun se tyttö tuli raskaaksi se jätkä uhkasi erota jos ei se tyttö tekis aborttia. Tietenkin se sitten sen teki. Nyt sitte viime loka/marraskuussa se tyttö sai taas tietää olevansa raskaana,sille samalle ukolle jopa. Ja taasen sama homma: "jos et tee aborttia niin sä et asu täällä enää"..Ja tyttöhän abortoi. :kieh: :kieh: Onneks sille nyt on kuulemma asennettu kapseli senkin takia, että se ei kuitenkaan tulevaisuudessakaan olis huolehtinu ehkäisystä ja ois kaiketi yhä uudelleen ja uudelleen jouduttu abortoimaan.. :kieh: :kieh:
 
tyty86: Tiedän kyllä liiankin hyvin. Jotenki tuntuu et tarvii joka päivä pupuilla, jo hyvissä ajoin ennen ovista ja sen jälkeenkin. Mut jos tilanne on se ettei siihen pysty, niin pupuilkaa jo ennen (kuten apsukin sanoi, hyvä et on siel oottamassa). Ei sun mahikset siihen kuole, ihan totta :) Tuikkaskaa vaik just ennen kun se lähtee, niin on mahd tuoreita. Kyllä se plussa silti voi tulla oikein hyvin =) Rauhallisesti vain koitat ottaa vaik hermostuttaisikin se siimaotusten elinikä!
 
Tosta pupuilusta vielä, että luin joltakin sivulta,en nyt muista miltä, lääkärin sanomana, että jos pupuilee oviksen aikana liikaa niin on myös suurempi riski siihen, ettei niitä simppoja välttämättä enää "ole tarpeeksi" kasseissa..Samaisessa artikkelissa oli myös, että jos tuon pupuilunkin vetää "ihan överiksi",että koko ajan vaan nylkyttää saattaa käydä jopa niin, että osa simpoista olis viallisia,jolloin taas km riski kasvais..Siinä nimenomaan ohjeistettiinkin jotenkin niin, että peittoja kannattais heilutella mielellään joka toinen päivä ja mieluusti vieläpä aamutuimaan. Siitä en sitten tiedä miten se vuorokauden aika vaikuttaa..
Ei sitten ollut tarkoitus pelotella, eikä aiheuttaa mitään paniikkia kellekään ;) =)
 

Yhteistyössä