ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

asty kylläpäs vaikuttais lupaavalta :) Älä nyt googleta, sehän se vasta kaikista pahinta onkin oireiden miettimiseen ja haamujen miettimiseen :) kyl se plussa sit tulloo jos on tulossa :D :heart:

Vauvahaaveita great job! :)

Tiedätteks, mun tekis mieli alkaa nyt just ompeleen kestovaippoja :D:D:D:D oon varmaan päästä pimee, tarvis siivota yms, mut mä se vaan kattelen noita kankaita tossa pussissa ja haluan alkaa ompeleen :D:D
 
Toivottavasti se nyt oli positiivinen tulos, vaikkei yhtä tummaa viivaa tullukkaa :D Pitää kuitenki viel pari päivää ainakin testailla ihan varmuuden vuoksi, testejäki pitäs ostaa lisää =) Ajattelin ostaa nyt loppukiertoon noita prismantestejä, ja jättää sit seuraavalle kierrolle loput( jos seuraavaa kiertoa edes tulee :p )
 
Vauvahaaveita - kyllä se ovis saattaa mennä tavallaan "ohi" jos ei juuri oikeaan aikaan testaa.. tai näin mä oon ymmärtäny... :/ eli jos ootte vaan touhunnu tarpeeks makkarissa niin eiköhän se siitä.. :)

Kuumeilija, mun tekis mieli mennä kans shoppailemaan kaikkea vauvakamaa. Mut en nyt kuitenkaan ennen ku tulee plussa. mut heti kun se plussa pärähtää testiin niin meen ostoksille! :D

Olikohan mulla muuta... ihan kamalasti taas tekstiä! :D Ihanaa miten reippaita te ootte ollu! Onneks mä oon töissä muutenhan mä roikkuisin täällä koko ajan ja kehittelisin kaikkia paniikkioireita!! :LOL: ON: eli ovista täällä odotellaan. Varmaankin tulee tässä lähipäivinä.... :whistle: Noh, ainakin se hyödynnetään ja toivotaan sitten vaan parasta...

Joku täällä puhui siitä et on ihan tyyni olo. ... tais olla nibbler. Hassua, niin mullakin! (tai ainakin vielä. en lupaa mitään tuohon viikon päähän...)
:ashamed: Mut jotenki nyt on sellanen olo et tulee jos tulee ja eipä siinä muuta.
 
Vauvahaaveita, mutta vahva viiva sulla kuitenkin niin hyvä! :) Ootkos minkäänlaisia ovistuntemuksia tuntenu? :D (olipas erikoinen sanamuotoilu:))

SIIS APUA! Miksei tää kuume jo helpota.. Selailin netissä kaikenlaista, ja eksyin ulkomaisille lastentarvike sivuille.. ja tippa tuli linssiin kun näin maaailman ihanimman vauvan kehdon :heart: :heart: :heart: mulle kans ja täytettä sellaiseen :) (anteeks tää valivaliruikuruiku :))
 
Kuumeilija87 Oon tuossa joskus maininnut että en oo ikinä mitää oireita tuntenu, mutta nyt muka on muutamanpäivän ollu vatsassa nippailua ja tuntuu että välillä nivusissakin vihloo...en sit tiiä mitä tämä sitten on, tai sit tämä kaikki on kuvitelmaa :D
 

Yhteistyössä