ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

no ne ois joka tapauksessa loppuneet kun mä tuun kotiin, mut on se huonosti jos ei saa hyviä ohjelmia kattoo jääkiekon takia!!

miksi ei ikinä siihen aikaan kun tulee jotain tv-shoppia tai jotain saakelin nelosdeittiä?
 
JJ-t: No kyllä ärsyttää!! :kieh: Mua ei kiinnosta kiekko yhtään! Lisäksi on ihan tyhmää jos seuraavatkin ohjelmat myöhästyy. Mulla on menossa Weeds tallennukseen ja nyt sitten pitää arpoa, että kuinka paljon lisäaikaa siihen pitää laittaa. :kieh:
 
JJ-t joo vituttaa kulkee riepu persiis loppukierto.. :kieh: toivon et terot olis viime kierros tehny tehtäväsä ja tässä kierros ei tarttes kestää tuhruja..ku en tahtos niitä teroj syyä,tuun niistä ihan mielenvikaseks..ukkokii on iha helisemäs ku louskutan leukojani vähävälii sillo tai pillitän ku kakara :D :kieh:
 
ainakin meillä on hyvää aikaa palstailla kun ei ukko häiritse :LOL: :LOL:

tyty niinhän teroista sanotaa että vaikutus kieroon voi tulla vasta seuraavassa tai sitä seuraavassa, niintoivotaan että sulle auttaisi :saint:

mulla vaikutti vähän liiankin nopiaa, en kyllä ovista bongannut..toisaalta ihan hyvä jos nää nyt on menkat niin pääsee clomi kiertoon, jänskättää!! :D
 
Täälläkin kiroillaan tätä matsia. Tekisivät nyt ratkaisu maalin...
Toivotaav JJt että on vaan tuhrua. Voikun voisikin sanoa omaavansa vakaan kierron. toiveilijan oireet on kyllä merkillisiä!!Luulisi että pahakaan kuume ei kuitenkaan aiheuttaisi kenellekkään taikavoimia:). Toivotaan että se plussa vielä pärähtää!
Koulu on minulle kanssa aina ollut suht helppoa ja peruskoulu ja lukio meni siellä 8,5 pintaan ilman kummempia lukemisia. Itseäni ärsyttää että ammattikorkeassa voi vieläkin pärjätä viimisen minuutin pänttäämisellä ja luovalla kirjoitus taidolla. Tuntuu ettei muut enkä itsekkään ole koskaan vaatinut itseltäni täyttä panosta, kun ilmankin pärjää hyvin. Nyt pitäisi viimoiset kurssit käydä ja lopputyö vääntää.
 
mä mietin tässä erästä alkuvuoden kiertoa... tai oon miettinyt sitä aika paljonkin kun heräsin siihen kamalaan menkkakipuun silloin yöllä, jotka meni vartissa ohi ja päivä sen jälkeen alko menkat....

mietin että mikähän se kipu oli? sehän ei ollu kysta ainakaan, niinkuin mä aattelin.
ja mä mietin että jos se oli keskenmeno ja mitä oireita mulla silloin oli. tarkistin sen tuolta vanhasta ketjusta. silloin mulla ei ollu muuta oiretta kun että mulla ei ollu huonoo oloo oviksen jälkeen ollenkaan ja että mun nenässä näky verisuonet ihan selvästi.

ja mä mietin mitä mä tein silloin että mahdollinen keskenmeno tuli.
ja oisinko voinu estää sen jotenkin jos oisin tiennyt.
ne menkathan tuli periaatteessa ihan ajallaan että varmaan parhaimmassakin tapauksissa kemiallinen raskaus.

pitäisiköhän mun nyt seurata tätä kiertoa tuleeko mulle huonoa oloa että jos tulee niin voin laittaa pyyhkeen kehään? tosin joka raskaus on erillainen, mutta silti.
tai ehkä mun pitäisi keksii joku uusi harrastus jotta mä en miettis näitä asioita. varsinkaan kun ei oikein voi olla varma mistään...

entäs tämä kierto? ne helokit pitäs poistaa PMS oireita. joten jos mun tissit on kipeet niin se ei voi johtua menkoista? periaatteessa.

ja miks light cokis on niin puuroa? ja mistä tuo ajatus tuli? mitä jos mun PICA-oire on cokis niin miks sitä ei saa kofeinittomana?

kuinka paljon mahtuu oman napaan.... :ashamed:

ja koulusta en ala puhumaan :) mä oon tyhmä ku saapas ja keskiarvo nolo...

tosin mun ekan amis yrityksen ka oli 4.5 (suomen arvosana nelone!)
ja tokan tais olla 4 tasan...
 
Hei syökö kukan teistä niitä omenaviinietikka tabuja?kun tuntuu et oon kuiva ku sahara ku alotin niiden syönnin tässä kierrossa.. :whistle: ja greippimehuu en voi juoda tasapainottamaa limoja ku saan siit allergisen reaktion ihoon.. :/ ku joudun syömää selkä särkyyn lääkkeitä..
 
hui!! ei näy kirjottajaa tuossa viestissä klo 21.25.. onko se piglet jos oiken muistan päivän tapahtumista.. näkyykö nimi muilla?? mikäs siinä oli ettet ultraan päässy ja olsko ollut clomien seuranta vai mikä..? anteeksi tyhmät kysymykset..? :ashamed:
 
toiveilija joo mietin ite sitä kanssa..mut turha enää tässä kierros juua ku oviksen pitäs olla tällä viikolla ja nippailuja munasarjoissa jo on mutta eipä valkkarii oo nimekskää..toivon et rupeis kostumaa ovista kohti =D..jos ei tuu plussaa ni voisin rueta tota karpalo mehuu litkii :p se on hyvääkin..karpalolonkero on namia..
Hei missä vaiheessa teillä rupee tulee noita ovista enteileviä limoja?kun miiulla pitäs olla ovis pe-la laskureiden mukaan ni eikös tässä jo pitäs värkin rueta kostumaa :D
 
Juu Piglet hyvinkin, ihmettelin mihin se nimi siitä katosi yks kaks. Ehkä musta tuli haamu =)
Mulla ei yksinkertaisesti ollu rahaa mennä sinne ultraan tänään. Siel oltais kurkkailtu että löytyiskö nyt sitä johtofollikkelia. Epäilen että siellä olisi, kun ei näin kaameita kipuiluja oo ennen ollu ja ne on eniten vasemmalla.
 
En muista miten paljon aiemmin viime kierroissa on paikat ruennu kostuu ku ovista kohti on menty..mut nyt tuntuu et on jotekii normaalii kuivemmat paikat..laitan kyllä noitten omppuetikka tabujen piikkii.. :kieh: yleesä ennen ovista tuntuu et pitäs pikkuhousun kaa kulkee ku paikat on nii kosteena..jahka se tästä vielä torstaita kohti olot märkenee :D
 

Yhteistyössä