ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

mullon vaan stressiä, siitä se johtuu.
kun on se tentti huomenna ja kto:n näytön arviointi tulossa...
mä palelen ihan koko ajan, persposkia myöten menee kylmänväreitä :D
kauppaan pitäis lähtee hakeen maitoo, muttei millään jaksais.. :(
 
astydameia siulla kyl kuulostas noi oireet iha ku oisit raskaana..pulssi on asia eriksee mut noi kaikki muut viittais siihe..pidetään peukkuja :p

Tuli käytyy lenkillä..nyt ruuanlaitto meneillää..kypsys nuo potut..on niin nälkä jo..
 
meinaatko tyty tosissas? :eek:
noh, onhan tässä vähän ihmeellinen olo... mut mä aattelen jotain vakavempaa... mietin jo pitäskö lähtee päivystykseen...? :eek:
sydän tykyttää, ahdistaa, oksettaa.... mut tää voi olla paniikkikohtauksen alkuakin... ei saakeli. kerran oli ja se oli kauhea. luulin, että kuolen.. silloin oli hirveä stressi. koulus oli samalle päivälle kaksi esseetä ja tentti.... :O
 
astydameia jos siula on taipumusta paniikkikohtaukseen ni kannattaa seurailla tilannetta..ite kärsin siitä nuorempana..kenkku "tauti" se voi tulla huomaamatta..oireet voi olla paniikkikohtauksestakii..minuu rupes sillo pyörryttää,ahistaa ja paha olo oli..nii ja kädet täris.hyvä et kuppi pysy käsissä..mitkäs kp:t siul on meneillää?
 
nyt on kp 24...
mun kirjotus hävis johkiin :(
en jaksa kirjottaa koko juttua, mut siis on ollu kerran aiemmin paniikkikohtaus.. onneks vaa kerran. se oli kamalaa.
pidän nyt pientä taukoa neuropsykan pänttäämisestä.. :) keksin hyvän metodin. kirjoitan itselleni esseen aiheesta ja lueskelen sitä sit ennen nukkumaan menoa ja huomenna aamulla junassa ja vielä koululla. kirjoittamalla oppii yllättävän hyvin... :)
sain kehityspsykan tentistäkin K5, vaikka luin samana aamuna pikasesti muistiinpanot :D
 
astydameia joo muistan viel nii selvästi miten rankkaa toi opiskelu oli..huhu..onneks on jo ohi :whistle: miulla oli keskiarvo ylä-asteelta lähettyää 7,6 ni nyt amiksessa hikutin ja keskiarvo n.4,5 et kyl sitä sai päntätä..ja hyvät keinot oli, et kirjotin omasta mielestä koealueelta olevat tärkeet jutut ylös ,ja luin omia muistiinpanoja..ei pettäny koskaa se tyyli =) 4 ja 5 tuli yleesä aina..
 
Huh! Oottepas te ollu ahkerina! :D Monta sivua tekstiä, selasin kaikki läpi mutta en nyt jokaiseen kommentoi...

Halauksia kaikille joilla menkat pilanneet joulu-unelmat. :hug:

Täällä omassa navassa on aika hiljaiseloa. Peittoja pöllyytetään ja odotellaan tuleeko ovisoireita lainkaan... ei ainakaan vielä!
 
mu mielest opiskelu o ollu älyttömän helppoa... ka oli yläasteelt lähtiessä 8,8 enkä juuri mittää koskaa lukena kokeisii. Lukios oli jotai 7,3-7,5 ka, en ennee ees muista kui paljo ja kirjoitin muuteskii keskitasosesti enkä sillonkaa koskaa oikee lukena mittää. Nytkii on 3,5 paikkeilla enkä vielkää oo panostanu lukemiseen :p se ei vaa sovi mulle :D mie ku ain oon ollu tommone keskitien kulkija et mulle riittää mainiosti tommone suht ok ka :)
 
Täällä on ollut opiskelusta puhetta.

Mullekin koulu on ollut aina helppoa. Peruskoulun päättötodistuksen ka oli 9,5 eli hurjan hyvä. Olin se hikari koulussa, ja siitä kyllä sai aina kuulla. Nyt yliopistossa ei kuitenkaan enää pärjää sillä, että on hyvä muisti ja vankat perslihakset luennoilla istumista varten :LOL:, vaan tentteihin pitää oikeasti panostaa. Enää ei arvosanatkaan merkitse niin paljoa, kaikkea löytyy ykkösestä vitoseen. :D

Halit kaikille tädin yllättämille! :hug: Plussaonnea tasapuolisesti kaikille! :heart:

ON: Kovat vihlaisut munasarjassa ovat tyyntyneet tasaiseksi sykkeeksi. Huomenna tulee sitten lopullinen tuomio... Hui!
 
Ja mun kropassa taas tapahtuu, suihkuun mennessä tossa taas vilkasin itteeni peilistä, ja jumatsuikka ku melkeen säikähin :eek: Mun yläkropassa näky siis aivan tajuttoman hyvin verisuonet, eilen ne näky tisseissä, ja nyt koko yläkropassa, siis tosi, tosi hyvin :/
En mä niinku mitenkään omaa kroppaani peilaile tai silleen :ashamed: :D
 
en tiä..johan on kummaa jos nää nyt on menkat :headwall: viime kierto 65 ja tää olis sitten 25??!!! oonhan teroja syönyt, mutta odotin tätiä vasta kahden viikon päästä :/ gyne on lomalla, enkä oikeen tiedä mitä tää on, jotain välivuotoa..?? onko välivuotojen kanssa menkkakipua, sillä sitä kyllä löytyy..?

miten laskette kuukautiskierron ekan päivän???ekasta tuhrusta vai ekasta kunnon vuodosta?? voiko välivuotoa olla yli kaks päivää, vai onko nää menkat??

voi kun joku osais sanoo, kun mun pitäs tarkaan oikeina päivinä ottaa clomit ja terot pitäs lopettaa kun menkat alkaa, mutta en nyt tiä..otanko vielä tänään, ja huomenna kp 1 :headwall: :headwall: vaikeeta tää elämä :kieh:

anteeksi omanapaisuus :ashamed:
 
toiveilija :hug: pitäisköhän sun varmuudeks käyä labrassa ottamassa testi verestä? mun mielestä tuo menee ufouden puolelle jos sulla vuotoa ja noin selvät oireet kuitenkin. ei tollasia vaan voi kuvitella.

JJ-t mä lasken sen ekasta tuhrupäivästä jos tuhru on veritä eikä esim. ruskeeta limaa.

nää kirjotukset on joskus niin... :D
 
Omaa napaa täälläkin: Tein just ovistestin, ja siihen rupes ilmestyyn menkein välittömästi viivaa, ja se on viel hitusen vaaleempi ku kontrolli :D :D Eli taitaa tuo ovis tapahtua mun kohdalla.

Nyt on vaan toiveet paljon isommat ku tikuttaa oviksen ja sit jos ei tärppää niin, sitä tippuu ja korkealta :ashamed:
 
tää vuoto on kyllä veristä, jossa hyytymiä..ihankun menkoissa (huomaan siis siitä kun kokeilen kn:aa) muuten siteeseen ei ole päivän aikana kyllä paljoa tullut, pikuhousunsuojalla pärjäis..

tyty onko sulla välivuotojen aikaan menkkakipuilua??
 
JJ-t ei oo ollu kipuja..oon ihmetelly et mistä pirusta toi tuhruttelu johtuu..aikoinaan kun olin 17v. ni sain teroja et loppus tuo tuhruttelu..sillo oli menkat 2viiko välei ja kokoaja tuhrutti.Tuhruttelu loppu ku söin yhessä kierrossa teroja.Nyt ruvennu 3kirtona jo tuhruttelee viikko oviksen jälkee ja alotin ne terot.noh viime kierros söin teroja mut tuhru alko siltikii 8pv oviksesta :kieh: ajattelin syyä viel tässä kierrossa teroja mut saa nyt nähä..voi olla et jos ei tuu tärppii ni vasta ens kiertoo säästän ne.
 
vauvahaaveita, niimpä :ashamed: Juuri niillä mammaksin testeillä tikutin sen oviksen. Olipa ihana saada kerrankin kunnon viivat testiin, vaikka ovistestiin :) Ja sit tosiaan, ku on ollu kaiken maailman oireita, voit kuvitella, et korkeelta tultiin alas :ashamed:
nibbler, se kävi mielessä. Neuvolaan meen ma, mut katotaan miten nää päivät nyt etenee, pääsisin varmaan jo aiemmin sinne verikokeisiin. Jos mies ei ois vahvistanu kaikkia mun näkemiä juttuja, hourulaan kai tässä joutais |O |O |O
 
JJ-t ja toi miu tuhru on ruskeeta ja niukkaa..pikkuhousua joudun pitää sillon.Yhtenä kiertona tuli pari ruokalusikallista verta mut muuten ruskeeta tuhruu..mut noi terothan voi tehä välivuotoja..joten oota viel huomiseen ja kato yltyykö vuoto.Tai näin mie tekisin..mut en sit tiiä jos clomeja syöt..ei oo kokemusta niistä.
 

Yhteistyössä