ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

"sontsan alla alla alla aa aa aa"
pure genious!

nyt sit ollaan taas töissä... ainakaan tänään en oo täällä yksin niinku sununtaina.

mikähän on kun ei töitä löydy... pelkkiä kesätöitä vaan...
hah! staffpoint oli tehny keljusti. nimikkeenä toimistoapulainen ja vähän puhelinasiakaspalvelua. no ehti ilmaisin kiinnostukseni ja sit se onki yhtäkkiä tää sama työ mitä mä nytki teen!
:)

mut jotain kivaa muuta työtä pitäs saada tehä. voisin vaikka äidiksi ryhtyä :)
 
" on hassua miten paljon sullon massua,vatsasi saattaa yhä venyä.."..... :LOL:

Eipä nuita töitä oo mullakaan. Pitää ryhtyä ihan tosissaan etsimään kunhan saan valmistumispaprut käteen. Mulle kelpais mikä tahansa työ paitsi puhelinmyynti.. :| enkä kyllä välttämättä tahtois siivoomaan mitään pihoja :| Mutta mun ammattinimikkeellä ei näiltä leveysasteilta töitä saa...

Joo ja sit ku kävin kelalla lasketuttamassa tukia muutenkin, niin saisin täyden työmarkkinatuen siihen asti, että ukon kutale pääsee töihin. Sen jälkeen kuulemma karsittas asumistukikin meiltä pois.. En tajuu miten se niin menee, nälkäähän siinä rupee näkemään väkisinkin.. Toivotaan, että ukko saa hyvän työpaikan kun asioikseen kerran kouluttautui uudelleen. =) Enkä kyllä voi hyväksyä sitäkään, et äitiyspäiväraha ois reilun satskun pienempi kuin mulle luvattu työmarkkinatuki!?
 
kiitos salasanasta :) tuplana..
mun piti aamulla tehä r-testi, mut heräsin saakeli viis vaille seitsemän ja työt alkaa seiskalta... ei mies viittiny herättää, vaik ite oli lähös töihin :D mut voi olla et se luuli että meen iltaan... :eek:
meni muutenki kaikki ihan pyllylleen töissä, eka duunipäivä omas duunis ton harjottelun jälkeen, onneks oli mukavat työkaverit aamuvuoros, nii ei tullu sanomista :D
 
No niin, tulossa äklöä tekstiä :ashamed: Siis, tän päivän oon kulkenu rätti housuissa sen tädin perk..... takia, mut eipä sinne oo tullu ruokalusikallista enempää :/ Vasemmalla puolella tuntuu niinku joku nipistäis koko ajan. Ainoastaan pissalla käydessä ja pyyhkiessä tulee, välillä punasta välillä vaal.punasta verta. Et ei normia tämäkään :ashamed: Ajattelin tehä uuden testin huomenna tai ylihuomenna ellei vuoto tuu runsaampana. Ja viiva, se on edelleen :/
 
DaylightDancer, hyvältä ja hyvältä :ashamed: Eilen ei kyl tuntunu yhtään hyvältä, tuli oikeesti itku ihan sydämen kyllyydestä, et eikö taaskaan :'( :'( :'(
Mut kyl mä uudelleen viel testailen :) Pistin sulle muuten mailia tässä yx päivä :D
Kuis sun ovistelut?
 
ovikset taitaa olla jo takanapäin, tänään ei TIPPAAKAAN mitään vuotoa kp 22/27-34.. ei ikinä oo ollut näin :) Oviksen aikaan oli runsastakin, et taisin ovuloida kun nyt lämmötkin pompanneet 36.81! Tässä sitten reilun viikon päästä testailemaan. Koitan ehtiä mailaamaan sulle viimeistään huomenna, tänään on niin kauheen hektistä :|
 
Toiveilija elä viel luovu toivosta..hyvinki voit olla raskaana..pidetään peukkuja siulle :hug:

Oon koko aamun selvitelly työkkaristä ja liitosta työttömyys juttuja :headwall: kun muutan joesuuhu eikä varmaa duunipaikkaa ni pitää ilmottaa ittesä työttömäks työhakijaks jne. :snotty:

Nyt taidan lähtee juoksemaa lenkille.. :wave:
 
hirmu nopeesti menny aika ku Daylight siulkii jo ovis ollu! Iha ku vasta oisit harmitellu sitä et menkat alkoi! Ja oha munki km:stä jo miltei vko! Kauhu nopee ajankulu!

Huomen meen jkl ja sit en juuri ehk käykää koneella.. tosin koitan koulus ain käydä kurkkimas :)
 
haha, DD :LOL: Kyllä te mulle sitten lempinimen keksitte! Ei sillä, toihan on mun kuppikokokin :p

Vastasin sulle toivis!

Miracle, niinhän se aika menee. Onneks, kierrosta toiseen, vielä kun aika kiirisi nopeaa siihen tärppiin asti :) Meille molemmille nyt. Toivottavasti aika myös parantaa sun haavat, ja selviät koettelemuksesta. Vielä meille yhtäaikaa vauvamasut siunaantuu. :heart: :hug:
 


Tuos vähä piristystä tälleki sivulle :)

Mie tuos just mietin et josko koht värjäis hiusset taas ku ostin siis sitä voimakkaan punasta väriä ja iloisin mielin vaa eteenpäi! :) Viel se plussa miulleki tulloo ja sit vaavi jos pysyis matkassa loppuu asti miu omana vauvana ja sitte lapsen ja sitte rakkaana aikuiseksi kasvaneena :heart:
 

Yhteistyössä