ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Ei alkaneet menkaat tänäänkään, ja etova olo vaan voimistuu :( nyt tulee jo ihan kylmiä väreitä siit et oksetus niin kova, vaikkei vieläkään ihan pytylle asti tartte mennä. tuntuu nyt jo et laatta tulee, mut saan pidätettyä.. mitähän helvettiä tää on :S Tuskin peliä raskauden suhteen viel menetetty on, kun ei se välttämättä menkkojen alkamispäivän illalla oo yli 25 KY, kun ei kerta varsinaisesti myohässä olleet. testailen sit parin päivän päästä jos oireet ja menkattomuus jatkuu, ja sit jos nega meen lääkäriin se varalt et oon kipee :)

Piti vielä tulla mainitsemaan, että mä olen nyt käynyt YTHS:llä. Se on ehkä jotain julkisen ja yksityisen välillä... :D Siellä olen ainakin saanut tosi hyvää palvelua ja mut on otettu ihan tosissaan. Mutta siis ei aina välttämättä tarvitse mennä yksityiselle, että saa hyvää palvelua. Vastaavasti sitä huonoa palvelua voi saada myös yksityiseltä, JJ-t on siitä valitettava esimerkki. Toivottavasti JJ-t asiat lähtisivät nyt rullaamaan! :hug:

öööö..kävin suihkussa ja koitin kn:aa joka eilen oli semmonen nenän mallinen ja kivi kova. nyt se on tosi pieni ja pehmee, mutta visusti kiinni. lämmöt on 36.8, normaalisti 35.8-36.2. eikös niitten lämpöjen pitäis laskea ennen menkkoja?? sellasta juilimista mahassa on ollut että kyllä sielä nyt jotain tapahtuu..

JJ-t juu ei ne lämmöt laske juurikaan kaikilla, mullakin ne laski vast toisena menkkapvänä.. mut toivotaan ny et ois silti siit raskaudesta kyse ja ei vain näkyis testeis :)

mun pää hajoo ku pitää litteroida opparia varte noit haastiksia ja sit siit viimesest haastiksest saa mitään selvää ku se haastateltava puhuu niin hiljakseen.. sit yrität koko ajan uudellee kelailla ja taas kuunnella ja taas uudellee ku ei meinaa saada selvää ja sen vuoks tul sit riita miehenki kans ku seki yritti auttaa ja siin ny ol kaikkee.. ärsyttävää :(

Hello vaan.. olen taustaillut, mut ilmottelen et olen edelleen mukana.. onnea plussanneille, nyt oon jo tippunu et ketkä oli plussannu mut ainakin miracle, vai... :flower: oliko monesko yk? Entäs muilla plussanneilla oliko yk:t pitkällä? ei viitsi ettiä tietoa tuolta sivujen takaa, laiska!! No, oikein kivaa kevättä kaikille, tosi mukava lukea aina välillä näitä juttuja ja kiva kun tulee koko ajan uusia tyyppejä =)

voi prkl :kieh: tuli jo melkeen tasavahvat viivat ovistestiin ja mies tulee vasta huomen, pahimmas tapaukses torstaina(meen hakee sen ite huomen tänne jos se missaa junan)eilen tikkuun ei ees tullu haamua ja nyt jo haamuakin vahvempi :| ..ja kierron mukaa oviksen pitäs olla vasta loppuviikosta oikeestaan vasta ens maanantaina.. :eek: hitto..miten tää aina menee näin..viime kerral sama juttu..mies oli kipee eikä päässy tulee :kieh: ja taasko missataan ovis :headwall: :headwall: |O

kohdun napukkakii on ihan pehmee.. :ashamed: vittu että ärsyttää..tää on perseestä kun ei asu miehen kaa saman katon alla.. :headwall: ja välissä on 130km.. :ashamed:
Kananmuna limoja ei viel oo tullu..iha ku vettä laskis hanasta...sama tunne valkkarin kaa.. :D
onko muilla tullu vahva ovisplussa seuraavana pv:nä jos edellisenä on saanu vahvan haamun..vai voiko se vielä halentua ja tulla myöhempään se plussa..??

tyty, meil on väliä 220kilsaa mut hyvin se ovis hyödynnettiin silti :D eli me oltii sit sitäkin enempi ain et mä miehen luona tms. Ja tosissaan mullaki tul aina haamua ja sit haamutki hävis yhtenä pvänä ja sit seuraavana pvänä tuli miltei tasavahva viiva ovistestiin ni sen oletin olleen ovisviiva koska sitä seur. pvänä oli taas paaaaaljon haaleempi viiva.. ja sitähä sanotaan et jo viivan tummumisen voi ajatella ovikseksi, eli ei täysin kokonaa saman vahvune tarvi olla mut jos o vahvempi ko aiemmat haamut tms.. ja mul meni se niin koska just se viiva oli et se oli selvästi tummempi mut vain toises reunas ei ollu yhtä vahvaa väriä.. et kyl se taitais sulla ovis ny huomen esmeks olla!

haidi, juu plussasin ja yk:t oli 3 :) eli iha ajoissa sit tärppäs :) ja pillerithä mul on aiemmin ollu noin 4v käytös =)

Ench: Mä tosiaan olen käynyt YTHS:n gynellä, jolta sain terot ja clomit käyttöön. Sillä on myös ultra huoneessaan, joten pääsen seurantaultriinkin sinne. Musta on ainakin ihan mieletöntä, että 4,50?:lla saan noin hyvää palvelua! Mun on täytynyt kysyä siltä gyneltä, että pääseekö sen luokse varhaisultraankin. En vaan tällä kertaa viitsinyt, kun eipä nyt ollut aihetta. :kieh:

tyty: Toivottavasti ne viivat tulee torstaina! Ja ovishan tapahtuu 24-48 tunnin sisällä ovisplussasta, joten vaikka se plussa tulisi huomenna, niin silti voisi olla vielä hyvät mahdollisuudet! :heart:

Kiitos tsempityksistä =)

Nää menkkakivut on tosi vaihtelevat ollu viime viikosta asti. Välillä tuntuu, että NYT ne alkaa, ja sitten menee taas pitkään ilman mitään kipuja :/ Yritän keskittyä nyt kouluhommiin, niin ei tulee liikoja murehdittua.

tyty toivotaan että tulee vasta torstaina! inhottavia nuo kaukosuhteet, meilläkin takana monta vuotta kaukosuhdetta - siitä selvittiin! Mut meil ei ollukaan vauvakuumeilua silloin... jaksamista!

ON: kolmas päivä jo tätä nippailua!
ja kun tunne on ihan samanlainen kun olis raskaana... mut kun ei voi olla mahdollista. Inhottavaa...

jaha me on koottu uus pino :)

palstataukoiluu ollu taas vähän, mut viimeinkin otin itteeni taas niskasta kiinni :)
ovis sitten oli ja meni viikonloppuna ja ei tuntunu missään!! se on ihan hukassa. ku tuntu että se olis ollu viimeviikon alussa eli tosi paljon liian aikasin... laskureiden mukaan sen ois pitäny olla viime viikolla.

ja oireitakin vahingossa aloin miettimään mutta tulin siihen tulokseen että niitä oireita kuitenkin miettii ja ne on tosia vaikka kuinka yrittää puhua itteleen että ne ei kuitenkaan oo, niin mä sitten annan jokaisen oireen tulla ja luotan niihin. tai ainakin siihen että ne on jotain eikä vaan mielikuvitusta.
kun ei niitä ajatuksia voi kuitenkaan estää niin ainakin on itteleen rehellinen.

alavatsassa on ollu tooosi paisunut nyt kaks päivää eli se menee menkkoja enteileviin oireisiin, pahoinvointia on ollut nyt enenemässä määrin jota ei oo ollu hetkeen ihan niin paljoo ku yleensä ja alavatsalla tuntuu... niin miltä?
ehkä semmonen enemmän kutiseva tunne sisältäpäin. normaalisti kipuja sun muuta repäisyjä ja vihlomisia mutta nyt tuntuu lähinnä että joku värisee kauheella vauhdilla ja kutittaa mua. en oo ennen tuntenu sellasta joten.... en tiiä mihin kategoriaan sen laitan.

oli muuten mukava viikonloppu meillä.
kun meillä on se lääkekuuri ja sanoin miehelle että ei saa juoda alkoholia niin arvashan sen että sen oli taas pakko tehä just päinvastoin mitä mä sanoin...

no kun tulin 22.00 töistä niin sohvalla makaa hyvin raukka ja sairas mies joka oli oksentanu kolme kertaa. sitten se kävi vielä kahesti oksentamassa vaikka kuin yritin hoitaa ja sit sanoin että jos se oksentaa kolmannen kerran niin me mennään ensiapuun.
laitoin miehen nukkumaan ja menin ite sohvalle odottamaan auton avaimet kourassa että koska lähetään. ei siinä kauaa menny.

mies oksensi vielä kahdesti sairaalassa jossa hoitajat sano että ei voi johtua lääkkeistä ei millään, koska ne ei oo ennen tuollaista lääkettä nähny.
ei kuulemma voi oksettaa tollanen joten ne lähetti meidät kotiin :(
onneks mies selvis vaikka oksenteli vielä rajusti kun tultiin kotiin.
aamulla se voi taas paremmin...

hyi ku taas omaa napaa...

tsemppiä kaikille! huomaan monen olevan jo melkosen kypsynyt tähän ainaseen kuumeiluun, mutta älkää antako periks! vaikka kuinka mieli tekisi!
kyllähän täältä tuonne odotuspuolelle on jotenki päästävä!

Te todellakin tuonne odotuspuolelle vielä tuutte!! Mäkin sillon olin et pah, ehk sit joskus vuoden pääst mut silti olin et no tuun silti peräs ja sieltähän mie tulin jo aika pian. Ja niin tuutte tekin ja mietitte siin vaihees tätäkin kuumeilua et jopas oli sekin sit menoa ja meininkiä ku oli jos minkämoista oiretta ja et no onko raskaana vai menkat ja millonka se ovis on ja no onko se nyt hyödynnetty yms yms. Mut uskokaa vaan, te tuutte peräs aiemmin ko kuvittelettekaan!! :hug: :hug: :hug: paljon haleja kaikille ja plussapuhureita ihan mielettömät määrät!! :whistle: :whistle: ihan kaikille!! Plussia paljon ja kaikille nyytti kainaloon vuoden päästä viimeistään! =)

Tyty Mulla tuli ovistestiin eilen lähes yhtäpaksut viivat mut tänään oliki testiviiva heikompi. En tiiä mistä kyse menikö ovis jo vai olinko liian vähän aikaa pissaamatta. No onneks mahdollinen ovis on tullut kuitenki hyödynnetty.
Ainakin kovin tuntuu monel olevan raskausoirei. Plussapuhurei teille. :whistle: :whistle: :whistle:

Voi Nibbler!

ON: Noniin! Mä olen jo rauhoittunut. Masu ei, mut mä olen. Kait se on vaan jotain oviksen tuloon liittyvää...

Mut ei ainakaan ovislimoja näy.... myydääkö apteekissakin niitä ovistestejä? Jos kokeilis huomenna? Pitääkö niihin pissailla johonki tiettyyn vuorokauden aikaan?

Nyt plussaonnea kaikille joilla oikeesti on se aika kuusta... eli ei meille sekopäille. (paitsi plussaonnea ovistesteihin jos joku meinaa...)

Yhteistyössä