ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Täällä tuskaillaan piinapäivien kanssa..

nibbler otan osaa miehesi olotilaan.. Onneksi meni ohi nopeasti..
Mutta täällä ainakin riehuu kaiken maailman tauteja..

Kaikille tasapuolisesti plussa onnea!! Toivon todellakin, että pian tärppää tai heitän pyyhkeen kehään.. Ja lopetan toivomisen ja alan panemaan energiaa taas liikkumiseen ym.

Kevättä odotellessa ja ennen kaikkea kesää odotellessa..
Kävin tänään "moikkaamassa ja taputtelemassa" meidän vanhempien purjeveneen kylkiä.. Ja odotan innolla kesää, että päästään taas purjehtimaan..

KP

Oon miettinyt nyt oikein näitä kiertopäiviä.. Jos joku laittaisi mulle tänään kp 1/28-78. Tai ehkä voin myöhemmin tehdä sen itsekkin. Eli tänään alkoi vasta kunnolla vuoto ja noista kp:stä ei voi sanoa mitään.. Eli sain Clomit, mutta en saanut Primolutteja (!!), joten jos ovis saadaan aikaan ois kierto 28 päivää, jos ei niin sitten..no sitten ei tiedä kuinka kauan noita menkkoja saa taas odotella..

Hei te Clomeja käyttävät! Onko ihan tavallista, että sa Clomit, mutta ei mitään muuta lääkitystä? Mulla ei myöskään oo mitään seurantaa. Clomit syödään kp. 4.-8. Gyne myös sanoi, että yhdyntää pitäisi harrastaa kp. 15, koska silloin pitäis oviksen tulla ja sitä ennen pidättäytyä 3 päivää. Minusta kuulosti oudolta. Entä jos ovis onkin kp.14.. Onko tähän thai-gyneen luottamista?

huomeni sisaret..viiminen yövuoro takana ja viikon "loma"alko B) :D jee! Tein äsken ovistestin taas ja samanlainen tulos kuin eilen, hieman haaleampi kuin kontrolliviiva..joten i hope sou et huomen vasta vahva viiva ja jos se mieskin ilmestys..tai meen sit hakee sen jos ei muuta.. =) Voi olla ettei musta vähään aikaan kuulu..tulee tehtyy kaikkee kivaa kun mies tulee ja ennen kaikkee oltuu makkarin puolel..
Zemppii piinaajille ja ovista bongaajille..meikä käy vetää unta palloo ja sit virkeenä rupeen suunnittelee illan menoja ja miehen kaappaamista kotiin :D

linna mun silmiin kyllä kalskahtaa omituiselta tuo...14. päivähän sen pitäs olla jos kierron pituus on 28. mulla olis kotona mun gynen tekemä kaavio aiheesta jos haluat että printtaan tähän :D se on kirjoitettu hienosti lääkärin käsialalla eli paljon saa selvää...

tuota ovis asiaa muutenkin mietin. tässä teen näitä laskelmiani ja simppojen eliniästä riippuen tää kierto on "aukoton" eli ei oo mahdollista etteikö munasolulla olis ollu mahdollisuutta hedelmöittyä. kuhan se nyt ei ois kovin kranttu...

Täällä taas muutaman päivän tauon jälkeen... Kauheesti oli tullu jo tekstiä, ja kovin jännää on nyt monella!!! Peukkuja vaan kaikille...

Mulla menossa nyt kp 12, ja huomenna ultra, vitsi kuin kauhulla sitäkin odotan.... Kauhee pelko on, ettei siellä mitään näy... Ihan meinaa mennä kaikki yrityshalutki, ku niin on ärtyisä ja kiukkuinen... Ja sitten tää iänikuinen identiteettikriisikin päätti tulla tähän väliin ja oma peilikuva on sitte NIIN jotenki paksu ja kalpea ja vaatteet ei sovi ja niin edelleen...

Mahtaakohan nää olla clomioireita, ku selosteessa lukee et saattaa aiheuttaa masennusta... :ashamed:

nibbler: Täytyy ehkä kuitenkin siirtää päivää aikasemmaksi tuota lääkärin määräämää yhdyntää (kivaa kieltä..). :LOL: Mies oli ihan kauhuissaan, kun sanoin, että täytyy kalenterin mukaan mennä.. :D Ei ois ehkä pitänyt kertoa mitään.. Mulla on tasan kaksi ovistikkua, että voisin tietty katsoa kp. 14, mitä ne näyttää.. Eihän siinä muuten mitään, mutta kun se suositteli pidättäytymistä kolme päivää ennen kp. 15:ää. Oisko niin, että täällä kuumassa maassa ne siittiöt ei uusiutuisi niin nopeasti. En tiedä..

Mahtavaa! Aukoton kierto! Toivotaan parasta!

Daizy : Tsemppiä ultraan!

Tulen tännekin kertomaan...

Omaa napaa tiedossa: :ashamed:
Sama olo jatkuu. kohtu kipeä jo... hmm...5-6 päivää!! Nippailuja ja iltaisin ihan turvoksissa! Ja kaiken huippu: tänään aamulla kahvi meinasi aiheuttaa oksennuksen. Juuri niin kuin viime kerralla raskaana ollessa.... MUTTA: mulla on kp 11. Eli raskaus ei mahdollista! Ovis?!
Jos on ovis niin missä ne limat mitä viime kierrossa oli?! Tää on nyt sekasin... ei tää nyt ollenkaan mee niin kuin pitäis.

Alitajunta keksii mulle ilmeisesti kaikkia oireita?! TYHMÄ PÄÄ!! Jättäis mut rauhaan.... |O |O |O |O |O |O |O |O

Päädyin siis seuraavaan ratkaisuun: ostin SEKÄ ovistestin ETTÄ raskaustestin. Ha-haa! Siitäs saavat. :kieh:

Hauskaa päivänjatkoa!
Tulen kertomaan mitä ne sanoo kun oon testannu jossain vaiheessa tänään. Plussapuhuri vetoa, että kumpaankaan tikkuun ei tuu viivaa ja mä jatkan kärvistelyä!!! PÖH.

+++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle:

Keskiviikko 12.3.2008

rapu83....................kp 72/29....................................yk 5
JJ-t..........................kp 63/??.....................................yk 1
Emili.........................kp 40/31-32..............................yk 5
Sirpula.....................kp 40/34-71..............................yk 9
kiharapää................kp 35/32-35..............................yk 7
auri77.....................kp 35/28-29...............................yk 1
Tinttara84...............kp 34/25...................................yk 62
Enchantress............kp 30/27...................................yk 2
TanjaK.....................kp 30/28-30..............................yk 1
Ouska.....................kp 29/28-30...............................yk 2
miisa84...................kp 28/31....................................yk 2
PikkuMyy-82............kp 27/27-29..............................yk 4
hanni......................kp 27/24.....................................yk?
xAnnax....................kp 26/29...................................yk 3
tiger75.....................kp 23/28...................................yk 8
Mimmukka81............kp 21/30-40..............................yk 4
LEP...........................kp 20/27-30.............................yk 3
Peppi1981...............kp 20/28-30..............................yk.33
Juli05......................kp18/25-29................................yk 8
Kaa..........................kp 17/32....................................yk 3 (taustalla)
nibbler.....................kp 16/28....................................yk 8
tyty86......................kp 15/35....................................yk 1
arabel.....................kp 14/26....................................yk10
Pantalaimon............kp 14/29-?.................................yk 5
Talvimamma08-09....kp 13/30-31.............................yk 1
Daizy........................kp 12/28-32.............................yk 11
Piglet........................kp 12/27...................................yk5
toiveilija82...............kp 11/34-42..............................yk 8
ElinaMaria...............kp 11/31.....................................yk1
Kuumeilija87............kp 7/30-35................................yk3
Zande.....................kp 5/30.......................................yk 3
Veena......................kp 4/24-28.................................yk 10
Linna.......................kp 1/28-78..................................yk 4
della........................kp ?/??........................................yk 6
HK86.......................kp ?/??........................................yk1
sothis......................kp ?/??.......................................yk 13

Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin

Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!
Jouskari-82..............odotamme pikaista paluuta!
Haidi84....................palailee asiaan piakkoin

Haamuilee:
miina-......................kp 31/31.................................yk 3

Plussanneet:

miracle.........................yk 3
Diodium.......................yk 6
Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk 3

kesk.arvo = 3,75

linnatehkää kompromissi että 6 päivää ennen mies pidättäytyy ja päästää minigrip pussiin ja sitetn 3 päivää ennen tuota 14. päivää hoidatte hommat. sitten 15. lääke annostelijalla..
joo nyt meni liia pitkälle :ashamed: mun huonoo huumoria...

totuus on se että nyt en enään tiiiä mitä elämästä ajatella. hyviä ja huonoja uutisia tule pitkin päivää...
24 tunnin aikana on kaksi tunttua plussanu ja oon tottakai hyvin hyvi onnellinen.
mutta sitten on kaikkee muuta joka vähän estää iloitsemista.

elinamaria onnea testailuihin! ehkä saan vielä kolmannen plussa uutisen sulta sitten :)

Noniin! Testit tehty. Ja tulokset TITTIDII:

ovistikkuun hiukan kontrolliviivaa haaleampi viiva. Raskaustestinkin tein ihan kiusallani, negahan se niinkuin pitikin olla!

Eli sehän tarkoittaa pupuilua tänään.... :D Mutta... kun nää kivut alko menkkojen kahtena viimeisenä päivänä ja jatkuivat maanantaina ja eilen... sunnuntaina ainakin annettiin "pojille" mahdollisuus... jos tänään vielä koitettais... onneks tikutin tuon oviksen. En olis uskonu et se jo nyt tulee!

Nibbler... voima :hug:

No ei se nyt mikään kovin haamu ollut... .. kai? (eka ovistesti ikinä ) Se oli vahva viiva mut ei ihan yhtä vahva ku kontrolliviiva? :/
Pitää varmaan testata huomenna uudestaan? :snotty:

*muoks

Niin kun luin tuota ohjetta vähän tarkemmin... :ashamed: siinähän sanotaan et pitää olla VÄHINTÄÄN yhtä voimakas kuin kontrolliviiva... :D hups. :LOL:

No mulla ainaskin tuli vahvoja viivoja mut jos ne ei ole kontrolliviivan vahvusia edes joltain osin ni sit ois kyl nega, tosin eihän tikuttamallakaan sataprosenttisesti saa tietää et onko ovis vai ei, kun ei välttämät edes oo vaiks tikku sanois et ny ois LH piikki menos. Ja sit voi olla et on vaa missannu sen suurimman piikin ja siten tikut näyttäis aina haaleeta viivaa vaiks esim plussaiski jostai kierrosta.

on noi ovistestit pirun hankalia. toisaalt sanotaan, et viivan pitäis olla yht vahva, mut viivan selkeän tummumisen voi myös kuitata plussaksi. hämmentävää :D ratkaisuni siihen tosin on pupuilu tikuista huolimatta kierron ympäri, sit tärppää jos oli ovis joskus ja ei jos ei ollut... yksinkertaisempaa, jos vaan kanitus kiinnostaa ;)

jei! tääl ei vieläkään merkkiä tädistä :D jospa kierto vaan pitkitty oviksen myöhästymisen takia, ja tänään ois sittenkin pitänyt alkaa (jos ovis kp 14 sijaan kp 15). sithän mä voisin viel ehkä plussatakin.. täytyypä malttaa mieli ja testailla taas joku päivä :D

Eli joko ovis meni jo (kp 11 nyt) tai se on tulossa? mut tosiaan ne kuuluisat ovislimat puuttui kokonaan jos se meni jo... ja kun niitä kipuja oli menkoista lähtien. Outoa.

Mut miten sulla sujuu Miracle? pahaa oloa? turvotusta? etooko kahvi?

vitsi kun en osaa auttaa ElinaMaria :( Limaneritys on kyl kaikilla niin yksilöllistä, et en tiedä miten paljon niistä kannatta vetää johtopäätöksiä. Ehdittekö hyödyntämään molemmat mahdollisuudet? Testaa ihmees uudestaan, odote et tummeneeko tai hälveneekö viiva. Mulla oli eka testi hyvin hailakka, sit tummempi, ja viel tummempi (mut ei ihan kontrolliviivan tummuinen) ja sit seuravana päivänä olematon haamujen haamu. Tulkitsin siis et ovis oli, toivottavasti kohta tulee varmuus, nytkun kp 30/27, et oisinko siitä sit raskautunut :) Tsemppiä!

vitsit et mul menee hermo tähän koneeseen!!! Pitkän sepustuksen taas kirjotin ni eiköhän tähä tullu taas kaikkee paskaa ja jumahti täysin!! Argh!! :kieh: otetaas sit uusiks.. :headwall: :headwall:

ElinaMaria: kiitos kysymästä! Mitään oireit oikein ei oo.. kahvia en juo muutenkaa ni siit en osaa sanoa.. mut mahan vihlomisetki o loppunu tai et niit on tosi harvoin enää.. Ainoat oireet on menkkojen puuttuminen ja nännien pingottuneisuus alituiseen. Et sit tuntuu et onks kaikki hyvin :( Tosin oisha tää kierto huomioon ottaen vasta 4+6 et kerkeishä tässä viel tulla..
Ja ovis varmaan tulossa vasta! Sillä mäki tikuttelin selvää viivaa ja sit yhtenä pvänä sekin sit alko haaleta, seur. pvänä tulikin plussa yhtäkkiä!! Et jatka vain tikuttelua jos sul vain testei on :)

Ench, toivotaan parasta ja tuuhan sit het kertomaan tänne uutisia ku testaat!! Testaaks erittäin herkällä? Onnea testaukseen ja plussatuulia!! :whistle:

Kyllä siellä kaikki hyvin on, miracle ! Alkuraskaus on monilla melkolailla oireeton.

Mulla oli tos oviksen jälkeen pari päivää nännit kipeenä, sit ne taas normalisoitu, ja nyt on ihan hirveen hellänä. toista nänniä ihan pisti istuessa, ilman mitään kosketusta :eek: Lämmöt edelleen n. 37, mahakivut vaihdellen oikeella ja vasemmalla puolella. Ja pahoinvointi, jota on ollu täs muutamana päivänä, kesti eilen vaan 11-13, eli tuskin oon kipeenäkään kun välillä on ihan hyvä olo :/ en kyllä uskalla toivoo, vaik toivon sit kuitenkin. näin unta et plussasin tänään ja paketoin testin lahjapaperiin ja annoin miehelle ennakkosynttärilahjaks (24v tulee perjantaina)... kumpa kävis toteen =)

Täällä ollaan melko samoissa tunnelmissa kuin Ench. Teeskentelen, etten toivo, mutta toivon kuitenkin ;)

Nännit on hellänä ja vatsaa juilii edelleen vaihtelevasti. Äsken jo juoksin vessaan, kun ajattelin että nytkö ne pirulaiset sitten alko, mut ei. Valkovuotoa vaan! En saa päähäni, millaista tuo vuoto on normaalisti juuri ennen tätiä - helpottaisi ehkä vähän ennakoimista. Testin tekemistä en ole edes miettinyt, edellinen nega oli sen verran suuri pettymys että nyt otan kyllä varman päälle.

(Miten ihmeessä tänne muuten aina eksyy, vaikka kuinka päättää ajatella muita asioita :p )

Mä en tiedä, mut liiankin tutulta kuulostaa TanjaK! Välillä sitä uskottelee itelleen et kai sitä raskaana ollaan, sit miettii testin tekoa, mut samalla herää pelko negasta ja haluaa lykätä testin tekoa. :D Mut mua ainakin auttaa ajatus, et ikinä ennen ei oo näin suuret mahikset olleet olla raskaana, et ei meidän kannata luovuttaa ennenku täti tulee vaik kuin vaikee on uskoa! =)

niinpä :heart: pakko se on taas testata joku päivä, kun mie vasta nää pillerit lopetin. tyhjennysvuodon ja ekojen menkkojen väli oli 27 päivää, aiemmin kun on ollut taukoja samoist pilsuist menkat tuleet n. 3 viikon välein, ikinä ei ole pitkittynyt näin. joten ehkä tosissaan laskin väärin menkkojen alkamispäiväks ton maanantain, ja siks ei sillon testis näkynyt mtn. kai se ihan mahdollista on, enkä vaan yritä kaukaa hakea jotain toivonmurua? :ashamed:

Yhteistyössä