ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Ench, kaikki on mahdollista!! Jos kerran siis et ole ovistakaan bongaillu.. ku oviksesta kummiskin järestään 10-16pvän kuluessa menkat alkaa, mul alkoi viime kierrosta 14 pvän kuluttua ja nytki ois pitäny mut sielt se plussa vain tuli :heart: Toivotaan et sullakin ois vain myöhempänä ajankohtana ollu ovis ja sitä myötä tärpänny!! =) :heart: :heart: :hug:
 
Ench, kirjotin sulle taas megapitkän spostiviestin, mut, et ikinä arvaa kuis TAAS kävi: just ku olin lähettämässä sitä viestiä, luukku jumitti, ja koko hiivatin teksti taas tipotiessään :kieh:
Mitäs tästä opimme: kannaatta kopioida teksti ihan vaan varmuuden vuox, jos sattuu käymään näin :headwall: :headwall: :headwall:
Siinä sit hermoni menettäneenä aloin jynssäämään hellaa ja keittiön kaappeja puhtaax, siinä samalla sit vaihtelin vähän järjestystäkin :D

Aloin sit jo tänään tikutteleen ovista, ettei vaan pääse karkaamaan.
Tulos: mammaksin testillä hailakka viiva :/
 
harmi et hukkas sen postin :'( tykkään niin noista sun kilometrinmittaisista maileista :D:D
toivotaas että se ovisviiva siitä vahvistuu! :D hyvä merkkihän se sekin on, et on edes olemassa jonkun verran sitä hormonia.
 
Linna: Kuulostaa kyllä todella oudolta, ettei sulla ole mitään kontrollia! :eek: Siis mistä sen nyt tietää saadaanko tällä annostuksella kunnon vaste? Ei mistään! Outoa myös, ettet saanut uutta Primolut-reseptiä. Mulle se gyne kirjoitti saman tien kolme Terolut-kuuria! Ja kun noita clomeja ei kannattaisi syödä "turhaan", siis niin, että syöt niitä liian alhaisella määrällä. Ne kun kertyy elimistöön, eikä niitä saa syödä kuin 4-6 kiertoa putkeen! Onpas outoa toimintaa! Sähän voisit kysellä vielä sieltä, että onko tämä nyt oikeasti tarkoitus mennä näin.

ElinaMaria: Onnea oviksesta! :D :heart: Varmasti ihanaa, kun kroppa toimii kunnolla, vaikka noi oireet onkin ikäviä! :hug:

ON: Sain tänään antibioottikuurin poskiontelontulehdukseen! Nyt kyllä riittää tää sairastaminen, prkl! :kieh: Ai niin, Linna tai kuka sitä listaa päivittääkin, mulle voisi laittaa kierron pituudeksi 26.

*edit: Eli Linna, kävin vakoilemassa tuolla lapsettomuuspuolella ;) ja siellä oli kyllä muitakin, joille ei tehdä seurantaultraa ainakaan ekaan clomikiertoon. On se musta silti outoa ja olisi toki hyvä, että voisit varmistua ovulaatiosta jollain mulla tavalla, jos et ultraan pääse...
 
tiger75
Heissan!

:flower: ihanille plussauutisten tuojille, :hug: neganneille

:wave: kaikille uusille kamuille

itse olen taas taustaillut/ollut poissa sivuilta, kun on tämä ei niin kiinnostava vaihe kierrosta... viikon päästä sitten taas tiedetään miten kävi tällä kertaa. välillä tuntuu, että työ vie ajatukset ihan muihin ulottuvuuksiin, tehdään jo pitkiä ensi lukuvuoden suunnitelmia - entä sitten jos tulenkin raskaaksi? toisaalta on varmaan hirveän hyvä, että ajatuksissa on muutakin kuin vaaleanpunaiset vauvaunelmat... ehkä onnistuminen on todennäköisempää kun sitä ei koko ajan mieti. nämä ajatuksetkin saattavat olla hyvin erilaiset taas ensiviikolla, kun totuuden hetki on taas edessä... blaah! tulipa omaa napaa, mutta tunnustettakoon, että sitä on täällä tullut möyrittyä omassa itsessään, kamala oksennustauti iski eilen aamulla ja aika pohjalla oltiin. kaikenlisäksi mies on taas työreissussa eikä kukaan ollut hoitamassa... :'( no nyt pikku hiljaa tuntuu, että ruoka pysyy sisällä & huomenna taas työn pariin!

tsemppiä kaikille jännääjille, hurjasti plussatuulia :whistle: :whistle:
 
Daizylle piti vielä tulla toivottamaan ultraonnea! :heart: :hug: Toivottavasti sulla möllöttää siellä just sopivan kokoinen follikkeli! :D

Mites Piglet muuten? Eikös sulla ollut tänään ultra? Tules kertomaan kuulumisia! :wave:

Meitä clomikiertolaisia taitaa ollakin aika monta. Neljä tuli näin äkkiseltään mieleen. Huvittaisiko teitä perustaa oma pino vai riittääkö vertaistuen jakaminen täällä? Minä en ole vielä ainakaan henkisesti valmis menemään tuonne lapsettomuus-puolen ovulaation induktio-pinoihin. :ashamed:
 
Pantalaimon: Oon kovasti lukenut netistä noita suomalaisia suosituksia. Eihän tää ihan normaalilta kuulosta. Jonkin verran kai Suomessakin tehdään sitä, että mitään kontrollia ole. Ehkäpä ovuloimattomuuden näkee sitten siitä, että kuukautisia ei taaskaan tuu.. No jos ei nyt tärppää meen uudestaan sinne, katsotaan, mitä se sanoo sitten.. Vähän haussa meillä tää yhteinen kieli.. Joka tapauksessa syön täällä noita Clomeja vain 2-3 kiertoa. Sitten pidän kesälomaa ja syksyllä meen Suomessa yksityiselle gynelle, jonka tiedän olevan todella ammattitaitoinen. Joo vähän pitkälle mulla taas suunniteltu kaikki. :saint:

Satuin vaan päivittämään listan tänään, kun korjailin tuon oman kiertoni..
 
Linna: Mä tuossa juuri editoinkin edellistä viestiäni. :D Eli ilmeisesti Suomessakin tehdään niin, että seurantaultra vasta myöhemmin. Silti minusta vähän outoa.

Hei, meillä on muuten ihan sama aikataulu! :D Mäkin syön näitä clomeja nyt vielä 1-2 kiertoa ja jos ei tärppää, niin sitten pidämme kesälomatauon koko kuumeilusta. Eli siis ei yhtään kiertopäivien laskemista tai ovulaation tsekkailua. Ja alkoholistakaan en aio kieltäytyä kesällä! :D Syksyllä jatkettaisiin sitten... Ja joo, mulla kanssa vähän liian pitkäntähtäimen suunnitelmat. :saint: Mutta olen sitä mieltä, että parempi nyt jo vähän miettiä kesää, jos ei tärppääkään. Ettei sitten ihan "putoa tyhjän päälle". :|
 
ei oo viel tullu, mut toi yliopiston maili suodattaakin kaikki, et tulee hiukan viiveellä :)
kyl se sielt vahvistuu ja tärppi tulee, kunhan muistatte paneksia :D

lapseton on mielestäni kyllä vasta sitten kun on parantumaton sairaus, jonka vuoksi ei ikinä voi saada lapsia. teillä on paljon toivoa, eli tärppionnea tuleviin kiertoihin =) :heart:
 
Pantalaimon: Musta ainakin nyt tuntuu, että kesällä on helppo pitää taukoa, kun on kaikkea muuta kivaa. B) En kyllä aio olla täysin absolutistilinjalla nytkään. Ainakaan ennen ovista. Tosin käytän niin harvoin alkoholia ja pieniä määriä, että sillä on tuskin mitään vaikutusta "projektiin". =) Toisethan juo punaviiniä melkein pakolla, kun se voi auttaa kiinnittymiseen. =) Minä voin kyllä lasillisen punaviiniä silloin tällöin ihan ilman taka-ajatuksia. ;)
 
Tiedän, Linna. Mut tarkotin omaa mielipidettäni asiaan, mun mielestä aika tyly ja lopullinen nimike toi lapsettomuus. Et en itse ainakaan haluais ajatella itseäni lapsettomana ennenkun tietäis, et se on ihan mahdotonta :)
 
Linna: Joo, en minäkään absolutistilinjalla ole. ;) Eikä ole ollut muutamaan kuukauteen mitään syytäkään... :ashamed: Nyt ei ole taas moneen viikkon tullut otettua, kun on ollut kipeänä ym. Mietinkin jo, että pitäisikö lähteä viikonloppuna vähän tuulettumaan. ;) :D Paitsi, että mulla on se antibioottikuuri, perskutarallaa! :kieh:

Kesällä on kyllä varmaan helppo pitää vähän taukoa. Mä olen jo suunnitellut, että kaksille festareille on päästävä! :D Lisäksi on luvassa paljon kaikkia juhlia, joten tekemisen puutetta tuskin tulee! B) Oi, kesä!
 
Linna: Provinssiin on ihan pakko päästä katsomaan Foo Fightersia. Ja Ruisrockiin menen, kun se täälläpäin on. :D On niin mukavaa, kun pääsee heti festareilta suihkuun ja omaan sänkyyn. ;)

Hitsi, pitäisi lukea tenttiin, eikä yhtään huvittaisi. :kieh:
 
Pantalaimon: Provinssikin kyllä kiinnostais nimenomaan tuon Foo Fightersin takia. Tullaan vaan just sillä viikolla Suomeen ja sen jälkeen maanantaina ois heti Bon Jovin konsertti, johon ollaan menossa. Mutta kattellaan..
 
mä kyl mieluummin teen omaan vihkooni niit merkintöi eli iha erillinen vihkonen... ku toi raskauspväkirja vauvalehes oli kyl jotenki onneton mun mielest.. ite en tykänny mut onha se jollekin iha kiva :) Tosin lehdest tykkäsin :) (ja oon siis tilaaja)
 

Yhteistyössä