ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

odotuspäiväkirjoista!!

Ostin kanssa itse sen vauva-lehden ku sitä odotusekstraa mainostettiin. Hiukan kaavamainen se mun mielestä oli, et taidan Pantalaimonin tavoin tehdä oman leikekirjan... On se kuitenkin persoonallisempi ja lapsi varmasti arvostaa ku tietää miten haluttu oli..
 
Kiitos kaikille! Sympatioista. :) tuli hyvä mieli. Jään toistaiseksi taustalle ja palailen kun tuntuu paremmalta. Tänään käyn hakemassa ne metformiinit ja aloitan ne. Ja muutenkin ehkä taas saikulle.
Daizy Nyt sitten punkka pölisemään. :LOL: Onnea sulle hyvästä tuloksesta. :)
 
Moikka!
Mahtuisikon mukaan vielä yksi? Olen tässä muutaman viikon lukenut taustalla.:) Tänään alkoi ilmeisesti kuukautiset elikkä olisi kp1/~30 ja yk1. Viimeisimmät kuukautiset oli myöhässä ja oireiden takia annoin jo itselleni luvan hieman haaveilla vauvasta. Tein kaksi testiä molemmat miinuksia ja nyt tuli sitten tätikin käymään. Emme ole mieheni kanssa vielä tosissaan yrittäneet, mutta taas tehdyn miinuksen vuoksi ja sen aiheuttaman pettymyksen :( päätimme aloittaa yrittämisen. Vuosien saatossa on miinuksia testailtu jo aiemminkin.
Olen siis juuri 25vuotta täyttänyt ja mieheni on samanikäinen. Koira vauvoja meillä jo onkin, mutta sisäinen äitini haluaisi jo kovasti sitä oikeaa vauvaa. Vauvakuumetta olen potenut jo 13vuotiaasta asti.
Oletteko käyneet lääkärintarkastuksessa ennen yrityksen aloittamista? Itse tässä mietin että pitäisikö varmuuden vuoksi tarkistuttaa, vaikka papat yms on otettu muutama kuukausi sitten.
Plussatuulia kovasti kaikille!!
 
Joo, valitsee semmosen paksun ja houkuttelevan kirjan, kaikki koristeet, valokuvat, tekstit... Oon tehny "nuoruusvuosista" pari kolme sellasta, ja seuraava ois siisti tehdä vaavista.. Äiti ja isä siihen alkuun ja raskauden seurantaa. Vois oman vauvakirjan siihen jatkoks tehdä :)

apsu tervetuloa!! :) en oo kyl kuullu et tarvis erityisesti lääkärissä käydä... ite en ainakaa oo käyny. tarkistanu vaan kaikista ruuista, lääkkeist yms et miten saa käyttää raskauden aikana.
 
Mä oon niin ylpeä itsestäni, sain käytettyä jopa 10 minuuttia koulutehtävään ennen kuin piti päivittää palsta uudestaan ;)

Nyt ne menkkatuntemukset hävis taas ihan kokonaan.. Mä tuun hulluksi. Ja tää on vasta ensimmäinen yk! Nostan hattua kaikille teille, jotka olette tätä kestäneet jo pidempään.
Eilen mietin, että nyt jo on se ihanan kutkuttava jännitys alkanut vaihtua silkkaan pelkoon pettymyksestä. Ihan hirveetä.
 
TanjaK me edistytään, mä maltoin tehdä ton padan ja kävin vaan kerran kurkkaas :D

Ench en vielä!! Lämpöi oon mittaillu, ja tänään oli 0,2 astet enemmä ku muuten tällä viikolla :| en tie onko vertailukelpoista aineistoa, mut taas on ajatukset sekasin. Ja sulla ei vieläkään menkat alkanu?? :]
 
Noista lämmöistä muuten.. En ole aikaisemmin mittaillut, mutta nyt on ollut muutaman päivän kokoajan n. 37. Uskaltaisin sanoa, että normilämpö on kuitenkin lähempänä 36. Kipeä olo ei ole, palelee vaan..

 
Ei ole joo vieläkään, ei edelleenkään mitään menkkaoireita tai muuta niihin viittavaa. Lämpöökin vielä se 37 (normi oli 36,4).. et ihmeellistä on :D 2 negaa oon tehnyt, kp 28/27 (kun luulin et ois alkanu, tein tosin illalla ja ei olleet herkkiä), kp 30/27 (illalla, herkällä, mut epäilen et eilen sittenkin ois ollut oikee menkkojen alkupäivä)... oon jo niin paljon lukenut noita myöhäinen plussa-tarinoita, ja kun en tosissaan tiedä oliks mun ovis myöhässä, niin en uskalla viel päätellä mtn :) Täytyy ens viikolla testailla uusiks, ja jos ei tuu plussaa testiin eikä menkkoja, meen gynelle selvitteleen. Jos vaikka verikokees näkyy hCG:tä, mut ei erity virtsaan tmv. Kun mulla on aina niin ajallaan olleet noi menkat, en muista et ikinä ois ollu näin pitkää väliä (kun on tulleet vuosia 3 vko väleinkin) :eek:
 
Talvimamma ei ollut aamulämpö. Samaa on näyttänyt mittari pitkin päivää.

On tää palsta muuten hyvä keksintö! Ihana jutella samassa tilanteessa olevien kanssa, kun ei ole irl ketään kenen kanssa näistä asioista voisi höpötellä :)
 
joo munki mies tietää sanoja kuten plussata, ovis ja kohdunnapukka. ei sinäänsä mitään muttaku mies on ruåttin kielinen :LOL:

kuullostaa hauskalta
"ska int du ha ovis i häljen, tå ska vi byri så vi kan plussa dähär kang" :LOL:
 

Yhteistyössä