ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

ei kovin usein pääse tädistä onnittelemaan jj-t : onnea! :flower:

ja kannattaa muuten käyä gynellä mahdollisimman ajoissa. multa kun löyty se tulehdus ja mä en ollu ite huomannu mitään tulehdukseen viittaavaa mutta gyne sano että sen olis pitäny huomata hajusta. ei mieskään ollu huomannu mitään je sehän siellä useimmin käy.... ja gyne meinas että koska se tulehdus oli bakteeriperäinen niin se on voinu viakuttaa raskautumiseen. en tiiä kauanko mulla tuo tulehdus on ollut mutta kamalimmillaan mä olen yrittänyt 7 kiertoa ja "turhaan" :kieh:

papakoe multa on otettu viimeksi kesällä.ehkä... en oo tosiaan varma mitä kaikkee ne on mulle silloin tehny...

rapu83....................kp 74/29....................................yk 5
Emili.........................kp 42/31-32..............................yk 5
Sirpula.....................kp 42/34-71..............................yk 9
kiharapää................kp 37/32-35..............................yk 7
auri77.....................kp 37/28-29...............................yk 1
Tinttara84...............kp 36/25...................................yk 62
Enchantress............kp 32/27...................................yk 2
Ouska.....................kp 31/28-30...............................yk 2
miisa84...................kp 30/31....................................yk 2
PikkuMyy-82............kp 29/27-29..............................yk 4
hanni......................kp 29/24.....................................yk?
xAnnax....................kp 28/29...................................yk3
Pantalaimon............kp 26/29-?.................................yk 5
tiger75.....................kp 25/28...................................yk 8
Mimmukka81............kp 23/30-40..............................yk 4
LEP...........................kp 22/27-30.............................yk 3
Peppi1981...............kp 22/28-30..............................yk.33
Juli05......................kp20/25-29................................yk 8
nibbler.....................kp 18/28....................................yk 8
tyty86......................kp 17/35....................................yk 1
arabel.....................kp 16/26....................................yk10
Talvimamma08-09....kp 15/30-31.............................yk 1
Daizy........................kp 14/28-32.............................yk 11
Piglet........................kp 14/27...................................yk5
toiveilija82...............kp 13/34-42..............................yk 8
ElinaMaria...............kp 13/31.....................................yk1
Kuumeilija87............kp 9/30-35................................yk3
Zande.....................kp 9/30.......................................yk 3
Veena......................kp 6/24-28.................................yk 10
Linna.......................kp 3/28-78..................................yk 4
apsu........................kp 2/30.......................................yk 1
TanjaK.....................kp 1/28-30..............................yk 2
JJ-t..........................kp 1/??.....................................yk 2
della........................kp ?/??........................................yk 6
HK86.......................kp ?/??........................................yk1
sothis......................kp ?/??.......................................yk 13

Taustailee:
Kaa..........................kp 19/32....................................yk 3
Diodium

Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin

Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!
Jouskari-82..............odotamme pikaista paluuta!
Haidi84....................palailee asiaan piakkoin

Plussanneet:

miina-..........................yk 3
miracle.........................yk 3
Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk 3

kesk.arvo = 3,75

JJ-t, onnea tadistä :flower:

TanjaK, :hug: :hug: :hug:

Täällä kovasti ootellaan ovista; äsken tehty testi oli jo vahvempi, ku pari edellistä. Ei vielä kuitenkaan niin vahva, kuin sen pitäisi olla. Mut toivo on suuri, et se vahvistuu :D
Laukut on pakattu, ja kun mies pääsee töistä; nokka kohti Jyväskylää. Ma Helsinkiin-> klo 17.00 laivaan ja kohti Tukholmaa B) Jee! Ihana päästä reissuun :D

Niin paljon tarinaa etten millään kerkiä nyt lukemaan! Täällä on ollut niin pirun vilkasta että tekstiä on tullut kilokaupalla viime käynnin jälkeen. Olen koittanut nyt olla pyörimättä täällä että saisin muuta ajateltavaa ja muutenkin nämä ovat taas niitä tylsiä päiviä kun ovista odotellaan.

Ihan hirmuisesti haleja ja voimia kaikille niitä tarvitseville. Erityisesti tättähäärän kiusaamille, neganeille ja Diodiumille.
:hug: :hug: :hug:

ja onnea paljon plussanneille :flower: ps. Miina on kyllä plussannut jo jonkin aikaa sitten että ei tarvitse sitä pitää enää noissa haamuilijoissa.

).( Ihan vaan sen verran että varasin gynen sitten vihdoinkin. Aion uskaltautua menemään sinne vaikka henki menisi :D Tosin aika on vasta ensi kierron jälkeen eli mikäli tässä kierrossa tulisi plussa niin sen saisi perua. Mutta jotenkin veikkaan että siellä sitä könötetään gynen vastaanotolla ensi kuussa.

Talvimamma: Mulle voisi korjata kierron pituudeksi 26. Kiitos! :)

KP: Voi itku! :( :hug:

ON: Tänään vähän alakuloinen fiilis. Tenttistressi painaa päälle ja miljoona muutakin hommaa pitäisi tehdä. Oma vauva tuntuu toivottoman kaukaiselta asialta... :(

Täällä taas, nyt on työttömänä aikaa istua koneella ja naputtaa... :LOL:

Kiharapää, tsemppiä!!

Täällä eilen ultrassa nähdystä follikkelista innostuneena peittoja heiluteltu jo ennen kukonlaulua, ja ajattelin saman toistaa huomenna aamulla. Lämmön mittasin pahuuttani äsken, normaalisti 36,3 kutakuinkin, ja nyt kolmeen kertaan mitattuna 36,7, että taitaa sitä ovista sieltä pukata... JEE!!!

Mies toivoi että vähän siivostelisin kun hän on töissä, mutta jotenki on nyt niin veto pois olo, ettei millään jaksais/huvittais... Pitäis liiton ja työkkärin ja kelanki kanssa alkaa paperisotaa... ARGH!! :headwall:

Pantalaimon: Aina välillä sitä on alamaissa tästä asiasta. Varsinkin kun tuntuu että aikaa menee eikä mitää kuulu ja kaikki tutut ympärillä sen kun plussailee.. Loppukiertoa kohden kuitenkin yleensä olo virkistyy ja taas alkaa uskoa siihen "entä jos kuitenkin".

Tänäänkin taas itseltä tentattiin että "onko meillä lapsia ja mikä siinäkin että nykään kestää niin kauan että ihmiset tekevät lapsia". Että kuulemma "ennen oli asiat paremmin kun ihmiset tapasivat ja menivät vuoden sisään naimisiin, siitä vuoden päästä oli ensimmäinen lapsi ja siitä vuoden päästä toinen".
Teki jokseenkin mieli vetää kyseistä ukkoa lättyyn |O Kun ei tajua että ei se ihan nappia painamalla käy! Hemmetti kun teki tiukkaa että pysty hillitsemään ittensä...! Jotkut ihmiset vaan on yksinkertaisesti tyhmiä.

Kiitos kaikille!!

Nyt vaan katsellaan koska se täti kurvaisi punaisi ferrarillaan tuohon kadulle..

Nyt varmaan sitten pidetään taukoa yrittämisestä ehkä.. Eipä ainakaan tarvitse murehtia ehkäisystä, kun ei muutenkaan tule vauvaa, niin voidaan olla varmaan ihan rauhassa..

KP

TanjaK :hug: Mulla maha turvoksissa ja tissit arat.Aamulla joku naapureista kokkas vissiin nakkikastiketta ja ai että ku tuli huono olo :x Meillä tosin lapset oksentaneet pari päivää et voi kyllä siitäki johtua tuo ällö olo.

Moikka taas hetkeen!

Täällä jännittyneet fiilikset viikonloppuun. Tosiaan Veena, tarinaa kertyy tänne joka kerta niin paljon, et oon ihan sekasin :). Ja sama homma mulla tänään, "koskas hommaat lapsia.." "Nyt olis aika jos meinaat jaksaa juosta niitten perässä..." GRR... sitähän tässä kokoajan yritetään!!:eek:
Tsemppiä kaikille tädin kanssa viikonloppua viettäville... Nyt vaan uuteen kiertoon!! :)

Noh..sitten mun omaan ongelmaan! mulla siis nyt kp 28/29 JA vaiks oon psyykannu itteeni oleen ajattelematta asiaa ennen sunnuntaita, niin TÄNÄÄN mun alushousuihin oli tullut vähän sellasta rusehtavaa valkkaria. Loppupäivästä ei tullut enää, kun lähes kirkasta! WHAT? Miks nyt...jos täti on tullakseen, sehän tulis vasta sunnuntaina!!

Mahassa on tuntunut hiukka kummalta nyt muutaman päivän, mutta toisaalta se voi johtua mistä vaan... Tää on kyllä... eihän tää tilanne tästä miksikään muutu, mutta pakko päästä tänne purkautumaan! Ei sitä työkavereillekaan viitti avautua vessakäynnin jälkeen;). Kiitos siis teille, kun ootte olemassa! Muuten mulla ei oo kyllä mitään oireita, mitkä viittais mihinkään. Ei siis oireita myöskään tädin tuloon, kun viimeks se muistutti tulostaan jo viikkoa ennen selkäsäryllä. :)

mukavaa viikonloppua kaikille! toivottavasti pian plussaillaan!!

moikkelis!!

ja kiitos kaikille korjauksista ilmottaneille... :) huomasin et miina oli plussannu ku lueskelin muita pinoja, mut unohtu sit korjata uusiks... ja Pantalaimon en tie mihin kymmenen päivää hävis sulta :D

lisää omaa napaa. meillä alkaa vissiin olla ovikset tuloillaan ja mies päätti sopivasti häipyä yöks kaverinsa luo. päästään vasta joskus huomenna illalla paneksii jos ei miehen porukoiden luona naida. oon lämpöjä mittaillu aamuisin, ja äsken mittasin ni oli 36,9 vaik muuten 36,5. koiran kanssa ulkoa tullessa valahti jotai alushousuihin, vaik olin ennen lenkkiä käyny vessassa. hitto :(

nibbler: voi hurja! mut jos syy oli se tulehdus niin hyvä että selvis!

Toiveilija mukavaa reissua!!!

Enchantress voi ei! toivottavasti kaikki on hyvin!
Daizy ne paperihommat noihin on NIIN rasittavia! Koita kestää! ja onnea oviksen hyödyntämiseen!

xAnnax: hhhuuiiiii.... toivotaan parasta! :heart: samoin Juli05!!!!

Kiharapää: no voi itku... älä luovuta! Palkinto on sitten huikea... jaksamista!

ON: mulla se ovis tais jo humps vaan mennä. ainakin eilen ja tänään on viiva ollu niin hailakka.... noh, jos huomenna vielä kokeilis... :headwall: no, jos se meni niin toivotaan että se meni sunnuntaina kun annettiin"pojille" mahdollisuus...

PLUSSIA KAIKILLE!!!! KASAPÄIN!!!!

:LOL: en oikeen päivisin ehdi täälä pyöriin ja nyt kun ehtis niin kaikki on jossain!!! huomaa kyllä että on perjantai ja meillä ei ole vielä lapsia kun kaikki on poissa :LOL: siis ei ollut millään pahalla, vaan todellakin just sillä kannalla että kohta sitä ei niin vaan lähdetäkkään viihtymään, siis toivottavasti kohta :D

minä se täälä yksin istun iltaa, ainiin seurassa on kyllä punkkupullo, mikä on kohta tyhjä (sen saattaa jutun laadustakin huomata) ihanaa kun täti tuli, mutta kivut on jotain niin kamalaa!!burana on pelastukseni tänään!! toivottavasti humenna olisi panadol, kun tänään en jaksanut hakea sitä..mutta eihän toi burana haittaa tee kun juuri oviksen aikaan, niin oon kuulut..

tulkaas nyt tyttöset tervehtimään :wave:

On täällä toinenki vauhdikasta perjantai-iltaa koneen ääressä viettävä kuumeilija.... :LOL: Koko päivän on odoteltu ovistuntemuksia, mutta taitaa mennä huomiseen...
Tällasta se sitten on, kun tekemisen puute vaivaa, eka kokonainen päivä työttömänä, ja koneella istunu vajaa 10h... :headwall:

Mutta nyt kaikki oviksen odottajat, tai siinä justiinsa sen kokeneet, jännätäänkö kimpassa ja listataan oireita sitä mukaa kun tulee?? Kattelin listasta, et ainakin Nibbler, Tyty86, Talvimamma ja Piglet on samoissa päivissä kun mä...

Talvimamma: Ei ei, mulla on siis tänään kp 16, mutta kierron pituus on se 26. Eli tätiä odottelen tulevaksi kymmenen päivän kuluttua! :D

Veena: Aikas törkeää juttua olet saanut tänään kuulla! Ei vitsi, mikä oikeus ihmisillä muka on tulla kommentoimaan toisten elämää! :kieh: Oikein raivostuttaa sun puolesta! Niin, tässä mennään ala- ja ylämäkiä. Onneksi enää vähän aikaa tätiin ja sitten pääsee taas uuteen clomikiertoon...

JJ-t: Joo, huomaa, ettei ole vielä lapsia ja sinkkuelämän vauhdikkuuskin on jo takanapäin. :LOL: Me syötiin hyviä juustoja ja juotiin viiiniä aiemmin illalla ja nyt pelaillaan miehen koneella. :D Huomenna onkin sitten rankempaa menoa luvassa, kun mennään Herra Ylpön keikalle. =) Toivottavasti burana tepsii!

Yhteistyössä