ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

JJ-t: Noin sitä pitää! Kyllä me molemmat ensi kierrosta plussataan! :D

Ouska: Minulla on eräs kaveri, joka ei yksinkertaisesti PIDÄ alkoholin mausta! Ei ole juonut kohta kolmeen vuoteen. Silti on aina bileissä mukana ja on joskus ollut huvittava kuunnella ulkopuolisten kommentteja, että oli se *piip*:kin ihan kännissä! Tosiaan, pisaraakaan ei ole ottanut moneen vuoteen! :LOL: Joskus sitä itsekin huomaan ajattelevansa, että tällä henkilöllä on selvinpäin hauskempaa kuin monilla sillä hetkellä humalassa olevilla! :)
 
miracle odotappa vaan kyllä ,ä kohta perässä tuun :D hope so.. kerroppas mitkä on sun fiilikset nyt rv 5+..??

pantalaimon kyllä se on vähän niinkun semmonen juttu että on se pakko plussata ens kirrosta!!! toivon niin kovasti ettei se lähtis venyyn :saint:

ouska tääläkin telkkaria katteltu ja kun mies meni nukkuun niin täällä sitä palstaillaan :D
 
Ouska: Mulla ei ole ikinä mennyt muisti. En ole myöskään ikinä sammunut! Aina on pysynyt mopo hanskassa. Välillä toki vähän noloa muistella, että mitäs kaikkea typeryyksiä sitä on mennyt juttelemaan, mutta onneksi ihan totaalisilta kännitoilailuilta olen välttynyt. :)
 
miracle ootko ajatellut meneväs alkuraskauden ultraan?? jännittää kuula sun kuulumisia ja oireita :D

nyt kun mä oon miettinyt mun keskeytynyttä raskautta verrattuna viime ovikseen, niin osaan ainakin oireiden kautta enemmän: nännit kipeytyi oviksen aikaan, mutta kipu lähti kolmessa päivässä. kierrossa, jossa plussasin niin kipu jatkui ja paheni plussauspäivään ja siitä eteenpäin. tässä kierrossa menkkatuntemukset alkoi jo maanantaina, kun tänään perjantaina täti tuli :/
 
Ouska: Omat saapuneet postit näet tuolta sivun ylälaidasta kohdasta yksityisviestit. Siinä vieressä on sellainen kirjekuoren kuva. Kun se on harmaa, ei ole uusia viestejä. Kun se on oranssi, sinulle on tullut uusia yksityisviestejä. :)
 
JJ-t en mie sinne mee ko ne o nii kalliita.. tai eihä se sillain oo mut mä en oo mikkään hirmusen malttamaton ihminen jos niin päätän ja kun kummiskin sit näkee sen pikkuisen ultrassa vkolla 10-12 niin kyl sitä jaksaa odottaa :) Tosin kauheeta ois jos siel ei kukkaan asustakaan :'( :snotty:

Mie muute voin osallistua johki semmoseen raskauden ajan seurantaan missä tota raskausmyrkytyksen yhteyttä tutkitaan esim tavan stessin vaihteluihin yms.. sit myös ku vauva syntyis niin sit puole vuode pääst kahtottais et millane temperamentti vauval on et onko mahd. stressi vaikuttanu siihenki yms.. mielenkiintosta jotenki (en tiä osasinko kertoo siit niin et ymmärtäsitte :p) ni aattelin et vois osallistua siihe tutkimukseen :)
 
Ouska: Noh, kaikkihan me täällä ollaan aloitettu... =)

Ohoh, se on jo yli puolenyön! Vitsit, pitäisi varmaan kohta mennä nukkumaan. Huomenna kauhea tenttiinluku-urakka! :kieh: On vaan niin puisevaa tekstiä että... :ashamed:
 
Onneksi minulla ei ole enää yhtään tenttiä tuon koulun takia..tehtävä ja opinnäytetyö...sit olísi urakka takana kunnialla ja kunnioitettvin arvosanoin... Taisin olla hiukan itse rakas mut niin se vaan on =)
 

Yhteistyössä