ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Ouska: Sittenhän me ollaan melkein saman ikäisiä. Mä täytin tasan viikko sitten 25.

KP: Kiva, että tykkäät yövuoroista ja jaksat tehdä niitä. :)

Mä taidan tästä pikkuhiljaa mennä yöpuulle, joten hyviä öitä ja kauniita unia! :wave:

Teillähän on ollut vilkas yö! Kirjoitin äsken pitkän tekstin ja onnistuin sen hukkamaan.... :kieh: pirun tietokoneet!

Noh, toivottavasti yövuoro meni nopsaan Kiharapää! :wave: ehkä se täti on päättäny unohtaa sut seuraavaks 9 kuukaudeks!!!

Ouska ja Pantalaimon: mäkin olen vm -83!!! kiva kun on "vuosikurssilaisia" :p

Mä näin viime yönä unta isosta ovulaatiolimasta! :LOL: sit oli pakko aamulla vähän naija niksauttaa et jos se olikin enneuni!!
Kun mulla ei oo siitä oviksesta enää mitään hajua... kipuja oli viikon, eilen ne väheni ja tänään ei tuntuis olevan ollenkaan mut viimeiset kolme päivää on ovistestissä ollut tooossiiii haalea haamu. tiistaina oli koht. vahva. kait se kannattais tänään vielä testata. Tai vasta huomenna... en tiiä. olisko hyviä neuvoja? kun ekaa kertaa tällaista touhuan... :whistle: No mut. ainakin pikkuveijareille on nyt annettu mahdollisuus.

"uikaa uikaa jos osaatte ja ne uivat ja uivat sen uskotte.." Tiiättekös tuon laulun?!

Nyt pukemaan ja valmistautumaan töihin!!!
:wave:

Tää taitaa siirtyä taustalle, eli mut voi toistaiseksi poistaa listalta. Mies oli sitä mieltä, että vasta kesällä kateltais uusiks tätä vauvajuttua ja tällä hetkellä mä tyydyn siihen. Ihan tyhjä olo sen eilisen km:n jäljiltä, en ihan heti halua kokea sitä uusiksi.

Mukavaa ja plussarikasta kevättä teille kaikille! :heart: :flower:
(Toki mun täytyy käydä kurkkimassa kuulumisia kuitenkin.. :p )

LEP
ElinaMaria, mulla oli ovistikuissa ensin kolme päivää haaleaa haamua ja sitten lopulta tuli suht vahva viiva jo siihen tikkuun. Koskaan ei tullut täysin yhtä vahvaa. Koska seuraavana päivänä jo alkoi olla kokonaan hävinnyt. Joskus kuulemma se hormoonipiikki voi olla niin nopeakin, että samana päivänä jos ois useamman testin tehnyt niin oiskin saanut myös vahvan viivan. :) Ja ovis oli kyllä tapahtunut kun gynellä ultrattiin. Gyne sitten rauhoitteli, että lopettaa tikkujen kaa säätäminen ja mieluummin vaan joka toinen päivä peittoja heilutella niin kyllä silloin tärppää jos on tärppääkseen kyseisestä kierrosta aina. :p

Tänään otin sitten ekan Clomin. Eka meinasi kyllä unohtua. Ei ois uskonu! :LOL: Kuukautiset ovat kyllä olleet tosi niukat ja kivuttomat. Johtuu varmaan Primoluteista..

Huomenna lähden lomalle. Eli täältä päin hiljaiseloa viikon verran! Plussatkaahan sillä aikaa!

TanjaK: Jaksamisia sulle! :hug: Pianhan se kesä on ja varmasti ajan kuluessa helpottaa.

Linna: Mulla kanssa täysin kivuttomat menkat Terolutien kanssa! :eek: En kyllä valita... Hauskaa lomaa sulle! B)

ElinaMaria: Heh, muistan ton laulun! :D

ON: Olisi pitänyt mennä vähän aikaisemmin nukkumaan, niin olisi päässyt aikaisemmin tänä aamuna ylös. Toisaalta, nämä lauantaiaamut ovat ihan loistavia, kun saa rauhassa lukea lehteä ja surffailla netissä. :)

:'( voi murheen kryyni, kun masentaa.. ei vaan tuo luminen ilma vaan myös se, että on varmaan syytä muuttaa kp29/29 mun kohdallani kp1/28-29. niin ja onkos se nyt sitten jo yk4 mikä lähtee käyntiin. Missä vaiheessa sitä tarvii alkaa huolestumaan?

xAnnax, huolestu vasta 12 yk:n kohdalla, se kummiskaan ei vielä ole kovin pitkä aika yrittää lasta tuo 3 kuukautta.. tiedän et sapettaa ja ärsyttää ja siksipä halit siulle :hug: ! Mut älä vaivu epätoivoon!! Kyl se sielt viel tulee!! =)

xAnnax mulla menossa yk seitsemän... Ja voin kertoa, että tuossa kohtaa tuntuu ihan mielettömän pitkältä ajalta tuo esim. 4 kk, mutta aika menee nopeasti loppujen lopuksi..

Mä olen ollut aikaisemminkin tässä tilanteessa ja lähden siitä, että punainen ferrari on saapumassa pihaan..

Täällä edelleen odotellaan menkkoja saapuvaksi punaisella ferrarilla...

KP

Onpas porukoilla ollu aisiaa ku ketju on niin mahottoman pitkä :D
Daizy meitähän on monta kohta jännäämässä..vois melkei perustaa oman 13-14viikon jännä pinon :whistle:
Ovis on käytetty täällä hyväkseen..paneloitu on ja hyvä mieli ;) eilen oltiin kylpylässä..aah..olipas kivaa..tänään pitäs lähtee miehen kaa kamulle istuu iltaa ja jos vaikka pari sidukkaakin jois..

xAnnax: Pahoittelut tädistä. :hug: Eihän tuo yk 4 vielä niin kovin pitkään ole, joten älä huolestu! Kyllä sulle se plussa sieltä tulee. Meillä kanssa jo seitsemäs yrityskuukausi meneillään (yrityskiertona vasta 5.) ja nyt olen jo asennoitunut niin, että saattaa mennä pidempäänkin.

Me ollaan tänään lähdössä katsomaan Herra Ylppöä. Mielenkiinnolla odottelen Herran keikkaa. :D Eilen tuli vähän sitä viiniä otettua, joten tänään taidamme mennä ihan vaan autolla. Mies kyllä lupautui kuskiksi, jos mua alkaa janottaa. :LOL:

hiljainen meininki täällä tänään, paitsi yöllä viime yönä ollu.. :) huomaa et porukka viettää viikonloppua ku ei koneella näy..

enpä jaksa päivitellä listoja tänään. katsellaan josko huomenna tai jos joku muu malttamaton päivittelisi :)

xAnnax halaus... mut olikos se nykäsen sanoin "uuteen n(o)usuun" :p

hiljasta on kyllä!!itsekkään en ole ehtinyt koneelle tänään
jospa sitä taas kukuttaisiin täällä sitten yöllä :D nyt lähdetään leffaan, palailen taas myöhemmin, josko taalä muitakin olisi..ja taas mennään

rapu83....................kp 76/29....................................yk 5
Sirpula.....................kp 44/34-71..............................yk 9
kiharapää................kp 39/32-35..............................yk 7
auri77.....................kp 39/28-29...............................yk 1
Tinttara84...............kp 38/25...................................yk 62
Enchantress............kp 34/27...................................yk 2
Ouska.....................kp 33/28-30...............................yk 2
miisa84...................kp 32/31....................................yk 2
PikkuMyy-82............kp 31/27-29..............................yk 4
hanni......................kp 31/24.....................................yk?
xAnnax....................kp 30/29...................................yk3
Pantalaimon............kp 28/29-?.................................yk 5
tiger75.....................kp 27/28...................................yk 8
Mimmukka81............kp 25/30-40..............................yk 4
LEP...........................kp 24/27-30.............................yk 3
Peppi1981...............kp 24/28-30..............................yk.33
Juli05......................kp 22/25-29................................yk 8
nibbler.....................kp 20/28....................................yk 8
tyty86......................kp 19/35....................................yk 1
arabel.....................kp 18/26....................................yk10
Talvimamma08-09....kp 17/30-31.............................yk 1
Daizy........................kp 16/28-32.............................yk 11
Piglet........................kp 16/27...................................yk5
toiveilija82...............kp 15/34-42..............................yk 8
ElinaMaria...............kp 15/31.....................................yk1
Kuumeilija87............kp 11/30-35................................yk3
Zande.....................kp 11/30.......................................yk 3
Veena......................kp 8/24-28.................................yk 10
Linna.......................kp 5/28-78..................................yk 4
apsu........................kp 4/30.......................................yk 1
TanjaK.....................kp 3/28-30..............................yk 2
JJ-t..........................kp 3/??.....................................yk 2
della........................kp ?/??........................................yk 6
HK86.......................kp ?/??........................................yk1
sothis......................kp ?/??.......................................yk 13

Taustailee:
Kaa..........................kp 19/32....................................yk 3
Diodium

Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin

Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!
Jouskari-82..............odotamme pikaista paluuta!
Haidi84....................palailee asiaan piakkoin

Plussanneet:

miracle.........................yk 3
Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk 3

kesk.arvo = 3,75

Yhteistyössä