ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

no mut eihä sitä aina voi sillain tajuta et jos on monissa pinkoissa et nii juu on tääkin pino mihi en oo tietoo muutoksistani sanona.. et tuskin ny tarkotuksella jättää ilmoittamatta.. Ja hyvähän se on et tyyppei on eri pinoissa ni tieto kulkee ja sit jos johki pinoon joku tietty ei koskaa ilmoita mittää ni siithä vaa huomaa et hää o jääny pinosta poies :)
 
jep, ja eihän sitä tosissaan joka päivä ehdi palstailee ja ilmottelee millon kierto vaihtuu tmv :D et kyllähän me näinkin täällä selvitään, mielestäni ystävällistä kun muut seuraa ja päivittelee sit kun itse ei ehdi.
 
Mitä mitä?!?! Testaakko sie Enchantress jo huomen!?!!! Onnea ja tsemppiä ihan hirmuisesti!!!! =) =) :heart: Toivotaan et se ois se plussa! Oireet ainaski on erittäi lupaavat!!! :D

mua vaa edellee pelottaa keskenmeno... ku oireita ei ole.. tyhmää juu mut ku jotenki ois helpompi jos ois alusta astiki ollu oireeton ni aattelis sit vaa et no on vaa semmone raskaus et ei oireita tuu ainaskaa het.. mut ku kerra niit tuli ja sit ne läks pois ni välttämättäki outo olo.. kai se on testattava tänään mielenrauhan vuoks :p tosin ei mul oo ku predictor kaapis.. mut pitäis sen jo näyttää ku on 10 pvää jo menkat myöhässä..
 
Hyvä, että tulee lisää tietoa. Eihän sitä tosiaan välttämättä muista missä pinoissa on ja osa käy täällä palstalla harvemmin. Toisin kuin eräät... :whistle:

miracle: Kyllähän ne oireet ehtii myöhemminkin tulla. :hug: Katsotaan vaan, ihan varmasti kahden viikon päästä kärvistelet sellaisen pahoinvoinnin kourissa, että haaveilet oireettomuudesta. :D Ja tämän sanon siis ihan ystävällisesti, en toki toivo sulle mitään kamalia pahoinvointikohtauksia. :heart:

Enchille: Plussaonnea testaukseen, koska ikinä testaatkaan! :flower: :)

Jaahas, takaisin poronkäristyksen pariin. :p
 
kiitti Pantalaimon! :D Kyl mä iteki mietin et sit jos iskee kauheet oireet ni sit varmaa mietin et voi hitsi ku ois ilonnu sillo ko ei oireita ollu vähään aikaan :D Mut jotenki vaa ois helpompi olla jos niit oireitakaa ei olis alunperinkää viel tullu.. ni sit osais olla.. mut ku ny äkisti vaa loppu ni miettii et no keskenkö menee.. Tosin oireettomuutta o ollu ny 4-5pvää eikä mitään vuotoja..
 
Enchantress: jännittävää! tsemppiä!!
Mircale: mulla ei ainakaan ollu paljon mitään oireita ennen 8 raskausviikkoa.... et älä huoli!

Oma navanseutu: tajusin että ollaan kierron puolivälissä ja kohta pääsee jännäilemään... no kahen viikon päästä. Tänää jos vielä mylläyttäis peittoja noin ihan niinkun varmuuden vuoksi... Mut saas nähä. Mä en sitä ovista oo bongannu
, mut jos simpat jaksaa elellä vaikka 3-4 päivää nii sitten on ihan hyvät mahkut... en sitte viitti enää ostaa niitä ovistikkuja. ihan hullun hommaa! :D ei mun hermot kestä sellasta! Jos vaan touhuilee makkarissa tarpeeks nii eihän niitä mihinkää tartte. :LOL: :LOL:

*muoks. löysin tällaisen.. ootteko jo nähny?
http://www2.hs.fi/klik/vauvakuume/vauvakuume.html
 
Pantalaimon.... Mut sellasiahan nuo miehenköriläät usein on... :heart: ei oikein osaa ja kehtaa sanoa miltä oikeesti tuntuu....

Mulla on naamassa mutanaamio! :D ostin ihan piruuttani, täs on jotain avokadoa ja puuroa.... ;) nyt meen pesemään sen pois ja suihkuttelemaan!!! :wave:
 
kp vieläkö täti piilottelee...?? ärsyttävä tilanne sulla, tiedän tunteen :kieh:

ench no ootko testannu, ootko :p

vuoto jatkuu runsaana :kieh: vois loppua jo niin pääsis taas harjotteleen :D eipä paljon muuta, tylsiä päiviä elellään..ja nyt töihin :wave:
 
Kiharapää ja Ench... täällähän on jännät paikat teillä! :eek: kertokaa heti kun tulee uutisia... oon ihan malttamaton teijän puolesta! :LOL:

Ihanaa, eilen kuulin että yks ystävä, joka muuttaa mun kanssa samalle paikkakunnalle alkaa yrittämään lasta! :heart: mähän heti visualisoin mielessäni kuinka me yhessä vietetäään mammalomaa ens talvena ja turistaan yhessä vauvahöpinöitä... :heart: VOI kun oliskin niin!!

Ja mä lupasin että en jännitä mut mua jännittää jo nyt! Kun en oo siitä oviksesta ihan varma et oliks se millon... :whistle: Mut joku jossain puheli että simpat eläis 5 vrk parhaimmillaan? Ainakin viime kerralla kun raskauduin niin oli hommailtu 20 pvä ja lääkärin mukaan hedelmöittyminen tapahtunu 25 pvä!! Et ehkä siipan simpat on kestäviä! :LOL:

Noniin, nyt meikkaamaan ja pukeutumaan - töihinlähtö!
 

Yhteistyössä