ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

päivitin kun ei ollu muutakaan tekemistä.

odottelen testipäivää. tai oikeestaan menkkapäivää koska nyt ei oo ollu mitään oireita ja oon aika varma että ei oo tärpänny tässä kierrossa. mulla piti olla aukoton ovis mutta sitten ei ollutkaan ihan täysin. laskin vaan että jos miehen simpat elää sen 24 h niin sitten jää yks päivä kun mä en oo simpoista täynnä. mutta jos ne elää 72 niin sitten asia on ok.

mutta kun sisimmältä itteltäni kysyn niin vastaus on ei. en ole raskaana. toivottavasti olen väärässä.sen näkee sitten.

 
Täällä jotenkin taas toivoton olo tänään. Hirmuisesti mielialat vaihtelee tän vauvan tekemisen suhteen, ihan pienikin asiaa saa ajaukset pois raiteltaan :headwall:

Taas kuulin että yhdelle ystäväpariskunnalle tulee perheen lisäystä. Tuntuu että kaikki muut sen kun sikiää ja meillä sitä pientä vaan ei kuuluu. Tuntuu jotenkin vaan taas niin epäreilulta. Noh, huomenna varmaan jo eri fiilikset...

Nibbler: Eikös ne simpat elä useamman vuorokauden. Toivotaan parasta!
 
veena se niin vaihtelee kun netistä kattoo ja en huomannu ollenkaan kysyä gynellä asian laitaa. oikeesti erot suomen, ruotsin ja engalnninkielisten sivujen välillä.
mut miniminä on ilmoitettu tuo 24 tuntia.
 
Ahaa.. taas uutta tietoa. Niin juu nyt muistankin että eikös se Miracle vai kuka puhunut aiheesta joskus aiemmin. Että on erilaisia siittiöitä tai jotain. Me ollaan koitettu eri keinoja: sillain että joka toinen päivä ja sillain että joka päivä. Siis silloin oviksen paikkeilla.

Mua niin ottaa itseni päähän kun tuo kateus nostaa päätänsä. En tälläinen ennen ollut mutta nyt kun pikkusta ei itselle kuulu niin huomaa että aina ns. vihlaisee kun kuulee että nuokin saavat perheen lisäystä. Kyllä se sitten helpottais jos itsekkin sais sen plussan.
 
joo munkin lähipiirissä just viimeviikolla kahet plussauutiset. mutta mä en osaa olla kateellinen... normaaliahan se olis jos voisin, lähinnä kadehdin sitten sitä ett niillä on edessä kaikki ultraan menot ja muut ihanuudet. mutta mä vaan ajattelen että ei ne oo mun lapsia vaan niiden, ja mä haluun miedän lapset. enemmän mä oon kade sille toiselle kaverilleni siitä kun se saa auton joka on "mun merkkinen" :)

just luin pitkän artikkelin jossa sanottiin että kolme neljä kertaa viikossa kun harrastaa niin on hyvä. mutta ainahan se ei oo siitäkään kiinni monestikko, missä ja miten. syitä voi ola niin paljon :(
 
Kiitos nibler kun sanoit että on normaalia :D Siis kun mä en ihmisenä ole sellainen kateellinen että en ole ikinä kahdehtunut mitään mitä muilla on tms. Voi olla ettei tämä olo sinänsä ole kateutta vaan jatkuva muistutus siitä ettei vieläkään..

Nyt tämä lapseton lähtee kavereitten kanssa cityyn, (kun mieskin reissussa) etten pähki täällä keskenäni. Saattaapa mennä sihi tai pari :D Leppoisaa lauantai-illan jatkoa kaikille!
 
:'( voi ei!! toivotaan että miinalla olisi vain harmitonta vuotoa!! :saint: ei se ole mitään tänne laittanut.. mä poistaisin listalta vasta kun varmistuu :( mä olin niin onnellinen sen puolesta, tuntuu tosi pahalta :'(
 
kunhan joku päivittelee taas tota listaa ni miun kiertoo vois korjailla..koska ovis tuli nyt aiemmin ni koko kierron pituudeks ei jää kuin 30..ennen oli 35..eli jos joku laittaa jossai välis 19/30 miulle=)..nännit tili pari pv oviksen jälkee herkiks.. :whistle:
Niin ja mitä nöihin simppoihin tulee ni kyllähän ne varmaa enemmän ku sen päivän elää..eiks yleesä 2-5 et huolet pois..nibbler
 
Mulla: eilen oli toosi huono olo.Nyt ei niin huono,mut säännöllisesti on sytötävä ettei tuu huono olo_Onkos kellään on ollu alavatsalla painontunnetta?Välillä tuntuu et pissattas muttei kuitenkaan tuu mitään. Mulla nimittäin on nyt ollut parissa kierrossa.Maha on kyllä kans turvonnut.Voi kun plussa pärähtäs testiin tässä kierrossa.
 
tyty mä voin päivittää tuota listaa vähän myöhemmin, nyt kun on kotona ei koskaan tiiä kauanko tässä saa rauhassa istua :) 2-5 päivää on kait se keskiverto aika, että toivottavasti miehellä ei oo mitään kitusia simppoja :D

 
en mäkää miinaa haluis listalta plussanneista poistaa mut hän itse sanoi et voi poistaa listalta siin toises pinos, eli odottajien puolel.. ni sen vuoks vain ajattelin et ku jos mulle km tulis ni en hirmusti haluis nähä et tuolla mä listalla edelleen plussanneissa, et voi kumpa olisinkin.. mut toki se on yksilöllistä.. mut jos klönttejä seassa tulee niin sillon ei yleensä kyllä vaaratonta ole ja sillo yleensä kesken on mennyt, niin karmivalta ku se kuulostaakin :'( mut ehk hän tulee sit tännekin sanomaan sit jossai vaihees jotain ni tietää miten päivittää listaa sitten.. mut omalta kohaltani vaa tuntuis inhalta nähä ittesä plussanneissa jos ny kesken menis.. mut tiedä sit et miten miina- asian aattelee, pitäisi kysyä häneltä... :/
 
ja me tehtiin siis oviksen aikaan ja sitä ennenkin joka pvä tai pari kertaa pväs :D Et ei yrityksen puutteest ollu kii ainaskaa :D Elikkäs kaks kertaa pväs oli kyl harvemmin, koska tehtii vaa sen mukaan mite tuntu itestä hyvältä :) ja hyvinhän se toimi :)
 
miracle joo mä kävin vakoilemassa sen miinan viestin niin aikas pahalta kuulosti :'( mulla oli se ainakin että halusin heti että poistetaan plussanneista, kun km tuli..elikkä kaippa sen vois poistaa..voi kunka harmi juttu :(

kyllä ne simpat elää ainaskin sen kaksi vuorokautta, joskus jopa yli 5!! :D

(.)kolmatta päivää vuodan kun seula :eek: oon joutunut joka päivä ottaan särkylääkettäkin kovien kipujen vuoksi, mutten vielä tänään..toivottavasti tää tästä rauhottuu ja päästään taas uuteen kiertoon ja vauhdilla :saint:
 
Onpas tänne tullut tekstiä :) Yritin nopeesti vähän lukasta kaikkee :ashamed:
Täällä täti tuli tiistaina käymään kp 26 tienoilla, tosin tädin tulo oli varovaisen hiljainen aluksi kunnes hanat aukesi vasta torstain kunnolla :headwall:
Tällä hetkellä siis kp 5/26-28... ja yrityskerta 5 alkaa...
 
tyty, eiköhän :D

JJ-t
, juu sitä mäkin just mietin et en kyl itteeni plussanneissa haluis suin surminkaan nähä jos ny tulis km.. ehk kahtosin listaa muuteski vasta sit ku mut ois laitettu poies plussanneista.. toivon et nii ei mun kohalle käy.. harmi et miina-:lle kävi :( ku en oikein usko et niin runsaasta vuodosta voi pienokainen olla selviytyny :'( :'(

Pikkumyylle jaksu :hug: tädin vuoksi!! Uutta kiertoa ja ny plussaat sit! =)
 
Veena: Samanlaisia tuntemuksia täällä. Kyllä maanantaina otti sydämestä kaikki odottavat äidit ja pikkuvauvat. :ashamed: En minäkään ole mikään peruskateellinen ihminen, ei toisten onni ole koskaan minulta pois. Kuitenkin, kun oli itse juuri kuullut huonoja uutisia, niin tuntui siltä, että koko maailma on mua vastaan. :( Mutta kyllä se siitä helpotti, onneksi.

Voi ei, kävin kanssa lukemassa miinan kuulumisia. Ehkä tosiaan parempi poistaa hänet plussanneista. Hirveän kurjaa. :(

ON: Keikka oli aivan l-o-i-s-t-a-v-a! :D Ja Herra Ylppö, ah! :heart: :LOL: Kaljut miehet ova salainen ihastukseni. :D Tänään edessä lukemista, lukemista ja lukemista. :kieh: Jospa sitä jossain välissä ehtisi käymään kävelyllä. Olo on jo sen verran parempi, että ehkä uskallan vähän jo reippailla.
 
rapu83....................kp 76/29....................................yk 5
Sirpula.....................kp 44/34-71..............................yk 9
kiharapää................kp 39/32-35..............................yk 7
auri77.....................kp 39/28-29...............................yk 1
Enchantress............kp 34/27...................................yk 2
Ouska.....................kp 33/28-30...............................yk 2
miisa84...................kp 32/31....................................yk 2
hanni......................kp 31/24.....................................yk?
xAnnax....................kp 30/29...................................yk3
tiger75.....................kp 27/28...................................yk 8
Mimmukka81............kp 25/30-40..............................yk 4
LEP...........................kp 24/27-30.............................yk 3
Peppi1981...............kp 24/28-30..............................yk.33
Juli05......................kp 22/25-29................................yk 8
nibbler.....................kp 20/28....................................yk 8
tyty86......................kp 19/35....................................yk 1
arabel.....................kp 18/26....................................yk10
Pantalaimon............kp 18/26-?.................................yk 5
Talvimamma08-09....kp 17/30-31.............................yk 1
Daizy........................kp 16/28-32.............................yk 11
Piglet........................kp 16/27...................................yk5
toiveilija82...............kp 15/34-42..............................yk 8
ElinaMaria...............kp 15/31.....................................yk1
Tinttara84...............kp 13/25...................................yk 62
Kuumeilija87............kp 11/30-35................................yk3
Zande.....................kp 11/30.......................................yk 3
Veena......................kp 8/24-28.................................yk 10
Linna.......................kp 5/28-78..................................yk 4
PikkuMyy-82............kp 5/27-29..............................yk 4
apsu........................kp 4/30.......................................yk 1
TanjaK.....................kp 3/28-30..............................yk 2
JJ-t..........................kp 3/??.....................................yk 2
della........................kp ?/??........................................yk 6
HK86.......................kp ?/??........................................yk1
sothis......................kp ?/??.......................................yk 13

Taustailee:
Kaa..........................kp 19/32....................................yk 3
Diodium


Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin

Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!
Jouskari-82..............odotamme pikaista paluuta!
Haidi84....................palailee asiaan piakkoin


Plussanneet:


miracle.........................yk 3
Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk 3

kesk.arvo = 3,75


mä tein väärin, mä vahingossa muokkasin tuota eilistä, eli siinä on nyt tämän päivän tiedot :(
 
mullakin jo kp 34 :D ja paha olokin sen mukainen, kauhee mahakipu ja oksetus ties kuinka monennetta päivää. onneks välillä on ihan hyvä olo, ja edelleen vahva usko siihen ettei menkkoja olis tulossa. :)
 
onhan muilla nyt varmasti oikein? onko tietoo miten yliaikasilla menee? :wave:

tänään ei oireita vieläkään. jotain tissi juttua eilen pohdiskelin, mutta en mä jaksa enää vaivautua koko oireen ettimis hommaan :snotty: varsinkaan nyt kun hammas on niin kipee että kohta mä pyörryn! siitä puheen ollen mua on pyörryttäny paljon viime aikoina. heti kun nousen ylös niin sumenee silmissä.... mitään vajetta ei pitäs olla kun mä oon syöny vitamiineja ja rautaa ihan kauheesti niin llisänä kuin ravinnossakin.

ehkä mä oon kasvanu pituutta ja siks huippaa :D
 
nibbler: Jos sulla on alhainen verenpaine? Mä olen joskus aikoinaan kerran pyörtynytkin, kun nousin vähän liian nopeasti sängystä ja oli alhainen verenpaine. Nyt mulla taitaa olla melko normaali.

Mulla pitäisi siis olla 18/26, mutta eipä nyt päivä tai pari suuntaan tai toiseen siinä tunnu... Tuolla toisessa pinossa on ainakin Tinttaran yk vaihtunut jo 63:en ja kp:t on 13/25. Toivottavasti hän ei nyt pahastu, kun pistän tietoa eteenpäin. :ashamed:
 
xAnnax:illa muuten tais tänään olla kp2 ? näin käsitin tuolta viikon 11 pinosta. Kyllä me nyt pidetään toistemme kierroista kirjaa, eiks ni Pantalaimon :D Toivottavasti eivät kuitenkaan pahastu, kuten todettu.
 

Yhteistyössä