ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Ouska: Kyllä sitä saa olla ylpeä! Ei ole itserakasta minusta! Mitä opiskelet? Minulla vielä gradu ja maisterivaihe edessä, yliopistossa siis opiskelen, mat.-luon.tieteellistä alaa.

miracle: Todella mielenkiintoinen tutkimusaihe! Mene ihmeessä! :)
 
kp: Täälläkin ollaan vielä valveilla...toistaiseksi ainakin. :) Onkos ollut tylsä yö tähän asti?

Ouska: Ok. Varmasti ihan mukavaa. :) Mustakin asiakaspalvelutyö on ollut ihan jees, tosin välillä kyllä on mennyt hermo typeriin asiakkaisiin ja kiireeseen. :LOL: Olen siis ollut eräässä isossa tavaratalossa naisten vaate- ja alusasuosastolla kesätöissä monena vuonna. Nyt tosin olen tehnyt jo oman alan töitä. Huonolla palkalla, mutta ainakin on juuri sitä mitä haluan tehdä! =)
 
Pantalaimon: Eikö se olekin tärkeintä tehdä siitä mistä tykkää... Mulla on kaks ammattia mistä tykkään ja kummatkin on vaihtelevia riippuen missä työskentelee.. tuolla toisessa asiakkaita ei ole konkreettisesti kun puhelimen päässä, mutta muuten hyvin rauhallista ja vaikutti todella ihanalta paikalta kun kävin tutustumassa.
 
Ouska: Lisäksi kaupassa oli tylsää, kun ei ollut viikonloppuja vapaana! Nyt on ihanaa, kun kesäisinkin on virkatyöaika ja viikonloput vapaat. :D On se tärkeää tehdä sitä, mikä itsestä tuntuu omalta alalta. Minkä ikäinen muuten olit? Olen jo ihan unohtanut... :ashamed:

KP: Mukavaa, että on ollut rauhallinen yö. Teetkö usein yövuoroja? Oletko kokenut ne rankaksi? Mä en varmaan jaksaisi tehdä kolmivuorotyötä, joten hatunnosto sulle ja kaikille muillekin sitä tekeville! :flower: =)
 
Olen tehnyt tätä työtä nyt 2.5 vuotta kahdella osastolla.. Yövuoroja olen tehnyt paljon... Myös sellaisia että aamulla aamuvuorossa ja sitten puolen päivän jälkeen kotiin ja yöksi töihin, myös jäänyt joskus suoraan illasta yöhön..
Nyt teen 1-4 yötä listassa.. Mutta tykkään tehdä yövuoroja.. Katkasee mukavasti noita päivävuoro putkia..

Ja osasto jolla olen nyt töissä, viihdyn todella hyvin..
 
Sehän on kiva et joku tykkää yövuoroista... Mulle ne eivät sopineet ollenkaan.. olen elämässäni tehnyt kaksi viikkoa yövuoroa eli viikko ja kaksi vapaata ja viikko.. sen jälkeen olin ihan sekaisin monta viikkoa... ei vaan ollut mun juttu
 

Yhteistyössä