ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

kiva että on muitakin hereillää.. oikeesti kiharapää, mikä sullon kp ja bongasitko ovista tai jotain?? kyllä sitä jotenki jaksaa sanon minä joka on tehnyt lähemmäs 20 r-testiä 65 päivän kierrossa :headwall:
 
JJ-t: Sori, käyn aina välillä pelaamassa vuoroni tuolla makuuhuoneessa. :D Mieli on parempi jo. Kyllä se tästä. Tätikin tulee kohta niin pääsee taas jännäilemään clomien kanssa. Kävin lukemassa rohkaisevia kirjoituksia, joissa monilla on tärpännyt toisessa clomikierrossa.

Onneksi tulee pääsiäinen ja saa vähän muuta ajateltavaa. Mitäs muuten meinaat tehdä pääsiäisenä? Me menemme mun isovanhempien luo. Kiva tavata heitä ja serkkuja myös.
 
pantalaimon syötkö sä siis teroja ja clomeja?? oliko sulls todettu pco, vai mikä ovishäikkä se olikaan?? on se kyllä niin että nykyään on niin paljon lääkkeitä ja menetelmiä, ettei me ilman sitä nyyttiä jäädä.. :hug:

hui :attn: salaiset kansiot alkoi subilla, pelottaa!!!!!!
 
niin.. pääsiäisenä on tavalliset sukukokoontumiset mihen puolella.. aikas tylsää ae on, muttei mitään voi :/ pääasiassa pääsiäisenä olis trkotus rentoutua kun töissä niin hirvee härdelli menossa :headwall:
 
JJ-t: Heh, samaan aikaan huhuilin. :D

Joo, pco todettiin helmikuun alussa. Sain silloin jo terot piristämään kiertoa ja tämä oli nyt sitten eka clomikierto. Nyt taas terot käytössä, kun ei ovista tapahtunut (eli kierto olisi venynyt ihan mahdottomaksi jälleen). Toisaalta noi terot on ihan kivat, kun mulla ei niiden kanssa ole ollenkaan kuukautiskipuja! :eek: Niin ja tietysti sekin, että kierto pysyy tasaisen lyhyenä!
 
nokun sitä minäkin mietin, että menen sinne gynelle joskus kp 15-20 niin saa kattoo onko munis edes kypsymässä, vai tuleeko mun kaikki kierrot oleen jotain 60 :headwall: kiitos muuten tiedoista :D se gyne jolle lähetin s- postia vastasi ja oli sitä mieltä, että terot käyttöön ja oli muutenkin tosi mukava, niin ajattelin mennä sille..

sulla on kuule semmoset rohdot nyt pelissä, että eiköhän se sieltä tärppää!!! kauanko teillä ollut yritystä??
 
JJ-t voih :( En mie siis pahalla mut oon vaa vähä huolissani ettet sie syöksyis siihe jamaan ettet pääse siit kierteestä irti.. sillä vain ku huomasin itessäni joskus pari vuotta sitte et aina joka vko piti kännit vetää ja sit jossai vaihees vaa viheltelin pelin poikki oma-aloitteisesti ko huomasin juovani iha liian usein, sit se vaihtuki siihi et juon ehk kerran kuussa tai no nykysin kyl kerta 4kk on ehkä osuvampi, vaiks ny tietty ei mitään :) Mut ihan vaa sillä et siun ois hyvä olla, en mie pahalla.. :hug:
 
JJ-t: :hug: Mäkin olen vähän liian perso viinille. :ashamed: Nyt en tosin ole ottanut piiitkään aikaan ennen tätä iltaa (ja tänäänkin vain puoli pulloa), kun olin kipeänä.

Ai, sä löysit jonkun kivan gynen niistä mun ehdottamista! Voi vitsit, kuinka ihanaa! :D Tosi kiva olla avuksi! :hug: Tämä on vasta meidän 5. yrityskierto, mutta seitsemäs yrityskuukausi. Elokuun lopussa viime vuonna jätin pillerit ja syyskuu olikin sitten yk 1.
 
miracle kiitti kun huolehdit :D tää punkkupullo pe tai la on oikeestaan lähtenyt keskenmenon jälkeen liikkeelle.. ännejä mä en pullolisesta saa kun aikaa kuluu kotona niin paljon. kunnon kännit vedän ehkä kerran kuussa, jos sitäkää. se meno jäi mulla lukioon :whistle: sitten menen juhlimaan jos on aihetta, muttei muuten, oon itekkin miettinyt miks se punkkupullo on jokaviikonloppunen tapa... en tiedä, yleensä en edes yhtä juo kun autolla oon baarissa. ehkä haluan sitä omaa aikaa ja irti arjesta..
 
JJ-t: En minäkään känniin tule viinipullollisesta. On tuota massaa sen verran :LOL: ja yleensä viiniä juo niin hitaasti ja vielä jonkun syömisen kanssa, ettei sitä ehdi tulla humalaan. Mutta onhan pullollinen silti aika paljon. :/ Mullakin joskus on lipsunut tuohon pullo/vkonloppu, mutta nyt vähentynyt ihan itsestään. Lisäksi, mulla tulee nykyään niin hirveät krapulat, että muisto siitä olotilasta ehkäisee liikajuomista aika tehokkaasti! :LOL:
 
JJ-t, nii... oisko siitä tullu tavallaan semmone jonkinkaltainen korvikekin tai jonkulaine lohduttajakin sit kun km:n sait? osaakko sanoa? Iha vaa sillä paha mieli sun puolesta ku pelkään et alkoholisoidut jossai vaihees jos pitkäänkin toi tapa sul on, iha vaa sillä ku mun läheinen joi vain vloppuisin ja siit tul iha kunno alkoholisti ko alotti eka pienistä määristä.. Ja sit seuraukset ei ollukaan kovin mukavat sit vuosien päästä vaiks oli lopettanuki juomisen..

Mut toivotaan et säki plussaisit pian ni sit ainaskin punkkupullon tapa menis puis :)
 
joo..avasin pullon seittemän aikaan ja tällä hetkellä lipittelen vikaa lasillista.. en mä kännissä ole, mutta voin sanoa että mukava ja rentoutunut olo :D ja se on hassua että mulle ei tule krapulaa, ellen lähde oikeen viihtymään jonnekkin baariin :p
 
Mä olen varmaan absolutistien jälkeen maailman huonoimpia ihmisiä ryyppää... kerran vuodessa voin nauttia siiderin tai kaksi ja se on siinä... en saa mitään mielihyvää juomisesta... otan aina jonkin kunniaksi, en vuoksi
 

Yhteistyössä