ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

ench :hug: tädin johdosta!! inhottavaa sähellystä aina ton tädin kanssa :kieh:

jouskari jee, kiva kun oot takasin!! eikös sulla alkanu menkat samana päivänä kun mulla?? mulla jo kp 4!! ajatteli jos mustat väärin :D

töissä edelleen, palaillaan illalla :wave:
 
Kaa
Enchantress Kuten Jouskari jo sanoikin; taustailu auttaa, jos tuntuu että menee liian "vakavaksi" tää vauvaprojekti. Eihän siitä tuu mitään, jos on kovin stressissä aina kierron lopussa.

Ja näine sanoineni palaan tauolta. Kiertopäivät näyttävät olevan miinuksen puolella, eli tänään olisi

Kaa.................kp 22/32.............................yk3
 
Hei!

Korjasin listan tuonne edelliselle sivulle! astydameia, tervetuloa! :wave:

miisa84: Onnea plussasta! :hug: :flower: Vauvaliimaa purkillinen mukaan!

ON: Tänään vihlonut ikävästi alamasua. :( Kunpa voisikin toivoa, että nämä clomioireet häviäisivät tädin myötä, mutta ensi kierrossa sama homma ja vielä tupla-annoksella! :eek: No, pakkohan nämä on kestää, jos sen nyytin joskus haluaa... :ashamed:
 
No onpas taas tullu tekstiä oikeen urakalla... Täällä ovis varmaan ohi, kivut laantuneet eikä valkkariakaan enää irtoa ees paperiin... (mielenkiintoista varmasti...)

Nyt odotellaan sitte raskausoireita, niitä varmaan tulee roppakaupalla ainaki korvien välistä jossei muualta... :LOL:
 
miisalle suuret onnen toivotukset :flower: :flower:

astydameia tervetuloa joukkoon :D

mulla ei paljon mitään kirjotettavaa |O tylsiä päiviä elellään..neljä päivää nyt vuotanut, tuntuu että olis vähän laantumassa, voi kun nää jo loppuis :kieh: pääsis harjottelemaan :p
 
Enchantress isoisoiso halaus!! Oli ihan sydäntäriipaisevaa lukea sun surua täältä pinosta... Mut huomaan että sulla on jo helpompi olo ni en enää vie sun mieltä takasin pettymykseen :hug: eikä se sun mies ajattele et oot pettymys hänelle, ei todellakaan!! Ootte nyt jo varmaan jutellu ja oloki miljoona kertaa parempi...
 
Ench :hug: Älä huoli... kait miehesi on pettynyt ennemminkin tilanteeseen kuin sinuun. Jaksamista!

Onnea Miisa!! :D :flower:

Tervetuloa Astydameia! :wave:

Pantalaimon: on se palkinto kaikesta tästä varmasti sen arvoinen.... kipuilut ja panikoinnit ja kaikki mahdolliset kestää kun tietää mikä lopussa odottaa :heart:

Daizy... mullakin ovis ohi eilen ja äsken suihkussa mietin että onkohan mun rinnat vähän turvonneet? :LOL: voi mahoton.... mitä tästäkin loppukuusta tulee? :snotty: :whistle:

Kaikille plussaa tällä viikolla odottaville: +++++++++++++++++++ :whistle:
 
ElinaMaria: Mukavaa on, kun täällä voin ihan rauhassa valittaa kipujani. Mies aina vähän säikähtää, kun hänelle valittelen. Hän jopa yksi päivä sanoi, että onkohan se nyt kaiken tämän kivun arvoista. :ashamed: En sitten viitsinyt mainita, että synnytys se vasta sattuukin! :LOL:
 
Oikein paljon onnee Miisaplussasta :heart:
Tervetuloo uudet tulokkaat!
Ja ench olen tosi pahoillani et menkat tuli :( pää pystyyn silti..se vie oman hetken kun saa rauhassa itkeä, mutta kyllä se siitä..voimia :hug:
 
Juli05, mahan vihlasut oli kovia ja nännit oli melkeimpä ovulaatiosta asti pingottuneina KOKO ajan.. ja sit välil todel arat ja sillain kuin puukolla ois viiltäny joskus ku osu vaikka vaatteisiin.. Ja vilunväristyksiä myös oli mut vahvimmat oli noi mahan vihlasut.. mut neki sit loppu noin 5pvää sit.. et tiedä sit onko kaikki ok mut ei ainaskaa tunnu et äidinvaisto mitenkää sanois et ei ois hyvin :)

 
Miracle: toivotaan et pikkunen pysyy kyydissä loppuun asti :hug: Omia oireita nyt: menkkakivut alko eilen (hitsiläinen kun en halua sitä tätiä vierailulle :'( :'( :'( :'( ) Rinnat on ollu arat pitkään aikaan,tuntuu jopa et nää rintsikat olis liian pienet.Pahoinvointia ei nyt juuri oo.Eilen oli semmonen tunne et pitää syödä koko ajan jotain.Väsymys on kamala,joka nyt saattaa johtua loman puutteestakin.Sitä painon tunnetta ei kyllä nyt oo ollu sitten sunnuntain.
 
Ench: :hug: Voimia sinne! Olette kyllä vasta niin alussa ettei kannata kauheasti sureksia. Todennäköisyydet kun on kuitenkin puolella. Kyllä se taas helpottaa kun aikaa kuluu kohti seuraavaa mahdollista plussaa.

Jouskari: Tervetuloa takaisin! Mahtavaa kun saatiin sut takaisin poppooseen!

Miisa84: Paljon onnea!

Astydameia: Tervetuloa mukaan!
 
Kiitos kaikille tervetulo toivotuksista!! :D Kivaa olla taas takaisin :heart: Mukava saada sinutkin tänne Kaa! :hug: ja tietysti uusi tulokas myös Astydameia :D

Onnea paljon Miisa84 :flower:

JJ-t mensut ei alkanutkaan kuin tuhrulla ( kaksi ekaa päivää ) joten aloin laskee vasta, kun alkoi vuotaa kunnolla...
 
Huomenta vaan kaikille täältäkin suunnalta!! Tässä paraikaa nautitaan aamiaisesta ja sitten pitäis alkaa työstää työhakemuksia... Vaikka toisaalta tyhmältä tuntuu nyt sellaisia tehdä, jos onkin vaikka jo raskaana... Sanoa sitten työhaastattelussa "By the way, olen raskaana"... :LOL:

Onkos teillä kokemusta, kuinka pitkälle sellaisen voi salata, ja vaikka paljastaessa valehdella sen verran ettei tiennyt. Mun järkeni mukaan se onnistui vaan kuukauden verran, jos vaikka oliskin niin että epäsäännölliset kuukautiset ja kondomi käytössä, ja sitten se "vahingossa" on varmaan hajonnu... En tiiä, taitaa olla aika epätoivoista... :LOL:
 

Yhteistyössä