ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Daizy: ei se kuulu työnantajalle ootko raskaana vai et!!! :eek: Jos ne ei palkkais sua sen takia että oot raskaana olis laitonta! Niillä ei ole oikeutta kysyä sitä sulta työhaastattelussa! Jos ne kysyy niin voit vaan sanoa että "tottakai haluan lapsia jossain vaiheessa". Mut ei sillä oo väliä! Jos sä oot ollu kaks viikkoa töissä ja paljastuu että sä oot raskaana, niin ei sulla oo mitään velvotetta ilmottaa siitä ennen kuin vasta sitten kun pitää miettiä äitiyslomaa... ;) eli jos on koeaika 3 kk niin et kerro ellei se paljastu.

Ja sit jos ne kysyy sen jälkeen että tiesitkö olevasi raskaana niin sanot että tein testin vasta sen jälkeen kun olin saanut työpaikan. =) Ilman MITÄÄN omantunnontuskia.

Tässä asiassa pitää mun mielestä olla tiukkana. Koska jos siitä laistetaan ja nöyrrytään siihen että aina palkataan se miespuolinen työntekijä.... niin se ei tule ikinä loppumaan. :attn:

Noh, tämä on vaan mun mielipide. Raskaus ei ole syy olla palkkaamatta. Että niin.

ON: Mä en taas tiiä missä mennään! Nyt mulla alko eilen ja tänään nippailemaan kohtua... ja on kosteakin mut ei siellä mitään limaa oo. Ei nippaile mitenkään vaan toiselta puolelta vaan tasaisesti siitä keskeltä. Aamulämpö on normaalia korkeampi.. onkohan tää nyt sitten ovulaatiokipu? vai kipuileeko mahdollisesti keltarauhanen? Pöh.... |O
Enkä viittis mennä ostamaan niitä apteekin kalliita ovistestejäkään.... :ashamed:
Ihan tyhmää. ... no jos sitä varoiks vielä tänään illalla yrittäis? sunnuntaina piti mutta siippa nukahti, eilen minä nukahdin.... :headwall: et tänään saattais olla vielä mahku... :/ Ihan tyhmää. ... tuntuu vähän sellaiselta "väkisin" -hommalta nyt.

Ulkona alkoi nyt paistamaan aurinko!


kait sitä pitää nyt poistua tästä koneen äärestä, pukeutua ja lähteä ulos ennen työvuoroa... vihloo masua... pöh. voi kun tietäis mitä se on... huokaus.
 
Olen ElinaMariankanssa samaa mieltä ettei kannata työhaastattelussa kertoa jos on raskaana..ne on nii kieroja et jättää palkkaamatta jos on paksuna ja sanoo et löyty joku kokeneempi tilalle..ite en ainakaa aijo kertoo jos raskaudun..joudun nimittäin vaihtaa työpaikkaa tässä kevään mittaa. Joten en todellakaa aijo kertoo haastattelussa jos plussaan =)
Mut tää on minun mielipide myös..jokaisella on omansa..
Nyt pitäs kärvistellä 9pv kunnes pääsis testailee.. :whistle:
Niin ja jos joku päivittää tota listaa ni minun kokonaiskierto tässä kuussa tulee olee vaa 30 ei 35..koska se ovis oli aiemmin..
 
Tulin pikaisesti käymään netissä ennen laivan lähtöä takas Suomeen.
Kovasti :flower: :flower: :flower: plussanneille, ja :hug: :hug: :hug: tädin yllättämille.
Tääl ei oo vieläkään tullu tarpeex vahvaa viivaa ovistikkuun, mut pupuiltu kyl on :D
Heippa taas :wave: :wave: :wave:
 
Pääseeks tännekin mukaan. :D Meillä olis tjot-meininkiä (välillä koitetaan harrastaa keskeytettyä) tonne kesän alkuun asti, ja sit alkaa yritys jos ei oo viel tärpänny. Nyt siis yk1 (jos tää nyt yritykseks lasketaan) ja kp40 menossa. Ei vissiin oo ihan lähteny hormonitoiminta liikkeelle laastarien lopetuksen jälkeen... :kieh: (nega testattu eilen viimeks)
 
hei täällä edelleen odotellaan tätiä saapuvaksi punaisella ferrarillaan tuohon kadulle.. Mutta saa nähdä tuleeko se.. Toivottavasti sitten pian tulee tai on tulematta..
Nyt kuitenkin ollaan miehen kanssa nautittu siitä, kun hän on lomalla ja minä vapaa päivillä..
Pitäisi varmaan mennä ostamaan muutama testi.. Mutta ei taida olla rahaa nyt..

KP
 
No kiva kuulla että on sallittua olla itsekäs näissä työasioissa... :D Kun sen verran ajattelin, että jos sitä pomolta kysyy, ni tuskin ne koskaan sanoo että "juu, raskaudu ihmeessä...!"

Onkos kellään mitää hassuja fiiliksiä heti oviksen jälkeen?? Nyt menossa kp 19, ovis ollu n. kp 15, ja kovin on kauttaaltaan hassu olo. Vatsa on tuntunu oudolta oviksesta saakka, silleen, et pinnistäminen sattuu ja tuntuu hassulta kun on paikallaankin... EN sitte tiedä missä viiraa, kropassa vai korvien välissä... :LOL:
 
rapu83....................kp 79/29...................................yk5
Sirpula.....................kp 47/34-71.............................yk9
kiharapää................kp 42/32-35.............................yk7
auri77.....................kp 42/28-29..............................yk1
Ouska.....................kp 36/28-30..............................yk2
tiger75.....................kp 30/28.................................yk8
Mimmukka81............kp 28/30-40............................yk4
LEP...........................kp 27/27-30...........................yk3
Peppi1981...............kp 27/28-30............................yk33
Juli05......................kp 25/25-29.............................yk8
Kaa.........................kp 24/32..................................yk3
nibbler.....................kp 23/28.................................yk8
tyty86......................kp 22/35.................................yk1
arabel.....................kp 20/26..................................yk10
Pantalaimon............kp 20/26..................................yk5
Talvimamma08-09....kp 20/30-31............................yk1
Daizy........................kp 19/28-32............................yk11
Piglet........................kp 19/27..................................yk5
toiveilija82...............kp 18/34-42.............................yk8
ElinaMaria...............kp 18/31...................................yk1
Tinttara84...............kp 16/25...................................yk63
Kuumeilija87............kp 15/30-35.............................yk3
Zande.....................kp 15/30...................................yk3
Veena......................kp 11/24-28...............................yk10
Linna.......................kp 8/28-78................................yk4
PikkuMyy-82............kp 8/27-29................................yk4
apsu........................kp 7/30....................................yk1
TanjaK.....................kp 6/28-30...............................yk2
JJ-t..........................kp 6/??......................................yk2
hanni......................kp 6/26-29................................yk7
astydameia.............kp 5/28-(30).............................yk14
xAnnax....................kp 4/29.....................................yk4
Jouskari-82.............kp 4/28.....................................yk7
Enchantress............kp 3/27.....................................yk2
della........................kp ?/??......................................yk6
HK86.......................kp ?/??......................................yk1
sothis......................kp ?/??......................................yk13

Taustailee:

Diodium


Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin

Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!
Haidi84....................palailee asiaan piakkoin


Plussanneet:

miisa84........................yk 2
miracle.........................yk 3
Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk 3

kesk.arvo = 3,74



 
Mitäs pääsiäis suunitelmia teillä on? Mainaatteko kovastikkin saada munaa? :LOL: Eikä nyt olla yhtään pervoja siellä! En mä "sitä" tarkottanu, enpä ;) Mä tuossa taannoin valittelin, kun muutettiin uudelle paikkakunnalle, että kun meitä ei tule kukaan morjenstaa, että meidän pitää aina mennä entiseen kaupunkiin kyläileen, niin nyt viime aikoina ollaan saatu kovasti kavereita kylään, mikä on tosi ihanaa! Pääsisäisena tulee jälleen parit kaverit muutamana päivänä käymään. Tietää siis kosteaa pääsiäistä :D
 
Munaa ja munaa :D . Suklaisten syömistä pitää varmaan hieman rajoitella, mutta ovulaatio vois siihen aikaan pukatakkin. Mieskin on lomalla monta päivää niin aikaakin on peittojen heilutteluun. Jotenkin iloisen jännittynyt olen tästä yrityksen aloittamisesta. Toivottavsti perhosten sijasta masussa asustaisi pieni kirppu kohta.
Hyvää pääsiäistä kaikille, etenkin munarikasta!
 
hihii! munaa :D
töissäki saatiin munaa ja eivät sit isompaa löytäny! toi jötikkä on keskiverto nibblerin pään kokonen! mut mikäs sen kivempaa näin iltavuoros :D

mulla olis sitten maanantiana testi/menkkapäivä.... ei ees jännitä. mä oon niin varma että ei oo tärpänny tällä kertaa. ei niinku minkään laista merkkiä joka vois edes olla puoliks varma! tylsää!
empä uskonu oireettomuuden olevan tylsää, vaan päin vastion, tätä on odotettu. mut sitten mä oonki vähän tonttujen sukua :xmas:

mun ihana PUL-kangas tuli tänään postissa, ja innolla odotan viikonloppua että saan alkaa sillä taiteilee meille vaippoja. jos jää jotain paloja niin aijon jopa kokeilla kestositeilyä. ehkä meistä tulee ekoperhe :)
mut ois se tosissaan hienoo jos vois alkaa elää luontoystävällisesti. tuo mies ei vaan oo vielä tajunnu että miks? nykyään se on eettisesti oikein jopa elää ekosti, mut minkä tuo perinnölleen voi... minä taas ekosekoilen lähinnä itsekkäistä syistä. jos mä voin elintavoillani vaikuttaa ensjoulun lumisatoon niin miksipäs ei :)

joo mut mitä mä niin kauas mietin. niin ihanasti kun tuo aurinko paahtaa tuolla pihalla että!
alan tajuumaan miks elukat on niin "hyvällä päällä" keväisin :D
 
Täällä aiotaan viettää erittäin munakeskeistä pääsiäistä :wave:
Pitäisi meinaan juurikin osua ovuaaltion paikkeille jostaa saa hieman lisäpontta asiaan. Ja kaiken lisäksi ukko on reissussa ja tulee torstai iltana kotion, eli siitä se ajatus sitten lähtee :D Niin ja suklaan ystävä olen myös, jos se nyt jotain epäilyttää..

Kävin tänään kampaajalla ja tuli kauhian kiva tukka! Kun vaan itsekkin osais sen tälläin laittaa. Ei varmaan uskalla pestä ollenkaan :D Olen oikeasti aivan toivoton noiden kaikkien tukkasysteemien ja kosmettiikkojen kanssa... Pitäisi kuulemma hommata semmonen suoristusrauta..
 
Jouskari no suklaamunia ehkä! :LOL: ainakin nyt on niin kipuiltu että ei oo ees tehny mieli! :eek:

Tyty tsemppiä! Ja koitahan jaksaa odotella! piinaavaa...
Daizy: mulla ainakin on jo jo kaikki oireet!


Ench meni ja vaihtoi nimeä!

Älkäähän liikaa nautiskelko munia!!!


ON: mulla edelleenkin kipuja masussa... turvonnu ollu taas nyt illalla. kipuilee... joko ovista pukkaa, menkkoja pukkaa tai jos hyvin on käynyt niin se saattaa olla.... ;)
Mut en uskalla uskoo sellasia! :LOL:

Millonkohan sitä sitten uskaltaisi testailla? kyllähän sitä nyt pitää varmaan ootella ainakin viikko vielä... jos kuun vaihteessa vasta? Malttaiskohan sinne asti?

Toivottakaa onnea - mulla on huomenna työhaastattelu!!!
 
ihanii noi Jouskarin ukot tossa tekstissä :D pistää hymyilyttää..
Kuules me ElinaMariaplussataan vaa tässä kierrossa..muuta ei hyväksytä ;)

Itelläni eilen tuntu viiltävä repäsykipu kohdussa n.5s. Piti ihan irvistää..Tänään Kohtua nipistellyt ja viillellyt hieman. Kohdunnapukka on kiinni ja korkkimainen..silti olo hieman kosteahko vaikkei valkkarii oikeestaa viel tuukkaa..viime kierros ei toi napukka tainnu ees oviksen jälkee mennä kiinnikää mut nyt 6pv oviksen jälkee on tiukasti kii :whistle: Jos vaikka sillä jo joku koittas kiinnittyy... :heart:
 
ompas tääläkin ollut hiljaista..mutta sitä enemmän puhetta munasta!!mulla vieläkin tuhruttaa, mutta kaippa sitä munaa on tänään saatava :p normaalikierron mukaan ovis ensviikon lopulla, mutta eihän sitä taas tiedä :headwall: soitan tänään josko olisin saanut sen yhden peruutuspaikan, olis niin kiva saada vähän toivoa peliin :saint:

ihana päivä tulossa, ainakin täällä tampereella! B) ikkunat on niiiiiin likaset että iltapaivällä odottaa ikkunoiden pesu :/ toivottavasti sillon ei enää paista niin ei sitä likaa enää huomaa :LOL:
 
Huomenta neitokaiset! B)
JJ-t toivotaan että saat sen peruutus paikan ja kierto olisi nyt normaali ja ovis pongattavissa ;)
Juuh täällä Nääsvillessä on kyllä aivan ihana auringon paiste, ihan hymyssä suin tuli käveltyä töihin ( harvinaista )! Eilenkin kun menin kotsaan niin oli pakko alkaa siivoon ku pölyä näky joka paikassa! Ikkunat säästän kesään siitinpölykauden jälkeen :D On kyllä super positiivinen olo, kun pääsiäisloma alkaa ja tämmönen keli!! Ihkuu päivää kaikille B) :LOL:
 
Huomenta vaan kaikille!! Aurinko paistaa ja tää lapsenvahti on ylhäällä jo ennen kukonlaulua. Ouskalle iso :hug: ... Se on aina yhtä ikävää ku se täti saapuu vaikka kuin olis osannu odottaa... Aina kuitenki löytyy se pieni ääni takaraivosta joka jaksaa uskoa ja toivoa, vaikkei se järjen mukaan olis ees käytännössä mahdollista...

Täällä tullaan pikkuhiljaa hulluksi.. Menossa vasta viides päivä oviksen jälkeen ja jo on oireita... Ihan ilman tarkkailemista oon kaks kertaa havahtunu siihen että tissien sivusta tuolta kainalosta särkee, ja eilen illalla ne oli ihan tulikuumat, oikeen pakotti. Vatsatuntemuksia kieltäydyn ajattelemasta oireina, kun mun masu nyt kuitenki kuplii vähän väliä ja pakottaa ja kaikkea muutaki... Mut noi tissit vähä häiritsee, ku eihän oireet nyt käytännössä vielä oo ees mahdollisia, mikäli oon oikein ymmärtäny..

Vielä pitäis malttaa AINAKI kuun loppuu ennenku alkaa jännäämään... ARGH!! :headwall:
 
Mulla: mahaaa juilii aina välillä.Päätä särkee ja lämpöä on ollut,lisäksi kurkku on mielettömän kipee.Rinnat vielä arat.En tiiä milloin uskaltas testata.Taidan odotella vielä nimittäin viimeks täti tuli 5 päivää myöhässä. :headwall:
 

rapu83....................kp 80/29...................................yk5
Sirpula.....................kp 48/34-71.............................yk9
kiharapää................kp 43/32-35.............................yk7
auri77.....................kp 43/28-29..............................yk1
Laala...................... kp42/??................................... yk1
Ouska.....................kp 37/28-30..............................yk2
tiger75.....................kp 31/28.................................yk8
Mimmukka81............kp 29/30-40............................yk4
LEP...........................kp 28/27-30...........................yk3
Peppi1981...............kp 28/28-30............................yk33
Juli05......................kp 26/25-29.............................yk8
Kaa.........................kp 25/32..................................yk3
nibbler.....................kp 24/28.................................yk8
tyty86......................kp 23/35.................................yk1
arabel.....................kp 21/26..................................yk10
Pantalaimon............kp 21/26..................................yk5
Talvimamma08-09....kp 21/30-31............................yk1
Daizy........................kp 20/28-32............................yk11
Piglet........................kp 20/27..................................yk5
toiveilija82...............kp 19/34-42.............................yk8
ElinaMaria...............kp 19/31...................................yk1
Tinttara84...............kp 17/25...................................yk63
Kuumeilija87............kp 16/30-35.............................yk3
Zande.....................kp 16/30...................................yk3
Veena......................kp 12/24-28...............................yk10
Linna.......................kp 9/28-78................................yk4
PikkuMyy-82............kp 9/27-29................................yk4
apsu........................kp 8/30....................................yk1
TanjaK.....................kp 7/28-30...............................yk2
JJ-t..........................kp 7/??......................................yk2
hanni......................kp 7/26-29................................yk7
astydameia.............kp 6/28-(30).............................yk14
xAnnax....................kp 5/29.....................................yk4
Jouskari-82.............kp 5/28.....................................yk7
Daylightdancer........kp 4/27.....................................yk2
della........................kp ?/??......................................yk6
HK86.......................kp ?/??......................................yk1
sothis......................kp ?/??......................................yk13


Taustailee:

Diodium


Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!
Haidi84....................palailee asiaan piakkoin


Plussanneet:

miisa84........................yk 2
miracle.........................yk 3
Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk 3

kesk.arvo = 3,74



 
täällä kans kaikkee kummaa, mut en tiiä uskaltaako niitä laskee mikskään.... olin muka huomaavinani jotain outoa tissi/nänni toimintaa, mutta... :ashamed:

kylmä ainakin on, mutta mitään erityistä lämpöilyä ei taida olla, kun eilen illalla koko keho tuntu vilposelta.

mitähän tää nappi tekee?:wave:
juli kyllähän nuo oireilta kuullostaa. :) mitäs sanot jos otettais virallinntestipäivä tiistai, ajattelin ite silloin tstata jos ei oo tullu...
 
Ouska: Pahoittelut tädistä! :hug:

Meillä taitaa kyllä munat jäädä ihan suklaamuniin, kun tädin pitäisi kurvata paikalle juuri pääsiäisenä! :D Mutta munarikasta pääsiäistä toivon kaikille muille! ;)

En ole tänne muutamana päivänä ehtinyt, kun olen ollut ympäripyöreitä päiviä yliopistolla. Lisäksi perhepiirissä paljastui tosi ikävä juttu. Siskoni ex-poikaystävä oli ollut koko heidän suhteensa ajan väkivaltainen, niin fyysisesti kuin henkisesti. :'( Tämä tuli siis ilmi vasta heidän eronsa jälkeen. Sisko selitti mustelmansa omalla kömpelyydellään ja kännissä toilailulla. :eek: Meni läpi kaikkiin... :( Mutta siskoni siis onnistui jättämään sen k*sipään ja on nyt toipumassa henkisesti.

ON: Täällä on tuhrutellut jo muutaman päivän. Onneksi pian pääsee uuteen kiertoon jännäämään. :) Toivon niiiin paljon, että ne clomit tepsisivät.
 

Yhteistyössä