ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

halaukset siskolles Pan! tuollasesta ei oikeen pääse yli mitenkään muuten ku asioista puhumalla. ja siinä voi mennä aikaakin mutta hyvä että tajus oman parhaansa ja pääsi pois suhteesta. toivottavasti hälle alkaa iloisemmat ajat.

ja kyllä ne clomit tepsii vielä :) sitä vartenhan ne on :hug:

Huomenia!

Ouska: :hug: ja muillekkin pudonneille myös..

Pantsukka: Voi ei! Se on jännä miten tollaset asiat pystyy salaamaan kun ei niistä halua kenenkään tietävän mitään.. Kamalasti voimia sulle ja sun siskolle, että pääsis asian yli ja löytäisi arvoisensa miehen! :hug:

On: Täällä ei oo mitään tuntemuksia suuntaan tai toiseen. Ei edes rinnat arista! Eilen paleli ihan tolkuttomasti, mutta pahoin pelkään että olis jonkunnäkönen jälkitauti kehittymässä ton flunssan jälkeen.. :| Nenä alkanu taas vuotaa (ihan ku vettä tulis) ja yskittää edelleen. Pentele!! :kieh:

No, parempia plussa-oloja kaikille muille! :wave:

DaylightDancer: Eikös sitä yleensä ole tapana onnitella nimenvaihtumisen johdosta.:flower:

ElinaMaria: Onnea työhaastatteluun! Toivottavasti saat paikan niin voi sitten olla turvallisin mielin äippälomalla!

Ouska: Voimahalaus :hug: ja uuttaa kiertoa putkeen. Eipä siinä muuta voi..

Jouskari ja JJ-t: on tosiaan ihana päivä! Jotenkin olin aamulla niin sekaisin tuosta auringosta että ajoin työpaikan ohi..

Pantalaimon: Minulla on kanssa muutama ystävä jolla on ollut väkävaltaisia miehet. Jotenkin tuntuu että niitä on paljon enemmän kuin uskoisi. Tärkeää on että tuet siskoasi ettei vaan lähde kierteeseen noiden hullujen miesten kanssa. Voimia teille kummallekin!

Arabel: Toittavasti saat flunssan taltutettua!

ja kaikille muillekin plussa säteitä!!!

Ja loppuun vielä perinteisesti oma avautuminen. Eilen taas töissä tentattiin että koskas se Veena saa perheen lisäystä. Jaa miksi ei? Koskas sitten? Johon toinen tuli kommentoimaan että kyllä meillä on täällä töissä ollut tapana että viimeistään 3 kuukautta naimisiin menon jälkeen ollaan ilmoitettu raskaudesta. Kun se olisikin niin helppoo. Miksei noi ihmiset voi vaan antaa olla. Noh jospa sitä tästä 3 kuukautta eteenpäin voi niille ilmottaa ettei tartte kysellä enää B)

Hei mä yritin ilmoittautua tänne mukaan jo eilen vai toissapäivänä... Lisätkää listaan... :kieh:
eli siis Laala, kp42/??, yk1 (Tai tjot-k1 paremminki).
Eilen olin tunnistavinani ovislimoja. Ihmettelen kyllä suuresti, jos kp41 on ovis, mut toisaalta, tää kierto alkoi kun lopetin laastarit, joten voihan se periaatteessa ollakin, että on mennyt "hetki" kierrolla herätä... :LOL:

nibbler on tainnut saada niin paljon munaa, että on jäänyt Laala tuo sinun ilmoituksesi noteeraamatta :LOL:

*muok* niin ja tervetuloa mukaan!!! ... ilmeisesti mäkin oon täällä munan höyryissä, kun en sua tajunnut tervetulleeks toivotella!! :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Veena:
Nibbler: Nyt kuulostaa hyvältä! Tai siis potentiaalisen toiveikkaalta..
joo koko päivä on ollut sellasta "jos uskoisin oireisiin niin nyt oisin jo hyvinkin onnesta soikeena".
muttakun mä en usko enää oireisiin.:)

ens kierrossa mä aijon tehdä niin että KP 10, mä luen koko päivän raaskausoireista. ja sitten mä listaan tänne mitkä tuntuu. ja sitten viikko oviksen jälkeen teen sen taas, ja sitä seuraavassa kierrossa mä en lue oireketjuja ollenkaan. paljosta vetoo silloin ei tunnu miltään :)

ja kaikki tieteen nimissä :)

nibbler: Aivan loistava munajuttu! :LOL:

Veena: Niinpä. Olen aina ollut sitä mieltä, että perheväkivaltaa on paljon enemmän kuin mitä tapauksia tulee ilmi. :( Se on tosi surullista.

Mitä mieltä muuten olette, kannattaisiko minun puhua siskolleni, että tekisi rikosilmoituksen? Olen kahden vaiheilla itsekin, kannataako se. Toisaalta, asia on jo takanapäin ja siskoni päässyt siitä ainakin vähän yli. Asian käsittely poliisilla ja ehkä myöhemmin oikeudessa vaan repisi jatkuvasti haavoja auki. Toisaalta, nyt tuntuu siltä niinkuin tämä jätkä pääsisi kuin koira veräjästä! :kieh: Enkä kuitenkaan usko omankäden oikeuteen, vaikka pikkuveljeni jo lupasi hakata tyypin. :/

Tervetuloa Laala, vaikka tuttuja jo ollaankin. ;) :D Ollaanko törmäilty mun huomaamatta taas yliopistolla?

Nyt takaisin kouluhommien pariin...

Pantalaimon.. tosin onko siskosi käynyt koskaan lääkärillä? Kun mietin että suomen oikeushan on aikas hoono sillain et juurkaan ei se mies varmaa mittää sais jos ei oo lääkäriltä saatu lausuntoo yms. Ja onko mies sen oloinen et vois alkaa kunnon ahdistelijaks ja hulluks jos sitä vastaan syytettä nostaa?

miracle: Eipä ole lääkärillä käynyt, kun ei meillekään (omalle perheelleen) asiasta mitään puhunut! :( Joten taitaa olla turha ryhtyä toimenpiteisiin. Se vaan ketuttaa, että tyyppi pääsee niin vähällä ja seuraavassa suhteessa sitten sama jollain toisella naisella edessä! :kieh:

En usko, että mies alkaa ahdistelemaan enää tulevaisuudessa (vaikka rikosilmoitus tehtäisiin). On nyt jo jättänyt siskoni melko lailla rauhaan, vaikka samoissa piireissä liikkuvatkin.

no, mun pseudosiskopuoleni oli yhen tollasen kanssa ja eron jälkeen siitä tuli entistä kauheempi. en nyt jaksa luetella mitä kaikkee se teki, mutta tästä on kaks vuotta aikaa ja vieläkin veetuttaa se että sisko EI SUOSTUNUT tekemään rikosilmoitusta.

mun mielestä se mies olis sen ansainnut ja mahdollisesti jopa tajunnut että teolla on seuraukset.
ketään pantalaimon et voi pakottaa tietenkään mutta ehdottomasti, puhu siskolles!

nibbler: Otan asian esille, kun nähdään tuossa pääsiäisenä. Luulenpa vaan jo tietäväni, mikä on vastaus...

Sitä tässä mietin, että eikös henkinenkin väkivalta (kuten kiusaus, ym.) ole rikollista? Eihän siitäkään jää "todisteita" muuta kuin henkilön sieluun? Mites sen sitten todistat? Toki ymmärrän, että todisteita tarvitaan, ettei syyttömiä ihmisiä leimata turhaan. Jotenkin kamalaa ajatella, että kaikki on kiinni vain siitä, ettei henkilö ole uskaltanut mennä lääkäriin kun pahoinpitely on tapahtunut! :eek: Niin ja onko muilla todistajilla mitään merkitystä? Kun esim. minä, isäni ja äitini olemme nähneet ne mustelmat! No joo, ettehän te toki mitää lainoppineita ole, joten ottakaa nämä kysymykset vain retorisina. :)

Kiitokset kaikille tuesta ja vastauksistanne! :hug:

Yhteistyössä