aaha täällä on kukuttu koko yö
saavuin juuri ankeaan aamuvuoroon unihiekat vieläki silmissä ja mies jäi kotiin nukkumaan! lusmu!
oireet senku jatkuu, tosin kylmä ei oo enään jos aattelee että tuolla ulkona tosiaan on tän kaupungin tämän vuoden pakkas ennätys eli haaleat 16 astetta
eilen kävästiin vaasassa ja nopeesti kipastiin lankakaupassa. tosi ankeeta kun niin isossa kaupungissa kuin vaasa ei oo hahtuvalankaa muutaku ruskeena ja siitäki ne ottaa yli hintaa! en ois muuten ostanut muttakun paikan omistajalta sai niin hyvää palvelua kun ne oli just laittamassa kiinni ku me tultiin.
ostin h&m:ästä miehelle lahjaksi vauvan pipon jossa lukee "my dad is stronger than your dad" ja voi että ku mies tykkäs
tänään on nibblerin sisko tullu tampereelta käymään. ja nibblerin pikkuveljellä alkaa olla ikävä, niinku mullaki sitä :heart:
pantalaimon kyllä mä uskon että todistajina voi toimia myös ne jotka on mustelma nähneet. ainakin se vähän autta. lisäks jos siskos on käynyt esim. psykiatrilla ja siellä jotain puhunut niin hänen luvallaan niitä asiakirjoja saa käyttää todisteena.
ja kerroit että pahoinpitely oli ollut myös henkistä laatua. olisiko siskollasi tallessa jotain tekstiviestejä tai meilejä mahdollisesti jossa nämä käy ilmi?
niissä pitää näkyä lähettäjän ja vastaanottajan nimi jos mahdollista ja päivämäärä ja aika.
jos siskollas on jotain kavereita jotka tästä tietää edes jotakin niin niitäkin kannattaa ottaa todistajiks.
mä en oo satavarma tuosta mustelma jutusta, mutta mä voin ottaa selvää.