ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

No, vieläkin painaa se siskoni tapaus... :'( Juttelin tänään isäni kanssa ja hän tietää jo asiasta. Äidille ei ole vielä kerrottu (vanhempani ovat siis eronneet). Varmasti tämä olo tästä helpottaa, kun näen huomenna siskoni. Jotenkin vaan tuntuu niin pahalta ajatella kaikkea mitä hän on joutunut kokemaan.

Osaksi tässä on nyt mukana PMS-oireita, se on varmaa. Mulla tulee aina alakuloinen olo ennen tätiä, johtuu hormoneista. :/
 
Ai niin juu.. Oli todellakin ikävää lukea siitä.. Olen hoitoalalla töissä, joten kanssa näkee aika paljon mielenkiintoisia tapauksia..
Mutta jos haluat jutella.. Olen koko yön hereillä, kun olen yövuorossa..
Joten olen käytettävissä koko yön paitsi kun täytyy käydä kiertämässä osasto..
 
Siskoni oli eilen lähtenyt ryyppäämään ja tänään ei ollut ilmestynyt äitini luo päivälliselle. Siitä suivaantuneena äitini soitti minulle ja pyysi minua juttelemaan siskolleni. (Tämä on tyypillistä meillä, olen usein välikätenä, vaikka asun ~200km päässä.) Noh, en saanut siskoani kiinni, enkä olisi todellakaan moittinut häntä "pään nollaamisesta". :kieh: Vaikka siskollani on välillä mennyt aika lujaa (nimenomaan alkoholinkäytön kanssa), niin ehkä tämä on tilanne, jossa sen ymmärrän.

Kuitenkaan, en voi ärähtää äidillenikään, sillä hän ei tiedä kaikkea. Olen siis aika inhottavassa tilanteessa jälleen kerran. Tosiaan, siskoni murrosiästä lähtien olen joutunut toimimaan äitini ja siskoni välissä, milloin sovittelijana, milloin järjenpuhujana. :headwall: Siinä on omakin mielenterveys ollut välillä koetuksella...

No, täytyy toivoa, että sisko selviää huomiseksi isovanhempieni luokse, niin päästään vähän juttelemaan.
 
Joo. Jotenkin tuntuu, että omassa elämässäkin olisi ihan tarpeeksi tekemistä.... *huokaus* Yritän rentoutua, mutta tiedän, että se voi olla hankalaa. Äiti on aina sellainen hermokimppu vanhempiensa luona... :kieh: Sitten minulla ja siskolla menee hermot, siskolla yleensä ensimmäisenä. Joo, sukulaiset on ihania! :D
 
Mun vanhempien suhteen meillä mennään, niin että äidin kanssa keskustellaan ensin.. Ja äiti pehmentää isää ja kertoo isälle.. Sitten ehkä voidaan yhdessä keskustella tai sitten äiti ja isi keskustelee ja sitten äiti kertoo mitä päätetty..
Vaikka olenkin isän tyttö, niin meillä ei ole koskaan ollut sellaisia välejä isän kanssa, että voisi keskustella asiasta kuin asiasta sen kanssa.. Mutta äidin kanssa voi puhua mitä vaan..

KP
 
Mä keskustelen äidin kanssa eri asioista kuin isän. Äidille olen kertonut tästä yrittämisestä pco-diagnoosin jälkeen, mutta isälle en. Isän kanssa taas puhutaan enemmän opiskeluasioista sekä tietysti siskosta ja muista sisaruksista. Äidin kanssa taas on hirveän vaikea puhua siskosta. Meillä isä ja äiti eivät puhu toistensa kanssa kuin aivan pakosta. Toki ymmärrän sen, kun erosta on jo yli 20 vuotta ja molemmilla uudet puolisot ym.

Se on niin hemmetin ärsyttävää, että mun sisko ja äiti on NIIIIIN samanlaiset, mutta eivät sitä itse tajua! :kieh: Siitä suurin osa niiden erimielisyyksistäkin johtuu... Omat ärsyttävän puolet ovat tuplasti ärsyttäviä toisessa ihmisessä.

Minä olen esikoinen, joten olen kasvanut tähän rooliin. Olen sovittelija, diplomaatti. Osittain se on luonteessa, osittain ympäristön ja kasvatuksen tuotosta. Minulla on aina "tuntosarvet" pystyssä ihmisten parissa. En pidä konflikteista, ainostaan miehen kanssa riitelen.
 
Taidan mennä tästä miehen viekkuun sänkyyn... Hyvää yötä kaikille, etenkin KP:lle rauhallista yövuoroa! :hug: Kiitos, että sain purkaa, kyllä se tästä helpottaa. Täytyy muistaa huomenna pakata kuukuppi mukaan, jos vaikka täti päättää hyökätä jo huomenna kimppuun. Vähän nämä oireet siihen viittaisivat... :kieh:
 
Kaa
Julille :hug:

Hyvää lankalauantaita kaikille! Tänään on ihan hyvä hiljentyä ja rauhoittua. Illalla on sitten appiukon kuuskymmpiset ja pääse syömään herkkuja. Ollaan täällä anoppilassa siis jo valmiiksi. Olossa ei ole mitään erikoista, kumpaankaan suuntaan. Enkä edes voi miettiä noita perinteisiä raskautumisen merkkejä, kun ne eivät minulla pidä paikkaansa. Viime kierrossa ei tullut mitään kuivaa kautta, päinvastoin oikeastaan. Sama juttu nytkin. Eli tuo kostea olo ei välttämättä kerro mitään meikäläisellä. Vatsaa juilii ja jomottaa, mutta niin se teki viimekin kierrossa... eli ihan sama. Keskiviikkona on sitten viisaampi. Nih.
 
Täällä tuletänä aamuna vaaleenpunertavaa valkkari tuhruu vessas käydes..joten taitaa se täti tulla vaikka kp25/30 ja ovis oli vasta 9pv..ja syön viellä terolutteja tässä kierrossa koska tuhruttelen nykyään aina melkee viikon ennen menkkoja jo(eli vaje keltarauhashormoonissa..ollu joskus jo nuorena.Tuhrutin sillo jatkuvasti.Joten on jo tutkittu et ei oo tota hormonii tarpeeks.Alotin syömä teroja 2pv oviksen jälkee.Et terot tukis mahdollista raksautta.)NO ei taida terot auttaa..vaan perse falskaa siltikin :kieh: :snotty: tosin sillo ku en syöny teroja tuli ruskee mustaa tuhruu..nyt eile jäi sormee punertavaa valkkarii ku napukkaa koetin..ja nyt tänää vähä paperii jäi pyyhittäes. Napukka on ylhää ja kova ja kii taas tänä aamuna..eile oli viel vähä mehmee suustaa ja pikkase auki.
 
LEP onnea kovasti haamusta :flower: eiköhän se siitä vahvistu ja paljon toivotaan pikkuselle vauvaliimaa matkaan :heart:
Pantsu :hug: sulla tuota murhetta on ollut viime päivinä ihan riittävästi, toivottavasti nyt pääsette siskosi kanssa puhumaan ja se olo siitä helpottaa, jaksamista kovasti! :hug:
Juli :hug: kyllä se vielä tärppää! Alä ole murheissasi, vaikka pahaltahan se tietysti taas tuntuu! Lämmin voima :hug:

Täällä on saatu munaa jos minkä laista, kyl on ollu naatiskeltava pääsiäinen :LOL: Tänään tulee taas kavereita kylään, kaikki miehen frendejä. Ah miten mä pärjään sen testostereodi määrän kanssa yksinäni naisena :LOL:
 
Kovasti :hug: :hug: :hug: Julille ja tytylle :hug:

Täällä ollaan tosiaan tultu kotiin reissusta. Kyllä se sanonta pitää ihan paikkaansa: oma koti kullan kallis :heart: Kiva käydä reissussa, mut tosi ihana tulla takas kotiin.
Eilen siis tuli se plussa (mun mielestä) ovistikkuun, ja kyl mahassa olikin sellasia tuntemuksia, et oviksen aika ois. Lämmöt eilen aamulla 36,3, tänään 36,7, et hivenen on noussu.
Aika myöhäisillä kiertopäivillä, et saas nähä mihin tää kierto venyy ja paukkuu :/
Täytyy vain toivoa, et se pienokainen ois nyt vihdoin ja viimein saanut alkunsa :heart:

:hug: myös Pantalaimonille, tosi ikävä juttu! :hug:
 
Heippa Jouskari-82, täällä on kans nautittu munarikkaasta pääsiäisestä :LOL: :LOL:
Ihan sitä itteänsä.... :D
Meil ois kans illalla kaveripiirin pääsiäisrieha, tosin yhtä paljon naisia kuin miehiäkin, onnex!
Toisaalta nyt ei vain oikein tekis mieli ryypiskellä mitään :/
 
LEP: Paljon onnea plussasta!! :flower:

Pantalaimon: Todella ikävä tilanne! Itsekkin kyllä miettisin ja murehtisin pääni puhki. Inhottavaa, että maailmassa on tuollaista! :(

Itse olen palanut lomaltani nahka ruskeana. B) On tullut kunnolla rentouduttua! Oon vaan öisin herännyt oudosti kuumiin ja kylmiin aaltoihin. Johtuiskohan noista Clomeista..? Ihan hyvät fiilikset tän "vauvaprojektin" suhteen. Ois maailman ihaninta, jos tärppäis, mutta jos ei niin eipä sekään maailmaa kaada.

Täällä on viikon aikana ollut puhetta siitä, kuinka usein pitäis sitä munaa saada :whistle: Mulle gyne sano, että pitäisi kolme päivää ennen ovista pidättäytyä seksistä. Ois sitten spermat priima kunnossa. En tiedä johtuisko tuo suositus tästä kuumasta säästä, joka voi vaikuttaa sperman laatuun. Yleensähän kuitenkin puhutaan, että joka toinen päivä ois hyvä..
 
mut sekin on sit hassua suositella sitä kolmen pvän pidättäytymistä ku jos miehellä oiski siittiöt sit semmosii yhen tai kaks pvää elossa pysyviä.. siten ei raskautuis sit varmaa koskaa.. Mut meil onneks se joka pväinen tahti tuotti tulosta:heart:
 

Yhteistyössä