ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

minäkin olen kuullut, että joka päivä voi kyllä pupuilla, jos ootte nuoria!!nuorilla miehillä on niin nopeat ja vahvat simpat, että on ihan hyväkin pupuilla usein. toinen juttu onkin jos ikää on ylitte 30 niin sitten se parin päivän pidättäytyminen on ihan hyväksi :D

No sehän on ollut hieno juttu että monella on ollut munarikas pääsisäinen, sehän kuuluu asiaan ;) Tyty oikeassa olet, se on kyllä helppoa ja niin erilaista olla miesten kanssa. Odotettavissa hulvatonta menoa :LOL: Niin tosiaan :hug: sinulle, vaikka voihan se olla ettei se tätsy tulekaan?! Jos onkin kiinnittymis vuotoa :p Pidetään peukkuja!
Linna tervetuloa takaisin =) Ja toivelijalle myös hauskaa iltaa! Kyllä se kipottelu taas maistuu kun alkaa ottamaan ;) Niin mulle yleensä käy :ashamed:

Kun gyne multa tenttasi, että monestikko harrastetaan petileikkejä ja sanoin että noin 3 kertaa viikossa, niin oli kuulemma ihan hyvä tahti! Joskus saatetaan harvemminkin, riippuu ihan miehen vuoroista... En oo kyl enää sen asian kanssa ressannu, et onko tarpeeksi vai ei. Ihan fiiliksen mukaan mennään, sit ku panettaa niin sit pannaan :LOL: Eikä pakko pullan lailla tekemällä tehdä :D Sit täytyy varmaan alkaa enemmän miettii jos yli vuoden kestää ettei ala tärpään...

Jouskari-82, kiitti, sinulle myös =)
Juu, voihan siinä niinkin käydä. Tuntuu vain, et nyt ku on ollu se ovis (toivottavasti on ollu), ni pitäs antaa mahdollisimman parhaat olosuhteet hedelmöittymiselle eikä ryypiskellä... :ashamed:
Voi kuulostaa aika hassulta :ashamed: :ashamed:

Jouskari, juu ja yleensähä panettaa kyl sillo ko ovisaika on :D et sinällää luonto o hoitanu senki jutun suht kivasti :) Tosin eipä se mullekaa mittää pakko pullaa oo ollu joka pvä peittoi heilutella :D Mut ehk siihe vaikuttaa seki et ei oo ennestää lapsia ja ollaa oltu se verta vähä aikaa miehe kans :) mut kahtoo sit joskus jos yrittäis kuudetta lastaan tms et kui pakkopullaa se sillo ois :D

toiveilija alku yk:ssa ajattelin ihan samalla tavalla, mut sit mulle puhuttiin järkeä eri tahoilta, että ei tuossa vaiheessa ole mitään väliä mitä sitä tekee, sit kun on mensut myöhässä ja plussa plakkarissa, sitten tarttee alkaa kattoo vähän mitä juo ja syö! Eihän sitä ikiinä raskaudu jos pähkäilee koko aja en onko tää nyt oikein vai ei... mut se on mun mielipide vaan, toiset saa olla hysteerisimpiä asian kanssa enkä heitä tuomitse, itse en vain siihen ala :D elkääkä loukkaantuko nyt noista mun sanomisista :ashamed: En tarkottanut pahalla!
miracle se on totta kyllä, että sitä on tosi "kiimanen" oviksen aikaan :LOL: kyllä luonto hoitaa hommansa hienosti :D

Siis gyne suositteli sitä kolmen päivän pidättäytymistä, koska mulla on ne Clomit. Näin sen oviksen tietää aika lailla päivän päälle. Ei ole mies ollut missään tutkimuksissa, joten sperman laadusta ei tiedetä mitään. Mutta totta kai haluaa, että ei ainakaan spermasta jäisi kiinni, kun ei näitä hormooneja kuitenkaan ihan ilokseen popsi..

Jouskari, juu hysteerisuus o aika turhaa.. mä vältän kaikkii semmosii mitä ny ei suositella mut esmeks alkoholi o semmone et sitä voin ottaa yhen annoksen esmeks kerta 4kk:een enkä nää siinä MITÄÄN pahaa. Se kummiski on niin hysteerista koko raskaustouhu.. siis se millaseks seki o menny.. joissai maissa sallitaan joka pvä viinilasilline jne ja sit suomes jos juot just yhe annoksen kerran moneen kuukauteen ni pää o heti mestauslavalla.. Ku mä uskon ainaski siihen et se mikä rentouttaa ja tekee äidille hyvän olon, on myös hyväksi lapselle. Ja mä ku en siis alkoholia juo muutenkaan ku tosi harvoin ja ny aion juuva vaan sen yhen annoksen vielkii harvemmin jos sitäkään. Ei hyvinnii voi olla et en juo sitäkää mut en ala siihenkää hysteeriseen leikkiin et sit ollaan kuin maailman huonoinki äiti ku yhe siiderin ottais. Mut jokainen toki tavallaan.

toiveilija, ja tiedä vaikka sie plussaisit tästä kierrosta :heart: ja tokihan se on hyvä mahd. hyvät olosuhteet antaa hedelmöitymiselle mut ei liiaksi sitäkää miettiä. Rennosti ja iloisesti vain ni hyvä tulee :) Syötkö sie muute vitskuja tai ees foolihappoa?[color]

Supersuuret onnittelut LEP!!! :flower: :flower: :flower:

Kyllä toi ainakin mun silmissä on ihan selkee jo... :D

Ja lisää kuva-analyyseja, Toiveilija, kyllä tuokin kuva musta on iha presiis sellane ku positiivisen pitäis olla, eli tiedät varmaan mitä tehdä.... =)

ON: Joka toinen päivä ollaan sillä mielellä että tästä kierrosta tärppäs, joka toinen taas laahustetaan masennuksen alhossa "ei se kuitenkaa ikinä onnistu..."-mielellä.. Kolmatta päivää itkettää kaikki mahdollinen, mm. Disneyn komedia, American Idolssin tuloslähetys ja tänään yks Queenin biisi... En tiedä oonko vaan niin stressaantunu ku kaikki itkettää, vähän väliä pala kurkussa... :ashamed:

Olotilasta sen verran, että flunssa taitaa olla tulossa, nenää kutittaa koko ajan ja täytyy sitä sisäpuolelta rasvailla, kurkunperällä kutittaa ja poskia kuumottaa... Menossa kp 22/28-32 ja alkaa päivien kertyessä tosiaan toi stressitaso nousta... :D

Yhteistyössä