minimenkat!
en oo, mä ajattelin että mä odotan ja katon mitä tapahtuu.. ehkä juomavedessä on jotain koska mun bonussiskollakin oli yhen päivän menkat
kun ei tää tämmöstä oo ennen ollu... tosin seuraaminenkin olis helpompaa jos ois siteitä! muttaku ei!...
mut jos tilanne tämmönen vielä huomeissa niin kyllä mä sitten testaan. vaikka en hevillä usko että mulle tapahtuis yhtään mitään hyvää
tämmönen päivä taas tänään...
mies parka ihan säikähti eilen, kun menkat tuli... otin vessasta kaikki vauvalehdet ja paiskasi nkaapinperälle, keräsin kaikki ostamani vauvan vaatteet ja tekemäni kestovaipat sekaan ja hyppäsin sohvalle itkemään... käyttäydyin kun pieni apina, mutta en mä mahtanu sille mitään. kaikki mitä tein vaikutti niin loogiselta silloin.
onneks mies on oppinut että ei enään huuda mulle jos mulla on paha mieli... ensin se tietty luuli että mä vaan ilkeilen ja oon hankala mutta se vissiin näki sitten mun hädän ja tuli lohduttamaan. se on siinä tosi huono mutta ihanaa kun se yritti. piti kiinni kunnes tärinä loppu ja haki paperia mun räkäseen nokkaan :snotty:
kaikki vaikuttaa välillä niin toivottomalta... ei sais sääliä itteään tällä tavalla, mutta en mä sille voi mitään... totta kai se koskettaa ja ymmärtää toisten ahdistuksen jos on yrittäny kauemmin kuin minä ite, mutta kun se tapahtuu itteleen... ihminen on omaan napaan tuijottava eläin...
siitä puheen ollen tässä taas pitkä purkautuminen omaanapaa...