ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Tyty86, melkein saman asian takia jännäillään... Täällä myös tänään havaittu runsasta lorahtelevaa valkkaria, jossa mukana hiven tummaa tuhrua, niinku vanhaa verta, sori näin tarkka kuvaus... :ashamed:

Menossa kp 25, ja oireita on... Tissit särkee, vatsaa juilii, pissattaa, lämpö kohollaan, VÄSYTTÄÄ, mutta silti oon vajaan viikon heränny ennen kukonlaulua hetkeks ja sitten nukahtanu takas... Näen ihan järjettömän kamalia unia, ja tosiaan noi kaikki limakalvot, sekä ylä- että alapäässä on rutikuivat, hiiva alhaalla ja aivastuttaa ylhäällä...

Vielä pitäis malttaa lauantaihin, ennenku ees miettii testata, vaikka saattaapi se täti sieltä olla tulossa... *huokaus* :headwall:

Daizy siulla on ainakii oireita..ja ei kannata heittää kirvestä kaivoo vaikka tuhruu pukkaa..ite jo heitin mut piti lähtee hakee takas :D ..kahotaa heitetääkö viel uudestaa se kirves sinne kaivon pohjale..

tytylle varovaiset onnittelut haamusta! :hug: Kunpa se nyt sieltä vahvistuisi pulleaksi plussaksi! :flower: =)

En tiedä mitä aamurähmää mulla on ollut silmässä, mutta kaikkien väärin olleet kp:t on nyt korjattu. Anteeksi ja kiitos! :D

Veena kiitokset tsemeistä ja täällä kanssa ollut vähän sama fiilis. Tuntuu, että se oma onnistuminen on jossain niiiiin hamassa tulevaisuudessa, ettei mitään toivoa. :ashamed: Lisäksi en uskalla kauheasti herättää toiveita tässä kierrossa, se on niin raastavaa, jos taas ultrassa ei näykään mitään. :ashamed: Sitten sitä v*tutusta ja pettymystä saa kestää sen pari viikkoa ennen tätiä. :kieh:

ON: Varasin jälleen seurantaultra-ajan. Sain sen vasta kp 16:lle ja nyt sitten mietin, että onko se liian myöhään vai ei. Toisaalta, aika monilla on ovis ollut myöhemmin, toisaalta voihan se ovis tulla just silloin kp 14:kin. Lähinnä mietin, että mitäs jos sieltä putkahtaakin monta munasolua. Tosin, tuskin sitä vaaraa on, kun ei kerta 1 tbl:lla saatu mitään aikaiseksi. Äh, hankalaa, etenkin kun se kp 14 on sunnuntai! :D Tikutella ainakin pitää ja peruin juuri Tampereen reissunkin siltä viikonlopulta. Eihän se nyt passaa missään vieraissa olla, kun on tärppipäivät käsillä! ;) :D

Hirmuisen paljon varovaisia onnitteluita tytylle! Toivotaan jotta siitä tulee oikein komea plussa!

Meiltä lähti juuri vierailulta sellainen kolmikuukautinen pikku tilliäinen ja nyt on vauvakuume sitten huipussaan. Varmaan päässä poksahtaa kohta jotain :D

Kiitos kaikille onnitteluista, vielä ei uskalla paljoa toivoa..on tätimäisii oloja ja raskaus oireisii viittaavia..saa nähä mitä testi näyttää torstaina jos ei täti kerkee ennen sitä..se ei oo kyl yhtää tervetullu :kieh:

veena se on totta et iskee kaamee kuume jos näkee livenä vauvoja.. :heart: olin ihan innoissani kun kamu meni jokin aika sitte naimisii ja aamul niiden koton oli sukulaisii joilla oli 5kk ikänen penska..oi että se oli söpö =)

Moi!

Olen yökukkuja, mutta haluan ilmoitella, että olen taas iskussa... siis vaavantekohommissa. Mua alkaa jo hieman ihmetyttää kun ei tärppäile, että juttelin jo miehelle et pitäiskö ottaa spermatesti.. mä vihjailen sille aika usein siitä, mut suoraa vastausta en oo saanu et meinaako varata lekuriaikaa tai jotain... itseäni on tutkittu ja hutkittu ja mitään ei pitäis olla lapsen saannin esteenä. Mulla on nyt kiertopäivät ..hmm nyt keskiviikon puolta jo eletään eli 10/ 28-29...ovulaatio sattuu ens viikon maanantaille tai tiistaille ja ottaa päähän ku en oo ens viikon alussa just kotona ollenkaan... sunnuntaina tai maanantai aamuna täytyy kyllä pupuilla ennen ku tulee muutaman päivän tauko... ja jus SIIHEN aikaan..piru..

hei haidi!

kiva että oot taas iskussa :) täällä on meistä muutama vissin vähän vähemmän iskussa, ainakin minä, kun tuli taas täti suora aika monelle. mut eiköhän tästä vielä nousta... varsinkin kun mä oon päättänyt että nyt ukko saa lopettaa sen seksi-nuukailunsa ja aletaan harraselemaan läpi koko kierron 2-3 kert viikossa, eikä vaan oviksen aikoihin. jos ei onnistu niin aloitan tikuttelun ensikierrosta.
mä oon kans miettinyt tuota miehen sperman laatua, vaikka hän väittää että siinä ei oo mitään vikaa (ei tietenkään voi olla!:)) ja oon koittanut ettii tietoa millä sperman laatua vois parantaa. vaivihkaa oon sekottanu ruokaan pinaattia ja vihreitä kasviksia muutenkin. jos ei muuta niin onhan siinä foolihappoa joka on kans hyväksi yrityksele ja raskauden aikana.

Huomenta varhaisille palstalaisille!! Täällä maailman ehkäpä ärtynein kuumeilija, jonka kissat tekee hulluksi. Oon sellanen aamuäkäpussi et oksat pois, varsinkin jos herätetään väkisin niinkuin nuo karvakasat tänä aamuna teki... :kieh:

Nyt sitten yritän kuluttaa aikaa koneella kun uloskaan ei voi mennä, tuulee niin että lähtee peruukki lentoon... :D

Ja oireilusta sen verran, että tissit arat, lämpö puolisen astetta korkealla ja alavatsaa juilii.. Korvien välissä sellainen olo, että tätiä taidan odottaa suosiolla... :headwall: :headwall:

Täälläkin ollaan vielä hengissä! Yksityiselle en ole saanut aikaa vieläkään, lukuisista soitoista huolimatta. Huomenna saa kuulemma taas soitella. Kunpa nyt saisin sen ajan! Mies kävi eilen viemässä siemennestenäytteen. Tuloksia luvassa ilmeisesti jo tänään puhelimitse.

Muutoin viettelen flunssaista vapaapäivää.

Miracle: Monillahan on pitkään aivan oireeton raskaus. Onpa jopa tuolla "mitäs nyt" puolella juttua niistäkin jotka ovat huomanneet olevansa raskaana vasta kun ovat tunteneet liikkeitä! Koskas se on se ultra? Että saisit varmuuden ja ei tarttis niin paljon huolehtia? Joko oot muuten ostellut mitään vauva-tavaraa?

Veena, en oo mittää ostellu ja ultra ois aikasintaan 1.5.. mut ylihuomen nla ni sillo varmaa varaan ajan sinne ultraan tms.. Ja on kyl oireettomia mut jotenki outoo ko tuntu et sillo plussaamise aikaan oli useampia oireita.. ny tuntuu et neki on menny poies.. mut jospa siel kaikki hyvin ois :)

Miracle, ootko kokeillu yksityiselle puolelle?? Meinaan, että sinne varmaan vois saada ajan nopeammin, eikä se kelan korvausten jälkeen ihan mahdottomia maksakaan.. Ite käyn vallan yksityisellä gynellä, ja oon tässä nyt kuumeilun ohessa miettinyt että miten etenen sitte kun vihdoin raskaudun, jatkanko yksityisellä, vai siirrynkö kunnalliselle... Meillä on kyllä ainakin täällä Satakunnassa todella mukavaa ja osaavaa porukkaa äitiyspolilla, seurasin sivusta siskoni odotusta ja olin monesti mukana kun hän kävi neuvoloissa ja ultrissa...

Daizy, kyl mie tiiän et sinneki vois yrittää mennä mut joteskii minoon aina kasvanu köyhis oloissa ja oon oppinu et juurikaan turhiin ei rahaa laiteta (eli eihä toi sillain oo turhaa mut ei semmostakaan mitä ilma ei vois elää), ja miehel kyl varaa ois maksaa se yksityinenki mut en mie viihti ees ehottaa ku en sitä nii hirmusti mieti et se tätä raskautta pilais (eli oon suht rauhalline vaiks joskus mietinki et mahtaako siel kukkaa elos ollakaa).. mie ku uskon pitkälti siihen et enhä mie siihe voi vaikuttaakaan onko siel kettää vaiko ei ole.. et sinällään sama mennäkö vai ei.. ku siel se kasvaa mun tietämättäkin jos on kasvaakseen :)

Clomien käyttäjät hoi! :wave: Kuinka pian teillä on alkaneet sivuoireet seuraavissa kierroissa? Mä otin tänään kaksi tablettia klo 8:lta aamulla ja nyt jomottelee nivusissa molemmilla puolilla. :ashamed: Vuotoa tietysti on vielä, mutta varsinaiset tätikivut lakkasivat jo eilen aamulla. Olenko ihan vainoharhainen, edellisessä kierrossa alkoi vasta pari päivää ekasta pilleristä? :/ Toki, nythän niitä clomeja on jo kertyneenä elimistöön ja kun tupla-annos, niin voishan ne kivut periaatteessa alkaa jo nyt. Ei vaan ole kauhean kivaa... :(

Pantalaimon: Mullakin oli yksi ilta hirveää nivelkipua. En meinannut unta saada. Nyt ne on jo kyllä helpottunut. Oisko sitten jotunut Clomeista.. Se tosin alkoi vasta päiviä viimeisen Clomin jälkeen.

Hei Haidi! olet ilmeisesti paluumuuttaja? :D kivaa kun tulin takaisin....

Voi Tyty, toivotaan nyt parasta!
tsempitän sun puolesta ihan kybällä! :D

Miracle :hug: varmasti kaikki on ihan kunnossa!!

ON: mulla ainakin katos nyt aamusella kaikki oireet! :eek: whumps vaan!
masua ei ainakaan nyt aamulla oo nippaillu yhtään, eilen nivusia vihloi koko päivän... heräsin päänsärkyyn! :kieh: Noh. kait se on turha murehtia mitään ennen ku testaa tai ennen ku täti tulee kylään...

Linna: Mulla oli koko viime kierron aina silloin tällöin noita kipuja. Mutta ei kyllä näin kovia, eikä ne alkaneet näin aikaisin. :( Hitsit, jos tätä kestää nyt seuraavat viisi päivää ja siitä sitten hamaan tulevaan...

Huomaan et kun on päivän lukematta palstaa, niin tekstiä on tullut ettei meinaa ehtiä kaikkea lukea... Olette ahkeria kirjoittajia!

ON: Hirveä päänsärky aamusta ja huono olo. Joudun olemaan töistä pois.

hui nyt mulla tuli yhtäkkiä mieleen mistä mä näin unta yöllä!
näin unta että rintsikat oli täynnä maitoa! siis kun nostin olkaimista niin ne oli täynnä!

ja nää menkatki! ei oo mitkään minimenkat vaan ihan megamenkat! armottomasti limasta verta mutta ei mitään kudosta. nada! turvotus on laskenu mutta silti tuntuu että housut kiristää mahasta... tissitkään ei oo laskutunu.
muutenki outo olo... varmaan johtuu tästä flunssasta.

miracle: sano siellä neuvolassa että sua pelottaa oireettomuus. ne tulee sanomaan saman ku täälläkin me on sanottu, mutta intä vastaan vaan, niin kylä ne sut laittaa varhais ultraan :)

Yhteistyössä