ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

miracle Noh noh..kun on niitä joitakin.. :snotty: mutta kun en tiiä johtuuko niisät teroista joita olen popsinut :ashamed: ..tänään oli vika pv ku otin napin.

Toivo jo niinku menny kun oviksesta meni 8pv kun alko ruskee tuhruvuoto.. :snotty: ja jatkuu edelleen...mutta olen lukenu et joillain on tuhruttanu vaikka plussa tullukii..tiiä sit.Ja terothan aiheuttaa joilekii välivuotoo..mut syön just niit siks et vuotoo ei tulis..eipä näytä auttavan.

Oireet voi olla tulevasta tätistä sekä teroista mutta tässä muutama:tissit kipeet, ärsyyntyny olo,kohtuu ja emätintä jomotta..polttelee..viileksii..pari kertaa maistunu veri suussa.Tänään illan vähän paha olo,närästäny, pää meinaa tulla kipeeks ja väsyttäny.Napukka kova, ylhääl ja himpun verra auki(aamul oli ihan visusti kii).

Mut kaikki noi voi olla ihan muusta ku raskaudesta.
 
lisätäkseni viellä lämmöt.Mittasin äsken, kun palelee..niin lämpöö on 37,1.. |O ja miun normi lämpö on 35 :D et pikkanen ero..heh..mut miun äiti ja täti kuumees..joten voi olla et oon tulossa vaan kipeeks..
 
mä oon flunssassa :( mukava istuu töissä kun on kaikki paikat kipeinä ja räkä valuu ja on niin seesteinen olo... :snotty:
voi kyllä olla että mä katoan täältä kesken päivän... muttakun ei oikein ois varaa siihenkään...
 
rapu83....................kp 85/29...................................yk 5
Sirpula.....................kp 54/34-71.............................yk 9
auri77.....................kp 48/28-29..............................yk 1
Laala...................... kp 47/??................................... yk 1
tiger75.....................kp 36/28.................................yk 8
Mimmukka81............kp 34/30-40............................yk 4
Kaa.........................kp 30/32..................................yk 3
tyty86.....................kp 28/30.................................yk 1
arabel.....................kp 26/26..................................yk 10
Talvimamma08-09....kp 26/30-31............................yk 1
Daizy........................kp 25/28-32............................yk 11
Piglet........................kp 25/27..................................yk 5
toiveilija82...............kp 24/34-42.............................yk 8
ElinaMaria...............kp 24/31...................................yk 1
Tinttara84...............kp 22/25...................................yk 63
Humu82...................kp 22/28...................................yk 0
Kuumeilija87............kp 21/30-35.............................yk 3
Zande.....................kp 21/30...................................yk 3
Veena......................kp 17/24-28..............................yk 10
Linna.......................kp 15/28-78...............................yk 4
PikkuMyy-82............kp 14/27-29...............................yk 4
apsu........................kp 13/30....................................yk 1
TanjaK.....................kp 12/28-30...............................yk 2
JJ-t..........................kp 12/??......................................yk 2
hanni......................kp 12/26-29................................yk 7
astydameia.............kp 11/28-(30)............................yk 14
xAnnax....................kp 10/29.....................................yk 4
Jouskari-82.............kp 10/28.....................................yk 7
Daylightdancer........kp 9/27.....................................yk 2
Ouska.....................kp 7/35.....................................yk 3
Juli05......................kp 4/25-29.................................yk 9
nibbler.....................kp 3/28....................................yk 9
Peppi1981...............kp 3/28-30...............................yk 34
Pantalaimon............kp 2/26.....................................yk 6
kiharapää................kp 2/32-35(-46)........................yk 8
della........................kp ?/??......................................yk 6
HK86.......................kp ?/??......................................yk 1
sothis......................kp ?/??......................................yk 13


Taustailee:
Diodium


Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!
Haidi84....................palailee asiaan piakkoin


Plussanneet:

miisa84........................yk 2
miracle.........................yk 3
Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk 3
LEP............................yk 3
kesk.arvo = 3,56

 
Juli, Nibbler, Peppi, Pantalaimon ja KP: Näyttäkää sille tättähäärälle närhen munat ettei tartte tulla käymään seuraavaan 9 kuukauteen ja voi viedä sen ruman ferrasinsakin mennessään!

ja kaikille uusille tervetuloa :wave:
 
oikeesti flunssa on ehkä pahin tartuntataudeista mitä mä oon saanu ikinä kokea! mä oon iohan kysymysmerkkinä täällä töissä.

ja ei voi lähtee kotiin kun ei oo varaa :)

jep! eiköhän me tippuneet nyt kyllästytä tähän, ja aleta plussailee nyt. mua ainaki kyrsii nää ainaset menkat!!! sanokaa mun sanoneen, enskuussa mä oon odotus puolella teitä otoottamassa ja yksitellen te siirrytte mege!
 
Täälläkin flunssaa väistelty jo viikkoja. Ärsyttävää kun se ei edes iske kunnolla vaan kummittelee koko ajan. Toivottavasti nibler ja miracle olo paranee.
voikun nämä viikot menisi nyt nopsasti ja sais tietää ensiyrityksen tuloksen jo piakkoin. Takaraivossa koputtelee suhteellisen realistinen ajatus että voi mennä tovi tästä aloittamisesta, mutta kyllä sitä silti haaveilee.
Plussapuhureita koko porukalle!!
 
enpä ookaan täällä aikoihin käynyt :eek: en jaksa kauheasti plärätä taaksepäin, mut kuulostais siltä että flunssa on löytänyt tiensä meihin jo valmiiksi vauvakuumeisiin. pikaista paranemista ja jaksamista kaikille sen kourissa kituville :heart: =)

mulla on muuten kp 9 "jo".. et voiko joku korjata? :) täällä ovis tuloillaan, selkeää nippailua, ovislimaa, ja lämpöäkin. Huomenna tikut esiin. Ikinä en oo näin selkeesti oviksen tuloa huomannut, jännä fiilis! =)
 
Huomasinkin tuossa että listassa mulla on kp 16 vaikka menossa on kp17, eli jos joku ystävällismielinen henkilö sitä päivittelee niin saapi korjata!

Täällä menossa ahdistuspäivä.. Ei oo kiva palata lomalta töihin (ja keskelle kaaosta). Ja vielä päälle menossa taas sellainen "ei sitä tärppiä tuu ikuna" -päivä. Huoh.. Pääsis jo kotio..

Niin ja paranemisia räkänokille!
 
Alkuperäinen kirjoittaja DaylightDancer:
Allekirjoitan. V.tutti jo eilen oikein katsoa Täydellisiä naisia ja kun kaikki ne on joko oikeesti tai leikkii olevansa raskaana. Tännekin kelpais. :'(
Jep samat fiilikset! Täällä töissä ja kaikilla tutuilla, tuntuu olevan joka toisella maha pystyssä tai sitten ovat juuri saaneet pikkuisen nyytin. Ja kadutkin tuntuu olevan täynnä lastenvaunuja ja rattaita. Tuntuu olevan oikeen joku paraatiajo menossa:D Tänään tulossa yhdet kaverit vierailemaan pikku nyyttinsä kanssa. Se varmaan vielä yllyttää tätä vauvakuumetta.. :D
 
Ei kai auta kuin luottaa siihen et meilläkin tärppää pian, Veena =) Sit voidaan ite marssia masuparaatia kaikkien kuumeilijoiden edessä. No ei vais, annetaan niitten hehkuttaa, kyllä meidänkin vuoro koittaa, ja sit hehkutetaan ihan samalla mitalla. :)
 
DaylightDancer: Näinhän me tehdään! Liitytään masuparaatiin ja oikein kärkikastiin:D aiai, kun tulee olemaan ihanaa pompotella menemään massupitkällään. Niin tai sitten kävelyllä vaunujen kera (siis jotain täytettä niissä vaunuissa ois tarkoitus olla) aurinko paistaa ja pikkunen vetää nokosia vaunuissa.. huoh.. nyt pitää lopettaa tää unelmointi!
 
On ne miehet kyllä niin ihania. :heart: Toi yks kysy eilen et miks oon allapäin, kun murjotin vauva-asiaa. En oo vaan kehdannut sanoa näin pienellä yk:illa että musta on vaikeeta, kun tarvii odottaa ja välil tuntuu tosi toivottomalta. Sit kun vähän vihjasin, sano et hänestä on tuntunut ihan samalta. On ollut myös tosi maassa. Lohdutettiin siinä sitten toisiamme. Hassua, kun itse oon jo jollain tapaa heittänyt kirveen kaivoon et hyvä jos vuodessa raskaaksi tulen, ja sit kun näin rakkaan surun, tuli niin luonnostaan hänen lohduttamisensa, ja vakuuttaminen et kyl me jaksetaan yhdessä, ja kyl meillekin se onni siunaantuu. Oon vaan kokoajan uskonut et oon tässä tuskassani yksin, tajuamatta että miehestä tuntuu samalta.

Eli jatkossa muistan että voin avautua miehellekin, enkä vaan aina palstasisarille :) Teistä kaikista on kyllä ollut uskomaton apu, tuki ja voimavara! Niin niinä jänninä päivinä, kuin tylsinä välipäivinäkin. Kiitos siitä. Kiva kun tällä palstalla on yksi osio, missä ei tuomita tai haukuta heti. Tuetaan jatkossakin toisiamme ja puhallellaan niitä plussapuhuireita suuntaan jos toiseenkin :whistle: =)
 
Pitihän se mennä viel kusee siihen vikaan tikkuun mikä kummitteli tuolla kaapin pohjalla :whistle: ja kaiken maailman järjen vastasesti siihen ilmesty haamujenkin haamu..tosi tosi haalee..mut erottaa jotenkuten ku tikkuu kääntelee :p ..et nyt olen kyllä ihan puulla päähän lyöty =) jos menkat ei tuu ni tuhru johtuu raskaudesta..tai sit kysees kemiallinen raskaus ja menee keske enneku alkokaa :/ mutta tällä mennään.Illalla oli paha olo ja aamulla sama juttu..yökötti. Mahaa kuumottaa omituisesti ja väsyttää..toivon niin kovasti et viiva vahvenis viel :heart:
 
Mahtavaa, nyt toivotaan että siellä tikussa kohta komeilee komea möllykkä plussa :D Onnea tyty :flower:

Meikä täällä jo ovistelee ennen aikojaan jos limoihin on uskominen... tänään tuli limat missä oli rusehtavaa. On kyllä hemmetin ajoissa, ellei se sit tarkota et huomenna on se h-hetki. Noh on se siltikin ajoissa?! Tiedä sit näitä, mut mies on kipeenä myös kotona, niin toivotelkaa mulle tsemppiä että saan sen kaadettu vällyjen alle! :D

Kovasti paranemisia muillekin, jotka kipeinä joutuvat olee :hug:
 
Joo toivon tosiaan et vahvistus :D ei malttas pysyy pöksyissä.. :heart: tänään vielä tuhrua tullut..mut napukka ylhääl ja kova. Terot lopetin eilen, et voihan se olla et tuhrukii loppuu..noh katsellaan..jännittää ihan sikanaa..hitto kun ei oo enää testejä..huomen pitäs tulla, mut meen aamuu duunii joten en voi aamul tehä,menee torstaille..
 

Yhteistyössä