ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Tyty86: :hug: Varmaan tuntuu että tipuit jo korkealta ja kovaa kun haamujen haamukin jo kummitteli. No, yritys kuitenkin vasta niin alussa että kyllä se plussa sieltä vielä tulee. Olo yleensä alkaa helpottamaan kun on päässyt jokusen päivän eteenpäin tädin saapumisesta!
 
tyty: Voi harmi! :'( No, häntä pystyyn vaan ja seuraavaan kiertoon! :hug: Ties vaikka heti seuraavasta onnistaisi!

ON: Leukaa särkee, mutta onneksi on kunnon särkylääkkeitä. Täti on näköjään yön aikana pakannut kamansa, enää pientä tuhrua tulee. Jospa sitä miehen synttäripäivän kunniaksi (lauantaina) uskaltaisi jo pupuilla. :heart: :D
 
tyty, tosi harmi juttu. Tässä tulee muutama lohtu/ voima :hug: :hug: :hug:
Kovasti haleja muillekin tädin riivaamille :hug: :hug:

Mä oon kans taustaillu, mut oon kuitenkin käynyt lukemassa teidän juttuja, muuten tosiaan tippuu kärryiltä :eek:
Suru-uutisiltakaan ei ole päässyt välttymään. Su sain tiedon, et mun setä on kuollut :'(
Ei siis silleen oltu läheisissä tekemisissä, ja asuu kaukana toisella paikkakunnalla, mut pahalta se tietty tuntuu. Varsinkin mun mummun puolesta, joka joutuu hautaamaan nuorimmaisen poikansa :( :'( Mutta, elämä on sellasta. Sille ei mitään voi, valitettavasti.

Sit vähän tästä kädestä. Kävin eri lääkärillä, et saisin vähän kysellä mielipidettä tän käden suhteen. Lääkäri kyl meinas, et jotain siel kädes viel on, mut mitä, ei voi tietää. Mutta, mainitsi viel tarkemmasta magneettikuvaus-menetelmästä, minkä vois tehdä, mikäli vain vakuutusyhtiö sen korvaa. Ja kyllähän se korvaa, pitäis ainakin... :/

ON: Jaahas... eilen illalla makoilin sängyssä ja oottelin nukku-mattia, vasempaan nivuseen tuli sellasia tykytyksiä, todella epämiellyttävän tuntusia, rintoja on aina välillä kans "vihlassut", alaselässä on aina välillä jomotuksia, sekä alamahassa aina sillon tällön vihlasee. Mitä lie sitten. Sehän ei selviä kuin odottelemalla :D
Sori tämä omanapaisuus :ashamed:
 
Kiitos Pantalaimon :hug:
Toivon mukaan juu, ois kiva tietää mikä kädessä viel vaivaa ja saada se sit kuntoon =)
Kaikki päivät on piinapäiviä :D Ei vaiskaan. Tiä nyt sit, eix se niin oo, et 2 viikkoo oviksesta vois jo testailla...? Paljon plussatuulia meille kaikille +++++ :whistle: :whistle: :whistle: :whistle: :whistle:
 
sain haamun edelleen toiseen testiin..ostin rfsu:n testin prismasta, en tehny aamupissistä(oli ollu 2h rakossa vaa)ja sain heti haamun..nyt jännään et onko valemenkat vai keskenmeno..testaan huomen tai ylihuomen uudestaa..jos viiva vahvenee ni valemenkat kysees..
kiitos haleista..ne tulee tarpeesee :ashamed: ..
 
:hug: tyty voi ei, varmasti tuntui pahalta tänään, kun sen haamu plussankin sait, mutta kyllä se siitä taas ajan kanssa!

toivelija otan osaa :hug: jaksamista etenkin mummullesi! :heart:
Voi kun saisit sieltä kuvauksesta selvyyden ja parantumiseen löytyisi keino :hug:

(.) täällä ovis oireet jyllää masua vääntää alhaalta, tänään tarttis tsempata sen verran että ukon sais taas kellistettyä, tulisi ovis aika käytettyä hyväksi :heart:
 
Hellouh, mie täällä taas, ettehän oo mua ihan unohtanu? :D

Kauheasti tekstiä tullu mut :hug: kaikille sitä tarvitseville, viimesimmäks tuli Tytylle oikein supervoima :hug:

(.) ovis bongattu vahvasti, ja hyödynnetty tossa lauantaina/sunnuntaina :) nyt sit ens viikon lopulle jännäileen :)
 
Kiitos Jouskari-82 :hug: Niinpä, ei voi muuta kuin toivoa parasta =)
Mummolla on tosiaan jo ikää 88 v, et vähän huolettaa sit hänen jaksaminen tän kaiken keskellä. Kaikki muut lapset on elossa, mut nyt sit nuorimmainen sai sydänkohtauksen :(
Sellasta tää elämä on, koskaan ei voi tietää mitä sattuu ja kelle :ashamed:
Mäkin olin tunnistavinaan ovisoireet, kerrankin. Varmaan sekin auttoi, ku oli tikut käytössä, ni osas yhdistää oireet ovikseen, tai mahdolliseen ovikseen. Tääl on kans pupuiltu hyvään tahtiin, täytyy vain toivoa, et nyt tärppäis, myös sinulla :heart:
 
tiger75
helou piiiiitkästä aikaa!

olen ollut tietokonepimennossa viime tiistaista saakka, jolloin se tätikin ferrarillaan kurvasi sisään...

eli täällä mennään näillä numeroilla: kp 10/28, yk 9...

 
tiger75
viime viikolla otti todella kovasti pattiin, kun se täti perhana tuli kumminkin - ehdin kirjoittamaan lyhyen viestin tänne ja sitten koko kone jumahti... vakoilu/virustorjuntaohjelmamme lakosi ja uutta ei saanut ladattua ilman nettiyhteyttä, joka ei tietenkään auennut, kun virustorjunta oli alhaalla... Pääsiäinen oli ja meni, sinnittelin ilman nettiyhteyttä ja juuri kun olin suunnitellut ottavani yhteyttä Elisan tukeen, niin tietoturvatsydeemit ovatkin palautuneet, itsekseen... ihmeitä tapahtuu, tuon myöhäisen talvenkin lisäksi :LOL:

takaisin kuvioissa siis taas, nyt lukemaan juttujanne

ja meikäläinenhän on tällainen harvoin vieraileva muutenkin, en töissä yhteisillä koneilla viitsi jättää sivuhistorioita.. ja joku ois kuitenkin kohta olan yli lukemassa :snotty:
 
yrittämässä
rapu83....................kp 88/29...................................yk 5
Sirpula.....................kp 57/34-71.............................yk 9
auri77.....................kp 51/28-29..............................yk 1
Laala...................... kp 50/??................................... yk 1
Mimmukka81............kp 37/30-40............................yk 4
Talvimamma08-09....kp 29/30-31............................yk 1
Daizy........................kp 28/28-32............................yk 11
Piglet........................kp 28/27..................................yk 5
toiveilija82...............kp 27/34-42.............................yk 8
ElinaMaria...............kp 27/31...................................yk 1
Tinttara84...............kp 25/25...................................yk 63
Humu82...................kp 25/28...................................yk 0
Kuumeilija87............kp 24/30-35.............................yk 3
Zande.....................kp 24/30...................................yk 3
Veena......................kp 20/24-28..............................yk 10
Linna.......................kp 18/28-78...............................yk 4
PikkuMyy-82............kp 17/27-29...............................yk 4
apsu........................kp 16/30....................................yk 1
TanjaK.....................kp 15/28-30...............................yk 2
JJ-t..........................kp 15/??......................................yk 2
hanni......................kp 15/26-29................................yk 7
astydameia.............kp 14/28-(30)............................yk 14
xAnnax....................kp 13/29.....................................yk 4
Jouskari-82.............kp 13/28.....................................yk 7
Haidi84....................kp 12/28-29...............................yk 6
Daylightdancer........kp 12/27.....................................yk 2
tiger75.....................kp 11/28.................................yk 9
Ouska.....................kp 10/35.....................................yk 3
Juli05......................kp 7/25-29.................................yk 9
nibbler.....................kp 6/28....................................yk 9
Peppi1981...............kp 6/28-30...............................yk 34
Pantalaimon............kp 5/26.....................................yk 6
kiharapää................kp 5/32-35(-46)........................yk 8
arabel.....................kp 3/26......................................yk 11
Kaa.........................kp 2/32..................................yk 4
tyty86.....................kp 2/30.................................yk 2
della........................kp ?/??......................................yk 6
HK86.......................kp ?/??......................................yk 1
sothis......................kp ?/??......................................yk 13


Taustailee:
Diodium


Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!


Plussanneet:

miisa84........................yk 2
miracle.........................yk 3
Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk 3
LEP............................yk 3
kesk.arvo = 3,56
 
miulle saa laittaa sit kp 2/30 yk2

Tänään viellä sain haamujen haamun RFSU:n testiin..et se on ollu kemiallinen raskaus joka nyt tulee ulos menkkojen mukana. Yöllä jouduin ottaa särkylääkettä kun mahaa koski niin kovasti..ja vuoto jatkuu edelleen :snotty: kyllä harmittaa niin prkl paljo..olin jo kerenny vähän toivoo et nyt tärppäs mut ei..niin se täti voi kiskasta maanpinnalle yhellä käynnillään..ja se täti on seuraavan viikon täällä

miracle ihanaa..eka neuvola :heart: haaveilin jo itekkii kaikesta tosta kunnes kävi näin.. :/ onneksi siulla pysyny vaavi matkassa..
 
tyty86, :hug: :hug: :hug: , tosi tosi, harmillinen juttu. Me täällä tiedämme miltä susta tuntuu, ja annamme kunnon voimahaleja sulle, et jaksat :hug: :hug: :hug:
Pakkaat tädille ne kamat kaverina sit, ku se tekee lähtöään, ja sanot, et kiva kun kävit, mut viel kivempi ku lähit! Ja huikkaat viel, et nähään sit seuraavan kerran, hmmm, vaikkapa reilun 9 kk:n päästä :D

miracle, tuus kertoon sit sen neuvolan jälkeen, et mitäs siel sanottiin :heart:

ON: tänään aamulämpö olikin jo 37,0, sen olen pistänyt merkille, et päätä on särkenyt useampana päivänä -> siispä meen tänään hierojalle, jos niskat on niin jumissa, et six särkee, varsinkin iltaisin mahaa turvottaa, en tiedä miksi, koska olen syönyt ja juonut ihan normisti :/ Noh, nää on taas näitä :ashamed:
 
nlas varmaa ainaski se huomataan et mie oon pontso.. :p tai no en sinällään oo mut omast mielest pitäs olla hoikempi.. ku varmaa painan jo 67 (ennen salia olin jotai 63 meiningeis, salilt tuli kolmisen kiloo ja sit tuntuu et paino vaa nousee, ja salin siis lopetin vuos sit, vuoden sitä harrastelin joka toine pvä) ja oon 169 pitkä.. jotenkii tuntuu et mite mie sit jaksan jos sit loppuraskaudes painaa jonku 80 kilooki.. apuva!
 
miracle, äläpäs kuule tommosia mieti. Toihan on ihan normi paino pituuteesi nähden =)
Ja eihän sitä tiedä kuis paljon se paino nousee raskaana ollessa, ja niistäkin raskauskiloista lähtee jo synnytyksessä, ja sit kun imetät, sekin pudottaa painoa =)
Sit kun käyt päiväkävelyllä/ päiväkävelyillä pukkaamassa rattaita, niin kummasti ne alkaa häviimään ja sit kun syö suht terveellisesti =)
 

Yhteistyössä