tyty, tosi harmi juttu. Tässä tulee muutama lohtu/ voima :hug: :hug: :hug:
Kovasti haleja muillekin tädin riivaamille :hug: :hug:
Mä oon kans taustaillu, mut oon kuitenkin käynyt lukemassa teidän juttuja, muuten tosiaan tippuu kärryiltä
Suru-uutisiltakaan ei ole päässyt välttymään. Su sain tiedon, et mun setä on kuollut :'(
Ei siis silleen oltu läheisissä tekemisissä, ja asuu kaukana toisella paikkakunnalla, mut pahalta se tietty tuntuu. Varsinkin mun mummun puolesta, joka joutuu hautaamaan nuorimmaisen poikansa
:'( Mutta, elämä on sellasta. Sille ei mitään voi, valitettavasti.
Sit vähän tästä kädestä. Kävin eri lääkärillä, et saisin vähän kysellä mielipidettä tän käden suhteen. Lääkäri kyl meinas, et jotain siel kädes viel on, mut mitä, ei voi tietää. Mutta, mainitsi viel tarkemmasta magneettikuvaus-menetelmästä, minkä vois tehdä, mikäli vain vakuutusyhtiö sen korvaa. Ja kyllähän se korvaa, pitäis ainakin... :/
ON: Jaahas... eilen illalla makoilin sängyssä ja oottelin nukku-mattia, vasempaan nivuseen tuli sellasia tykytyksiä, todella epämiellyttävän tuntusia, rintoja on aina välillä kans "vihlassut", alaselässä on aina välillä jomotuksia, sekä alamahassa aina sillon tällön vihlasee. Mitä lie sitten. Sehän ei selviä kuin odottelemalla
Sori tämä omanapaisuus :ashamed: