ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

toiveilija, toivottavasti.. meinaa must tuntuu et paino vaa nousee vaiks muka en juuri mittää syö :p mut ehk mie syön sit vaa nii huonolaatusta ruokaa :p

ja hei osaakos teist kukaa sanoa tuleeks foolihappoa liikaa saatua jos saa pväs 500 mikrogrammaa?
 
tyty86, mul on ihan samat ajatukset siit tädin perke...stä! Jos vain erehtyy viel tänne, niin ai ai... :kieh: :kieh: :kieh:

miracle, voihan se olla juu, mut tiä häntä. Kyl mun mies on kans noita hartioita hieroskellu, ja hyvää teki, mut jos menis ihan hierojalle, kunnon käsittelyyn |O
Saa nähä pitääkö huutaa hoosiannaa |O |O |O
 
toiveilija, mä oon elämässäni yhe kerra ollu kunno hierojalla ja seki ol yks kaveri joka sit tarjos hieronnan :) Tosi hyvä ol hieroon ku mies ni varmaa enempi voimaakin. Tosin en paljoo ehtiny siit nauttia ku oli oikeen puhistunu olo (tuntu et ne kuona-aineet läks liikkeelle ja join paljo niinku se kehotti ja ol kuuma pvä ni aattelin men rannalle oikee rentoutuu) ni sit jäin melki rekan alle :D et siitkää ei sit oikee ollu apuva se jälkee :p
 
miracle: Onnea ekaan neuvolaan! :) :heart:

tytylle vielä kerran pahoittelut tädistä! :hug:

ON: Kolmas clomipäivä ja mikäs tässä ollessa. Ainakaan vielä ei ole kuumia aaltoja tai yöhikoilua ollut. :D Särytkin pysyvät kurissa samoilla lääkkeillä, mitä hampaaseen syön. Töissä olen ja onpa mukavaa! Ihana ilma, aurinko lämmittää, ah! B)
 
Tyty86, iso :hug: !!!! Missään muualla ei toi täti punainen oo varmaan niin vihattu ku näillä sivuilla... :kieh:

Mites Piglet ja Talvimamma, onko mitää oiretta suuntaa tai toiseen?? Täällä toista päivää tissit niin hemmetin arat, menny jo toiset yöunet harakoille kun ei voi missään asennossa mukavasti nukkua... Samaten illalla oli vaikea saada unen päästä kiinni, kun alaselkää särkee niin vietävästi!! Eli tätiä odotellessa, pitäisi mun laskujen mukaan ilmaantua tässä viimeistään sunnuntaina...
Tosin se pieni hailakanpunainen väri jota valkovuodossa oli pari päivää, ei ilmestyny paperiin enää eilen, eikä tänäänkään oo vielä näkyny, että pieni toiveenpilkahdus vielä jaksaa hengittää... :headwall:
 
Daizy: jaksa vaan toivoa! Ehkä siellä on joku pieni matkassa mukana?

Lainaan itseäni:

mulla menkkojen vika päivä (kp7 ) alko sattumaan mahaan... en tiiä oliko ovulaatiokipuja vai mitä! Kesti pari päivää, taukosi pariksi päiväksi ja kp 14 iski oikealel puolelle alaselkään kova vihlaieva kipu, kesti sen päivän. Sitten kipu jatkui aina kp 19 asti jomottelevana...
Nyt siitä asti masua turvottanu, pientä juilimista alavattassa ja ihan alhaalla, siellä karvoituksen paikkeilla kipuilee! OUTOA!
Tämän luin äsken ja löysin sen ansiosta sen kadotetun ovikseni! :LOL: pitkään olen miettinyt että milloinkohan se oli, niin eiköhän se ollut tuo 14 pvä viiltävä kipu? :D
Jos se oli ovis, niin sehän tarkoittaa että tänään olisikin kp 27/28!! eikö?

Mitäs mieltä ootte? joko uskaltaisin testata? kun kaveri on pyytänyt tänään tapas-baariin... noh, kait sitä tjoka tapauksessa voi sen yhden viinilasillisen juoda.... :whistle:

Anteeksi omanapaisuus! :ashamed:
 
ElinaMaria: Käsittääkseni (ainakin sen perusteella mikä täällä on yleinen mielipide) parilla lasilla punaviiniä ole mitään väliä kun verenkierrot ovat vielä erilliset. Itsekin silloin yrityksen alussa olin niin että en loppukierrosta uskaltanut ottaa.. Mutta nyt kun yritystä on pidemmän aikaa takana, niin olen elänyt ihan normaalia elämää (en siis mikään viinasieppo ole kyllä muutenkaan)..
 
ElinaMaria: Se on aina ton testaamisen kanssa hankalaa. Toisaalta, jos nyt tulisi nega, se voisi johtua myös siitä, että testasit liian aikaisin. Ehkä mä sinuna malttaisin odottaa pari päivää, vaikka se varmaan vaikeaa onkin. :D Niin ja ottaisin pari viinilasillista. Nehän tunnetusti parantavat kohdun verenkiertoa. ;)

Daizy: Pidä vaan toivoa yllä! :hug:

ON: Ja juuri kun pääsin kehumasta, että mitään kipuja ei ole, niin johan tuli kamalat alavatsakrampit! :kieh: Nyt sitten nippailee alakerrassa koko ajan, mutta onneksi laimeammin. Silloin kun krampit iski, jouduin taipumaan aivan kaksinkerroin... :( Miehelle ei taas parane sanoa mitään, se huolestuu vaan ihan turhaan. :ashamed:
 
Daizy kuulostaa sinun tapaus hyvältä ;) mulla ei oo mitää oiretta suuntaan tai toiseen... negaa näytti eilen testis ja tänää en jaksanu testata, yks testi kaapis. Kai mä sen viikonlopun jälkeen käytän pois, jos ei täti oo tullu kylään... Vaikka sitä jo odotan :/ pelkään et en ookaa ovuloinu olleskaa.

Pantsukka lämminvesipulloa mahalle vaan... tai kuumaan suihkuun jos siulla on mahdollisuus... helpottais krampit :(

miracle kuis neuvola? :)
 
nonni. Pieni punainen tuhru paperiin.... voihan kilin kellit jos se nyt enteilee menkkoja nii en ala! mitä ne kaikki oireet sit muka oli? PÖH! |O

Mut ei mun menkat kyllä yleensä tuu mitenkään tuhruttelemalla vaan kertarysäyksellä...
voi kakka. kakkkkkkkka! :headwall:
 
Se on nyt kuulkaas sillä tavalla, että ei ainakaan vielä mitään näy...

Ostin kaksi early detection- herkkää raskaustestiä, jäätelökakun ja pullon punaviiniä. Jos alkaa menkat, juon sen punkun, jos ei, syön kakun. Tässä ei voi kuin voittaa!!!
:LOL:

Anteeksi taas omanapaisuus. ehkä tämä panikointi johtuu siitä että nyt on tosiaan YK 1!!
:ashamed:


Ens kerralla kun oon täällä niin en enää panikoi... paitsi toivottavasti en olis.
 
ElinaMaria, peesaan Talvimammaa, ei tuhru vielä mitää kerro... mulla oli itellä aavistus vaaleanpunaista valkovuodossa parina päivänä, mut eilen ja tänään ei enää mtn... Joten ainaki vielä jaksan pitää toivoa yllä... Toivottavasti hyviä uutisia saisin sunnuntaina...

Aika kova ikäkriisi on, kun olin asettanu itelleni sen maagisen rajan, et ennenku täytän 26 ni oon joko äiti tai ainaki raskaana... Se on nyt fifty-fifty että onnistuuko toi jälkimmäinen, ku tosiaan sunnuntaina täytän 26... sillon kp 30, ja clomi-lugikuurin myötä menkkojen olis sitte pitäny kyllä alkaa jos on tullakseen...
 
teillähä o hyvinnii toivoo viel, ElinaMaria ja Daizy, ny vaa plussaa testiin! :)

Tääl ol siis eka nla jo, saatii kaikenmualiman esitteit ja mies ol siis kans mukana :) verikokeet otettiin ja hemoglobiini joka oli 127. Iha normi arvo mulle.. Ja ja.. mitäs muuta, sydänääniäki yritettii kuunnella! Ku täti sano et no voidaa yrittää mut ootko millane ihminen et onko siit vaa enemmä sit haittaa kun ei varmaankaan kyl kuulu ku on nii varhaset vkot :p no ei kuulunu enkä stressii ottanu olleskaa, vkotha o vasta 7+1 vaiks täti kovasti yritti 8+1 laittaa tai laittoki äitiyskorttiin ku se ois niin jos menkoista laskis :p
 
ihanaa miracle et neuvola meni hyvin! ja kiitti. täällä yritetään kestää.... en millään malttais olla testaamatta...

*huokaus*

Ihan kamala piina... missä kaikki on tältä palstalta? miks tääl on niin hiljasta? voisinks mä jo testata? miten mä lakkaisin stressaamasta?
 
oo ku et oiskaan ElinaMaria :p mie ainaskii jotenkii asennoiduin siihi et no en mie plussaa pitempiin aikoihi ni ei sit ollu intoo testatakaa vaiks testei kaapis ois olluki :) Mut sit dpo tääl kannustettii et mu pitäs testata ni testailin vaik olin varma et negaha se ois :p
 
kiehkiehkieh, minä ilmoittaudun yhdeks kuka tota ihmettä käski testailemaan :D :D Toivotaan ElinaMaria, että olis plussatesti siel kaapissa odottamassa, mulle kun on aina sattunu käteen sieltä kaupasta ne negatiiviset :( :D ei mul käy koskaan onni arpajaisissakaan :LOL:

Tytylle :hug: :hug:

Miracle varmasti ihana neuvolakäynti, mä ainakin haluaisin jo pikaisesti mennä neuvolantädille hehkuttamaan :D Kunhan nyt sais ensin sen salamatkustajan kyytiin :D:D

(.) dpo n. 5, tänään nippaillu molemmin puolin (munasarjoista, kohdusta??) tuolta alavatsasta, vähän menkkamaisesti.. mutta ei se täti kyl näin äkkiä voi tulla, että tiedä häntä mitä juilintoja...
 
Heips, Täällä alkoi aamupäivällä tulla ruskeaa tuhrua, ei mitään kipuja. Iltapäivään mennessä muuttui veriseksi vuodoksi ja alkoi nipistellä. Eli täällä kp1. :'( ehdin jo ajatuksen uhrata mahdolliselle onnistumiselle. :headwall: Terojen kanssa kun on aina alkaneet säännöllisesti kp27. :'( testannut oisin synttäreinä. Noh täytyy alkaa clomeja metsästään. 5on kotona mut tarviin saman verran lisää.
 
ei mitään raportoitavaa... menkat jatkuu ja loppua ei näy. onhan tää jo kuudes vuotoäivä... ellei jo seittemäs? en oo tosiaan varma.
mahassa tuntuu kokoajan jotain pientä. niinku menkkakipua mut leveempää. siis isommalla alueella.
miks joka kierto on niin erillainen???

halit tädin yllättämille!
 

Yhteistyössä