ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

halit Pigletille!

ElinaMaria, mullaha dpo12 tuli jo iha hailakan hailakan hailakka haamu testiin, mietin jo et näänkö siin varjomaista/iha pientä vaal.punasta viivaa vai enkö nää.. ja sit dpo13 oli jo vähä tummempi tai selvempi et huomas et kyl ny siin viiva on ja dpo 14 predictorilla selvä nega (ei oo nii kovi herkkä ilmeisesti) ja samana pvänä apteekin omalla plussa mut viel ol haamu sillo :) Eli ne ekat testit tein kotitesti.fi:n erittäin herkillä testeil jotka ol kympi luokkaa :)
 
haleja kakille joille on myös täti yllättäny :hug:
täällä mahaa koskee ja buranaa nassuu..taidan olla tulossa kipeeks-->koko päivän ollu iha itkunen ja väsyny,masis fiilis :ashamed: sitte palelee,nenä tukossa ja vuotaa..olo on heikko,iha ku ois kuumees mut ei oo ees lämpöö..paha olo ollu,närästäny jo 2h putkee..outoa..
 
heippa :wave: minen ole ehtinyt hirveästi palstailemaan, enkä oikeen pysty lukemaan kaikkea tekstiä :ashamed:

:hug: kaikille sitä tarvitseville ja hirrrrveästi plussapuhureita jokaiseen kotiin :whistle: ++++++++++++++++++++++

(.) nyt on sitten tositoimiin päästy oikeen mömmöjen kera :LOL: humenna alan terot ja ens kierrossa clmit, jos ei näistä tärpää niin clomeja jatketaan. toiveet on ainaskin huiman korkealla, toivottavasti ei tiputa :saint:

ovistuntemuksia on, mutta tikuissa ei vielä ainaskaan näy mitään ja limat ei oo niinkun viimeks oli monsterilimoja :LOL: huolettaa vaan kun terot pitäs alkaa vasta oviksen jälkeen...no, ens kierrossa sitten..tää mennää tjot-meiningillä :saint:

onko kokemuksia babyplussan ovistesteistä?? tuleeko aina joku haamu vai vahvistuuko samantein plussaksi?? nää on hyvin erilaisia testejä kun halpa- testi.fi:n testit...? tulkinnanvaraa löytyy :kieh:
 
ne ei estä ovista, mutta voi vaikeuttaa simppojen matkaa oikeeseen paikkaan...sen takia just huolettaakin, mutta eihän sitä tiedä koska se olis tulossa... sen takia gyne ne määräs että pääsis nopiaa clomi-kiertoon olman toista 65 päivän kiertoo :eek:
 
mie taas olen lukenut/kuullut et terot estää oviksen, jos ovis tulossa vasta useemman päivän terojen alotuksen jälkeen..mut jos ovis jo melkee käsillä ku rupee syömää teroja ni se ei vissii vaukuta siihe mitenkää..
 
huomenta :wave: tyty ja miracle palaan tohon terojen syöntiin... gyneltä suoraan kysyin että voiko estää oviksen niin se sanoi että ovulaatio tulee ihan normaalisti, terot ei sitä estä, mutta se simppojen kulku hankaloittuu, kun teroista tulee jotenkin sitkeemmät limat :/

ja niinkun kirjotin aiemmin, jos terojen takia ei tärppää niin clomeilla sit ens kierrossa, sen takia noita nyt otankin että sais kierron säännöllistymään :saint:
 
Huomenia! :wave:

Ekaksi taas :hug: pudonneille!

Täällä mieli on taas aurinkoisempi, ja uutta kiertoa alotellaan... meinasin et jonkun sortin foolihappolisää hommaisin, apteekista vai luontaistuotekaupasta? Vinkkejä otetaan vastaan! Ollaan miehen kanssa juteltu, että pari kiertoa vielä katsellaan ja sit meen omalle gynelle tarkistamaan omat paikat. Kierto on ihan säännöllinen 26 päivää mutta eihän sitä tiedä ovuloinko ollenkaan tai mikä hemmetti on kun ei natsaa.. Stressikin tästä hommasta on kaikonnut, ennemmin tietää odottaa tätiä joka kuukausi (yk11 menossa).

Onko kukaan käynyt vyöhyketerapiassa? Mua kiinnostaisi ihan itseni hellimisen vuoksi.. hierojalla käyn silloin tällöin, mutta ajattelin kokeilla jotain erilaista välillä =)

Ja ihanaa miracle lukea sun nla kuulumisia, olen onnellinen teiän puolestanne! :heart:

Ihana keli ulkona! Kohta suihkuun ja kaupungille törsäämään! :wave:
 
Toiveilija: No on tosi maassa... :'( ehkä kuitenkin enemmän tässä suren sitä tammikuussa menettämääni lasta kuin pelkästään menkkoja... se on niin tuoreessa muistissa ja vaikuttaa tähän oloon aika paljon. Mähän olisin nyt ollut jo 7. kuulla...
 
ElinaMaria: Pahoittelut tädistä. :( :hug: Se on kyllä niin kummallista kuinka kroppa voi vedättää ihan 10-0! :kieh:

arabel: Muakin kiinnostaisi tuo vyöhyketerapia. Ajattelin, että jos ei tässä (viimeisessä?) clomikierrossa tärppää, niin koitan kesällä käydä. Jospa se toisi vähän helpotusta stressiin ja ehkä auttaisi pitämään kierrot tasaisina.

JJ-t: Mullahan oli silloin kaksi kiertoa sitten sama tilanne kuin sulla. Eli kävin kp 12 gynellä, jossa ultrattiin ja todettiin, ettei johtofollia ole kehittymässä (samalla mulla todettiin se pco). Sain sitten terot ja seuraavaan kiertoon clomit. Aloitin terot ihan suosiolla kp 15, koska tosiaan ei siellä ultrassa mitään näkynyt (eli kierto oli jo mun päässäni huti) ja halusin päästä nopeasti kokeilemaan noita clomeja. Mutta sinä teet kuten parhaaksi itsellesi katsot. :) :hug:

ON: Vietin sitten yön vatsataudissa. :x Ei kyllä oksu lentänyt, mutta vessassa sai ravata melkein koko yön sillä toisella hädällä. :ashamed: Ilmeisesti ne mun vatsakrampit enteili tätä tautia. Nyt olen ihan poikki. Enpä siis taida mennä töihin tänään vaan vasta huomenna.
 
Moikka kaikille!
Oon uusi täällä, mutta nyt muutaman päivän olen tätä keskustelua lueskellut.
Mulla on ollut vauvakuume jo vaikka kuinka kauan muutta mies ssanoo ettei ole valmis, nyt kuitenkin kävi niin että erään ikävän viikonlopun jälkeen unohdin 2 pilleriä (juuri ne ekat). Toivoisin niin että olisi tärpännyt vaikka mies sanoo ettei valmis olekaan (eiköhän se siinä valmiiksi tulis).
Olo on ollut todella outo, oon ollu ihan jäässä ja voin pahoin kokoajan, tein kotona apteekin raskaustestin jo 2 viikkoa vikojen menkkojen jälkeen (tiedän että mahdotonta että se näyttäs positiivista) ja kun juttelin arvauskeskuksen$ terveydenhoitajan kanssa hän kysyi haluanko tehdä testin sielä, siis virtsasta otetun ja minähän suostuin---->tulos nega.
Nyt kun järkeä on vähän tullut päähän/ajatukset selkiytyneet kysyisin teiltä että onko edes voinut olla mahdollista että raskaus olisi näkyny niin aikasin tehdyssä testissä vaikka se arvauskeskuksessa tehtiinkin?
Toivottavasti saitte jotain selvää selityksestäni, on meinaan aika sekanen.. :LOL:
 
Hali Pigletille ja ElinaMarialle. Kovasti plussatuulahduksia ja onnenkantamoisia kaikille!

Mulla ei ole vieläkään aikaa yksityiselle... Kiipeilen kohta seinille. Aina annetaan vain uusi soittoaika. Ens viikolla saan taas soitella, mutta alan jo luopua toivosta, että sieltä koskaan mitään vastaanottoaikaa saisi. Ens viikolla voidaan saada tuloksia myös miehen antamasta näytteestä sairaalan kautta. Toivottavasti sen suhteen edes olis kaikki kunnossa!

On niin turhautunut olo. :headwall:
 
ElinaMaria, kyllä varmasti on. Mulla tuli paha mieli sun puolesta
.
Jos mulle ois käynyt samoin, kyllä varmasti kans miettisin, et kuis pitkällä raskaus nyt olis ja näkyiskö ja mahasta... Siis niin ikäviä juttuja noi keskenmenot :'( :'( :'(
Etkä sä varmaan ihan hevin unohda tota asiaa, ajan kanssa :hug: :hug: :heart:
 

Yhteistyössä