ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

tänään on ollu ihan ok päivä... harmittaa tietysti mut on jo parempi... :) kiitos... :hug:
oon vaihtanu kukkiin mullat ja siivonnu! :D pesin koneellisen pyykkiä ja tein hyvää ruokaa. Onneks siippa tulee tänään kotiin työreissulta. Sinne kainaloon kun käpertyy niin varmasi helpottaa.. :heart:

Ehdin vielä jännäämään ennen vappua... se on hyvä. Mut mun pitäis laittaa mun energiaa vähän asunnon etsimiseen ja työpaikan etsimiseen. Ollaan muuttamassa touko/kesäkuun vaihteessa 500 km etelämmäs... :p ihanaa. takasin lähelle sukua ja ystäviä...

Miten sulla sujuu Toiveilija? ei tätiä näy ainakaan vielä? pidän sulle peukkuja!! bd mä jännäilen sitten viikoilla 17 ja 18 uudestaan.... =)
 
ElinaMaria, kiva kuulla :hug: Sullahan on menny päivä rattosasti B)
Kyl se kultun kainalo on niin paras paikka, ihana käpertyä illalla vällyjen väliin

Minkäs alan töitä meinaat hakea? Onx hyvät mahdollisuudet työllistyä siellä minne muutat?
Täällä ei oo tätiä näkyny, mut eilen illalla tuntu just siltä niinku ois tulossa; alaselkää jomotti/ juili, sit välillä alamahassa kans, päätä on särkenyt monena päivänä peräkkäin... Mut nyt taas ei tunnu mitään tommosia. Mitäs lie
 
Piglet kokemusta on tommosesta miehestä,ja suraan jos sanon ni omalla kohalla paras ja ikinä oikee ratkasu oli et jätin miehen.En kadu hetkeekää..en toki tiedä teijän tilannetta mut oma oli jo tarpeeks paha..mies ei lyöny mut nosti kerran kurkusta seinälle ja hillunu veitsien kaa ja lyöny nyrkillä seinään reijän.Sit se veti ihme kilareita humalassa ja syytti minua ihan ihme jutuista mitä en ees ollu tehny..puistattaa muistaa koko aikoja..vihaan sitä miestä yli kaiken..Nyt onneks semmonen mies johon voi luottaa..
 
Joo on rauhoittunut, mies meni nukkumaan. Viimeisenä sanoi kullaksi. Odotan anteeksi pyyntöä. Ei koskenut muhun löi auton kojelautaa nyrkillä, kun ei kuitenkaan halua satuttaa mua. Kun on selvinnyt täysin ja kerron asiasta sille iskee hirvee morkkis. Pidän myös puhuttelun. Minä sohvalla ens yön. Kiitos haleista lohduttaa kovasti. :hug: =)
 
toiveilija, eipä juuri voi sanoa että olis töitä noin vaan... mä oon kulttuurituottaja, eli teen tapahtumia, festivaaleja, oon teatterissa töissä tai vaikka kunnan kulttuuritoimessa... ihana ammatti mut hemmetin vähän töitä! :LOL: noh, en stressaa siitä.... voin tehä kyllä vaikka jotain sihteerin hommia vähän aikaa...
enemmän mä stressaan sitä asuntoa! Mä haluisin löytää rivitalokolmion vuokralle mut ei oo yhtään! :eek: en tiiä missä kaikki on... mut tod näk vilkastuu ku lähestytään toukokuuta... :)
Toivotaan nyt ettei oo menkat sulle tulossa.... :/

Piglet... voi kamalaa! :hug: et anna sitten lyödä! Parempi lähteä ennen kuin lyö... :/ ei kukaan saa tuolla lailla uhkailla. oli krapula tai ei... :hug: :hug:
 
ElinaMaria, niinhän sitä sanotaan, et asioilla on taipumus järjestyä, kyllä varmasti sun työasiakin =) Rivarit voi kyl olla hivenen hakusessa, mut toivotaan, et se löytyis pian =)
Noita oireita on tosiaan ollu joitakin, mutta en jaksa uskoa, et menkat viel tekis tuloaan. Toki sekin voi olla mahdollista, on se täti sen verta piru
 
Kiitos kaikille! Ootte ihania. :) Tuli parempi mieli. Joo se on todellakin varma että minua jos joku meinaa lyödä/lyö häivyn ja paluuta ei ole. Olipa mukava päätös syntymäpäivälle :( Ikinä ei ennen olla noin pahasti tapeltu. Ja toivon todellakin että on myös viimeinen kerta. Pitäisi käydä suihkussa ja mennä yrittämään sitä nukkumista aamulla oltava töissä 6.15.
 
ElinaMaria Me löydettiin tää meidän rivarikolmio ihan vahingossa. Vuokraisäntä oli laittanut ilmoituksen Turun Sanomiin ja kun soitettiin asunnosta sanoi että mennyt jo ja vuokrasopimusta vaille valmis. Noh parin päivän päästä huomattiin sama ilmoitus uusiksi. Soitettiin ja mentiin heti katsomaan ja tehtiin alustava vuokrasopimus heti. Meillä on 80neliöä ja vuokra on 620e + sähkö. Eli kannattaa syynätä silmä kovana sanomalehtien vuokrattavana ilmoituksia.
 
Kiitos vinkeistä! Ajattelinki ite laittaa paikalliseen sanomalehteen ilmoituksen... tässä on kuitenkin vielä aikaa kun touko/kesäkuun vaihteessa vasta muutto... Lahden/Hollolan seudulle ollaan muuttamassa.... mä luulen et yksityiseltä varmaan löytyy noita asuntoja mut ei välttämättä miltään yhtiöiltä.tai löytyy mut saako niitä IKINä onkin toinen juttu. Noh, kyl meille kelpaa ensin kerrostalokämppäkin vähäks aikaa... mä oon vaan NIIN kyllästyny kerrostaloon että! oon sellanen viherpeukalo et pitäis päästä tonkimaan multaa!

Mutta nyt hyvää yötä kaikille ja Piglet - jaksamisia! Koita saada nukuttua! :hug: huomenna kaikki näyttää paremmalta taas.
 
piglet :hug: harmi että jouduit tollasia miettimään ja meni synttäritki pilalle.

hei muuten! päivän aikana ilmestyy tietopaketti ketjuun suomennos eräästä hyvin mielenkiintoisesta ketjusta, joka anto ihan peevelisti toivoa mulle :) innolla odottakaa sitä! varsinkin juuri tädin yllättämät tai uutta kiertoa "odottavat"
 
yrittämässä
rapu83....................kp 91/29...................................yk 5
Sirpula.....................kp 60/34-71.............................yk 9
auri77.....................kp 54/28-29..............................yk 1
Laala...................... kp 53/??................................... yk 1
Mimmukka81............kp 40/30-40............................yk 4
Talvimamma08-09....kp 32/30-31............................yk 1
Piglet........................kp 31/27..................................yk 5
toiveilija82...............kp 30/34-42.............................yk 8
Tinttara84...............kp 28/25...................................yk 63
Humu82...................kp 28/28...................................yk 0
Kuumeilija87............kp 27/30-35.............................yk 3
Zande.....................kp 27/30...................................yk 3
Veena......................kp 23/24-28..............................yk 10
Linna.......................kp 21/28-78...............................yk 4
PikkuMyy-82............kp 20/27-29...............................yk 4
apsu........................kp 19/30....................................yk 1
TanjaK.....................kp 18/28-30...............................yk 2
JJ-t..........................kp 18/??......................................yk 2
hanni......................kp 18/26-29................................yk 7
astydameia.............kp 17/28-(30)............................yk 14
xAnnax....................kp 16/29.....................................yk 4
Jouskari-82.............kp 16/28.....................................yk 7
Haidi84....................kp 15/28-29...............................yk 6
Daylightdancer........kp 15/27.....................................yk 2
tiger75.....................kp 14/28.................................yk 9
Ouska.....................kp 13/35.....................................yk 3
Juli05......................kp 10/25-29.................................yk 9
nibbler.....................kp 9/28....................................yk 9
Peppi1981...............kp 9/28-30...............................yk 34
Pantalaimon............kp 8/26.....................................yk 6
kiharapää................kp 8/32-35(-46)........................yk 8
arabel.....................kp 6/26......................................yk 11
Kaa.........................kp 5/32.......................................yk 4
tyty86.....................kp 5/30......................................yk 2
ElinaMaria...............kp 4/27.......................................yk 2
Daizy......................kp 1/28-32.................................yk 12
della........................kp ?/??.......................................yk 6
HK86.......................kp ?/??......................................yk 1
sothis......................kp ?/??......................................yk 13


Taustailee:
Diodium


Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin
Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!


Plussanneet:

miisa84........................yk 2
miracle.........................yk 3
Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk 3
LEP............................yk 3
kesk.arvo = 3,56



tekstiä tullu taas niin paljon että ...
 

Yhteistyössä