ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Onpas täällä ollut taas vilinää!

Piglet: Toivotaan jotta asiat järjestyisi parhain päin. Mutta kuten jo sanoitkin, jos meinaa käydä kiinni, niin sitten häivyt ja vauhdilla. Paljon voimia!!! :hug:

).( Taas kerran ne vakuuttavat oireet nostavat päätään:) Olin mukamas eilen havaitsevinani selkeää "nippailua" tuossa kohdun etuosassa. Niin ja huonoa oloa on kanssa ollut liikkeellä. Eilen en saanut syötyä tortilloita kuin väkisin yhden, vaikka yleensä vetäsen niitä hirveen setin :D Ei vaan mennyt alas, ei millään ja maistui jotenkin suolaselle.
 
elinamaria vaihdettu :wave:

mä taas en enää koskaan oikeesti usko mihinkään oireisiin. ( tää pyhä lupaus jonka tekee ittelleen joka kuukausi )
nytkin muka raudanmaku suussa, ja kiertopäivät 9/28... että hyvää päivää. mekat onneks ymmärs loppua nytten ja taas oon täynnä uutta uhoa seuraavaa tätiä kohtaan. jumaliste mä en välitä mihin se menee mutta tänne on turha yrittää. mä otan käyttööni nyt koko raskautumis arsenaalin mitä netistä löydän! tällä ekrtaa se on henkilökohtaista! mua ei enään koskaan (ainakaan 9 kk:teen) tuu täti kiusaamaan as god as my withness!

*sisäinen nibbler helistää nyrkkiä kohti kuviteltua tätiä, silmät sirrillään ja naama punasena*

mä katoin siellä on nyt monta jolla kohta on kiertopäivät täynnä!
tässä teille plussapuska :flower: meistä on aivan liian vähän plussanneita viimeaikoina...



kuvassa nibbler selaa kirjaa "näin estät tädin".. ihan hyvä teos...
 
ElinaMaria, jaa jaa... onhan niitä jotain, kenties :D
Noh, olen ollu väsyneempi, päänsärkyä on ollu varmaan vkon ajan(jotku sanoo, et voi olla raskausoire :D ), alavatsassa tuntuu joskus sellasia "viiltelyjä"/ vihlasuja, samoin ku vasemmassa nivusessa, siel hierojalla ku makoilin, tuntu selvästi sellanen pala kurkussa, joka oli epämiellyttävän tuntunen, alaselkäsäryt/ jomotukset, varsinkin tässä muutamana iltana jomotti ihan kunnolla, nyt taas ei, joo ja mies teki eilen itelleen munakasta, joka hais mun nenään pahalta, yök, oikeesti meinas yökkäyttää se haju

Niin, ja aamulämmöt on olleet koholla oviksesta lähtien
Mut nää on taas näitä... :ashamed:
 
Joo tommonen abauttiarallaa vuoden kakku ois sille sopiva!!

...tietysti siinä on se riski että vois tulla valkotakkiset paikalle kun poliisille soittaa tädistä. :D Mutta kai se on pakko kun ei se muutenkaan osaa poissa pysyä..
 
)moikkelis!!

oon tosiaan ollu hieman hiljaisempana täälä, ku oon tuolla vko 13-14 palstal ollu jännäämäs... taitaa tässä olla jännäämiset hetkeks loppu ku ei mitää tunnu tapahtuvan... negaa testissä toisensa jälkeen (kolme oon tehny :D ) toivon vaan niin kauhiasti ettei kierto venyis semmoseks megapitkäks niinku joillain täälläki on venyny...

Piglet mulla meni kylmät väreet ku luin sun tekstiä... siis ei oo miehes ennen tollane ollu? mahtaakohan se stressata jostain ku noin kilahti :( täytyy sanoa, vaikka kamalalta kuulostaa, ni onko hän paras mies jonka kanssa perustaa perhe... mun isä oli tollane ja kyllä välillä teki mieli mennä komeroon piiloon ku sillä napsahti :| kaikki loppus erittäinkin murheellisesti vuosien jälkeen.

ElinaMaria onnea asunnon etsintään!!
 
Jostain luin tuosta omenaviinietikasta.... oottakaas... http://kaksplus.fi/keskustelu/t983056,150 tuolla km:jälkeen kuumeilevien palstalla.

Elikkäs omenaviinietikka paksuntaa mukamas kohdun limakalvoja ja paksuntaa ovislimoja... eli aikas lailla samat vaikutukset ku greippimehullakin. Makuhan on ihan kamala, niin siksi ostin omenaviinietikkaa tablettien muodossa!! :LOL: Kyllähän omenaviinietikka auttaa myös ihoon ja painonhallintaan jne. Eli ei se nyt pahaksikaan voi olla!


Kiitos Talvimamma! Eiköhän se koti löydy mullekin... ainakin kun vähän lähemmäs muuttopäivää mennään!
 
DaylightDancer: Voi kun kuulostaa surkealta.. Paljon voimia sinne :hug:

ElinaMaria: Tuohan kuulostaa oikein mielenkiintoiselta!!! Kun sitä olen justiinsa miettinyt että kuvin oviksen aina bongaan niin ajoitus on meillä kyllä oikea, mutta jospa se ei sitten jostain syystä kiinnity niin tuohan voisi siihen auttaa. Pitänee pistää korvan taakse tämä =)
 

Yhteistyössä