ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Joo,kyllä hänellä sama kumppani on ollut kohta 20-vuotta ja vm 82 hän myös on..Joskus oli puhetta asiasta hänen puolison kanssa ja hän jotenkin antoi ymmärtää, ettei siskoni ole valmis hankkimaan lapsia, asettaa uran ensin. Kummaa kyllä, sillä sisko itse ei ole vielä mitenkään ikäloppu, mutta miehensä kuitenkin reilusti vanhempi. Jotenkin voisin kuvitella, että reaktionsa minun raskauteen olisi hirveää itkua ja raivoa ja kakkelin jauhantaa iästäni jne. , ei välttämättä päin naamaa minulle, mutta kaikille muille.
 
Voi ei, mutta hänhän on valintansa tehnyt, ei hänellä pitäisi olla mitään nokan koputtamista sinun ja miehesi elämään! Toivotaan nyt vain että suhtautuisi hyvin ja olisi onnelinen teidän puolestanne. Tuossa sitten onkin miettimistä, että kannattaako sille etukäteen ilmoittaa että yritätte vai vasta kun plussa on plakkarissa, kumpi ompi parempi... :whistle:
 
Mutta nyt jumpalle... vähän hassua mennä sisälle jumpaamaan kun on noin hieno aurinkoinen ilta B) Mutta ei se mitn, nyt pitää rehkiä että kahden vkn päästä näyttää juhlissa hyvältä... tai no sama se on minkä näköinen siellä firman kekkereissä on!
 
Täällä on ollut taas niin p*ska maanantai että! Kaikki on mennyt aivan päin h*elvettiä. :'( |O :headwall: No, ainoa ilonpilkahdus oli se, että isäni käväisi täällä ja kävimme syömässä ja juttelimme kaikesta maan ja taivaan välillä. Oli tosi mukavaa, hyvä ruoka, parempi mieli. :)

Daizylle: Pahoittelut täydestä sydämestä! :'( :hug:

Täällä on hyvät taistelusuunnitelmat tädin varalta! Kunnon sotastrategiat se olla pitää! :)

Siniviuhkalle tervetulotoivotus! :wave: Olen kertonut muutamille ihmisille, tänään viimeksi isälleni. Kaikki ovat olleet ihan yllättävän positiivisia, joten älä murehdi! Uskon, että perheesi on onnellinen, kun heille päätät joskus asiasta kertoa. :heart:

DaylightDancer: :hug: Jaksamisia ja tsemppiä tenttiinlukuun! Täällä sama homma edessä. :kieh:
 
niin itse ajattelin että tuo emätintulehdus tappaisi nopeasti siivet kaikilta spekulaatioilta B)
meidän yrittämisestä tietää tasan minä ja mies. välillä tekisi mieli supista siskolle ja lähimmille ystäville, mutta päätimme yhdessä että tämä on nyt vielä vain meidän juttu. onneksi on tällainen palsta mitä seurata ja purkaa suurimmat tarpeet rupatella. kiitos vain teille.
Eiköhän ne siniviuhka ne sukulaisetkin ajatukseen totu sen kuullessaan. aina on vastustajia, mutta voimia!!
Toivottavasti nibbler täti pysyy noilla eväillä poissa!itsekkin kävin greippimehu ostoksilla... :saint:
 
Tervetuloa siniviuhka :wave: tänne vaan muitten kuumeilijoiden sekaan kuumeilee.
Tää foorumi ei tosiaan taas pelitä kunnoll,vissii porukkaa nii paljo linjoil.Mie en ole kertonu vauva yrityksistä kuin 2parhaalle kamulle ja äitille,mies on tuskin kertonu kellekään.Sit kohan joskus plussaan ja rv12 ylittyy niin voi kertoo muilekin vauvasta..muuten eletään hiljais eloa.Voi monelle olla tosi shokki jos joskus raskaudun,olen nimittäin monta vuotta ollut sitä mieltä etten tee koskaan lapsia.Olen ollut ihan ymmälläni miten viimisen vuoden aikana olen pehmennyt päästäni niin paljon,että olen sairastunut vauva kuumeeseen ja nyt en mitään muuta toivokkaan niin paljon kuin omaa lasta.On tää naisen sisäinen kello kumma.. =)
 
heh, mä luulen myös,että monelle ylläri ylipäätänsä kun minä lapsia hankin :LOL: niin monta vuotta olin täysin vastaan ja sanoin jopa,että vihaan lapsia :D :D nyt kyllä on tosiaan mieli vuosien aikana muuttunut ja varsinkin kun on tuo oma kumppani jonka kanssa haluaa tuottaa "rakkauden hedelmän".. :heart:
Toi rv12 rajapyykki meilläkin on, että sitten vasta kerrotaan ainakin miehen vanhemmille, ajateltiin, että ostettais ukki ja mummo mukit ja laitettas mukaan eka ultrakuva.. =)
 
Mekin aluks sovittii miehen kans ettei puhuta vauvahankkeesta kellekkään, mut olihan tuo mies menny möläyttää hyvälle ystävälleen kuitenkin, ja mä myös omalle parhaalle kaverille et sais vauva tulla jos on tullakseen.. :D Tuntu et pakko päästä jollekki läheiselle kertomaan :) En sitten tiedä kuin kauan jaksais vaan omana tietona raskautta pitää, yritys ois varmaan tuo sama rv12 mutta veikkaan et kuitenkin aikasemmin tulis möläytettyä :LOL:
 
voi hitsi!! minkä ihmeen takia en saa tehtyä uutta keskustelua kun tulee virheilmoitus "index was outside the bounds of the array"..mitäs ihmettä??
Oisin vaan tahtonut kysellä tuolta odottelijoiden puolelta, että kuinka kauan heillä meni ennenkuin tärppäsi hormonaalisen ehkäsyn jälkeen..mutta eipä sit ku ei tää foorumi toimi :kieh:
 
Piglet ihanaa... hyvä että saitte sovittua ja mies pyysi anteeksi. :hug:

Tämä meinaa nyt mennä suihkuun ja nukkumaan ja lopettaa täällä pyörimisen justiinsa!!! oon mä ihan mahoton. jos mä alan viettämään täällä liikaa aikaa niin potkikaa mut pois... :ashamed: :LOL: pitää sitä välillä tehdä muutakin... koukutikoukuti...

*muoks

Siippa tuossa juuri kävi oksentamassa....

tais sitten tulla meijänkin talouteen tämä oksutauti... voih ei!!!! |O |O |O
 
Tännää sit alkoi verenvuotokin..:eek: Saa ny kahtoo minkälaisena tuota vuotoa pitää et jos runsastuu ni sit kaiketi pittäis huolestuukin, mut onneks huomen on lääkäri ni voin senki luona sit kysyy :) Mut siteen laitoin ku kyl sitä jonki verran tulee.. eka tul vaa iha vähä paperiin ja alkkareihi oli tullu mut sit pikkasen enempi mut se on semmost vaaleenpunasta verta ja sinällään silti aika vähäistä. Mut menkkamaista mahakipua kyl on.. ja aiemmin on kohdun kohdille sattunu suht paljonkin mut se men ohi ennen vuotoa.. noh, saa nähä... Kerros sit jos runsaantuu tms.. toivotaan et niin ei kävis!!

-miracle + pallero 7+4-
 
Voi Miracle! :hug: Kun ei olis mitään vakavaa.
ON: eilen päästiin vihdoin ja viimein taas hommiin.Eilen tuntu vas. munasarjassa pientä juilintaa.Liekkö ovis tulossa.Sitä odotellessa :whistle: Plussatuuulia puhkuan täältä :whistle:
 
miracle :hug: toivotaan tosissaan että kuuluu vain asiaan, että pikkasella on kaikki hyvin!! :heart: Hyvä että sulla on tänään lääkäri niin pääset heti siitä puhumaan! Tsemppiä b :) d
Mä olen samoilla linjoilla ElinaMarian kanssa potkikaa mut kans pois täältä kun olen teitin mielestä liikaa hillumassa täällä. Nyt tuntuu ettei taas ole mitään muuta mielessä kun vauva! .... huoh.. :headwall:
No mutta tänään pääsen kaunistumaan, laitetaan rakennekynnet ja huomenna kampaajalle ;) Ei oo ollu koskaan rakennekynsiä, saas nähdä mitä niistä tuumaan. Sain mieheltä syntymäpäivä lahjaksi sinne lahjakortin marraskuussa :D Pyydän kyllä et hioo ne lyhyiksi, eihän siitä mitään tule, kun työkseni naputtelen tietokonetta ja kaksplussan sivuja, kuuluis kauhee mekkala muuten :LOL:
 
Niin joo ja ihanaa, että saitte Piglet sovittua ja mies pyysi anteeksi!! :heart: Sellaista se välillä on, vastoinkäymisiä tulee matkanvarrelle ja parasta on kun niistä selviytyy :heart:
Julille myös paljon +++++++ :whistle: plussapuhureita ja tietysti muillekin :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Siniviuhka:
onkohan se totta,että se greippimehu auttaakin jotain? hyi kun se on pahaa :x

Miksihän ei taas toimi tää foorumi kunnolla,pitää tuolta oman profiilin kautta tulla tähän,että pääsee kirjottamaan..
ei se oo pahaa :D

tässä on linkki helistimen keskusteluun. niiden listassa on tärppikertomuksia joissa näkyy kauanko on yritetty kaiken kaikkiaan ja kuinka monta kiertoa on menny mehukierrossa. se on tarpeeks todistetta mulle :D
http://www.helistin.fi/keskustelut/viewtopic.php?t=1649&start=1305

voihan se olla että se on pelkkää taikauskoa tai sellasta. mutta mitäpä sitä ei kokeilis :D:D
 
Jep jep, nibbler! Muistakaa myös se omenaviinietikka! ;) Kaikki keinot on sallittuja sodassa ja.... niin. sodassa tätiä vastaan!


Miracle :hug: toivottavasti kaikki on hyvin ja tuo vuoto on vaan joku kohdunkaulan verisuoni tms.

Jouskari, kuulostaapa ihanalta!!!

Meillä siis siippa vietti yönsä olohuoneen sohvalla kun joutui ravaamaan vessassa koko yön... ripulia....
yök.

 
luin muuten yhen pienen artikkelin foolihaposta. kuulemma lisää kaksosmahdollisuuksia. yritin ettii lisää tietoa mutta ei löytynyt niin en tiiä miten totta se on... mutta ei sekään mikään huono juttu olis :) ehkä vähän rankkaa vaan.

nyt on muuten yksi merkkipaalu ohitettu meidän suhtessa:) heräsin yöllä kysymykseen "olitko se sinä?"
siinä sitten unenpöpperöisenä että mitä?
"olitko se sinä joka pieras?"
"no en!"

kukahan se sitte oli :LOL: eli nyt se on kuullu kun mä pierasen :ashamed: nojaa...
 
Miracle: Toivotaan että pienellä on kaikki hyvin!

ElinaMaria ja Jouskari: Itse kanssa ramppaan täällä palstalla nyt vähän väliä. En pysty ajattelemaan mitään muuta kuin vauvaa.. Alkaa muistuttaan jo jotain pakko miellettä :D Mutta kun se olisi niin ihanaa jos sellaisen sais.. huoh..

Juli: Vois hyvinkin olla ovis nuilla päivillä! Ei muuta kun petiin vaan!
 
miracle älä vielä huolestu,kaverillani oli rv10 runsasta vuotoa ja kipuja ja hyvin vauva mukana kesti,vuoto tuli siitä kun istuka sijaisti niin lähelä kohdunkaulaa(tai jotain sinnepäin)uskon että kaikki on hyvin.seuraa silti tilannetta..voimia sinne :hug:

nibbler :D toi maaginen paukku raja on ylitetty..meillä harrastetaan sitä öisin,kun mukamas kumpikaan ei kuule ja aamulla asiasta ei hiiskutakkaan :LOL:

Täällä alkaa lentsu helpottamaan.. :whistle: alan jopa palaamaan elävien kirjoihin.Taas nätti päivä tulossa..
 

Yhteistyössä