ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Hahaa Nibbler! Merkkipaalu tosiaan! Meillä on jo tuo paalu ylitetty ajat sitten ja lähinnä se on sitä että kommentoidaan sanomalla "oho!" ja mä alan valittaan jos sängyssä päästelee kun en saa henkeä ja sitten joudun hengittään peiton läpi. Se ei oo kivaa ollenkaan.
 
Piglet, kiva kuulla, et saitte sovittua miehen kanssa
.
Ja tervetuloa siniviuhka

miracle, :hug: :hug: :hug: Jospa se kutenkin ois ihan vaaratonta, koska monella on ollut noita vuotoja, monta viikkoakin, ja silti kaikki ok. Toivotaan parasta :hug:

Täältä tulee kans vankka +puhuri, pitäkää siskot jostain kiinni, ettei vie mennessään :D
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++ :whistle: :whistle:
 
Moi B) !

Saako kysyä, mikä "tahti" teillä on yrittämisessä? Harrastetteko tavallista enemmän seksiä esim. kierron puolivälillä? Meillä mies ei halua ruveta liikaa yrittämään, mikä voi olla ihan hyväkin, koska mä olen jo valmiiksi stressiin taipuvainen häslä :). Meillä ei siis kytätä kalenteria, vaikka tekisi niin mieli varmistella, että oviksen aikaan tulee puuhasteltua :p . Toisaalta tärpissä voi kestää kauankin, joten ehkä parempi mennä näin aluksi rennolla mielellä.. Eli siis seksiä on silloin kun tekee mieli, eli välillä enemmän ja välillä vähemmän. Kuitenkin viikottain :).

Ihanaa kevätpäivää :)

Jive yk 1 :)
 
Merkkipaaluja.... meillä se tais mennä jo ekana seurustelukesänä rikki... :LOL: eipä sitä paljon enää osaa toisen seurassa edes hävetä noita pieruja... :whistle:

Jive, meillä en miehelle kerro että onko nyt "se" aika kuukaudesta.... ettei tule suorituspaineita. Vaikka osaahan se ehkä itsekkin laskea... :) mutta minä panikoin hiljaisesti. Kyllä se kiltisti toi mulle kaupasta eilen greippimehua!!
 
Meillä on tuo hommailu siinä 2-3 krt viikossa aikalailla. Olen kytännyt ovis päiviä, mut en kyl yrittämällä yritä jos ei fiilareita ole jommalla kummalla. Gyne sanoi, että tuo on ihan hyvä määrä, mutta sanoi että kannattaa niille lima päiville tähdätä jotta olisi paras mahd. hetki... mutta joo kyttään, mutta en pakosta rupee mitään hommailee, en mä sellaseen pysty B)
*muoks* sama täällä kuin ElinaMarialla en koskaan kerro miehelle ovis hetkistä, vasta ehkä kun se on ohi, olen todennut sen parhaaksi, koska mies ei halua höösätä ja hyppiä seinillä, niin kuin minä teen :LOL: Joskus on sanonutkin, että jos mä vähemmän miettisin tätä asiaa, niin ehkä joskus raskaudutaankin :ashamed: No joo oikeessa kait se onkin :kieh:
 
Hei olen nyt laiska enkä jaksa käydä tonkimaan pinoja joissa käsitellään greippimehua ja omenaviinietikka tabuja.Eli tiedän mihin gerippimehu auttaa,mutta paljonko sitä pitäs litkii kierron aikana,lasi per päivä vai enemmän?
Niin ja mikä taika noilla omppuetikka tabuil on :p voisin niitäkii käydä ostaa.
 
miracle sulla onkin nyt varmaan enemmän tietoa ja kerrottavaa, mutta täällä toivotaan, että kaikki olis hyvin!! :hug:

Jive mä kattelen salaa kalenteria ja lasken, mut en kyllä miehelle missään vaiheessa sano et nyt peittojen väliin, mulla on ovis! meillä pupuilut on aika tiuhassa menkkojen jälkeen, päivittäin pöllytellään peittoja, menkat kestää mulla kuitenki 6pv ja niiden aikana ei sutinoida, ilman erittäin pakottavaa tarvetta. sit ku kyllästyttää päivittäin hommailu ni vaihtuu joka toine päivä, mikä onkin ihan "riittävä" tahti simppojen elinikään nähden... tosin kahtena viime viikkona ollaan harrastettu seksii kaks kertaa viikos, meillä meni työt hiukan ristiin... :/

nibbler eiks ookki mukavaa :D pääsette pian vaiheeseen jossa mekin miehen kanssa ollaan, minä pierin ku viimeistä päivää ja harmittaa, kun ei haise, et mies vois luikkia pakoon, ku omansa haisevat niin pahalle välillä. :LOL:
 
miracle: Toivotaan, että saat tänään hyviä uutisia lääkäristä. :hug: Varmasti se vuoto on aivan harmitonta ja pikkuisella kaikki hyvin! :heart:

Täällä oli puhuttu miehelle kertomisesta. No, meillä on se tilanne, että väkisinkin mies tietää milloin olisi otolliset ajat käsillä. :ashamed: En mä oikein voi sieltä ultrasta tulla sanomatta mitään. :) Muutenkin kun on yritystä jo sen verran takana, niin mieskin haluaa varmistella. Vielä ei ole pakkopullaa tullut tästä yrittämisestä, enkä usko, että tuleekaan.

Juttelin muuten juuri eilen isäni kanssa tästä yrittämisestä ja hän kertoi, että heillä meni äitini kanssa 2 vuotta mua tehdessä. Tavallaan lohdutti aika paljon, ainakin äiti ja isä ymmärtävät millaista se on, kun ei tulekaan niin helposti raskaaksi.

tyty: Minä juon tuota greippimehua pari lasia päivässä. Se on hyvää! :p Mieskin tykkää sitä lipitellä, joten meillä menee useampi purkki viikossa. :D

ON: Täällä aloitettu jo harjoittelut tulevaa ovisaikaa varten. Eilen pissasin tikkuun, muttei siihen vielä tullut viivaa, ei edes haaleaa. Se on toisaalta ehkä hyvä merkki, kun viime kierrossa sain vain haaleita viivoja koko ajan. Jospa nyt ne clomit tepsisivät...
 
mieki lipittelin greippimehua lasillisen pvässä mut välil unohin ottaa ees. Mut vitamiinei otin kyl melko säännöllisesti :)

Ja meil isäl ja äidil meni toista vuotta (eli yli vuoden ny ainakin) ku yrittivät isosiskoani, ni sillo mietin et meneeköhä mullaki mut ei sit onneks menny :)
 
Mies sai sen työpaikan! Jee! Ensimmäinen ihan oikea oman alan työ! Olen niin ylpeä siitä ja onnellinen! :heart: Tietysti, tämä tarkoittaa sitä, että hän joutuu muuttamaan kesäksi Helsinkiin ja väkisin tulee sitten taukoa tähän yrittämiseen. Mutta tulisi muutenkin, siitä sovittiin jo aiemmin. Ei vitsit, kylläpä tämä viikko otti oikein täyskäännöksen! :D

Nyt sitten tännepäin sellaiset plussatuulahdukset, että tästä kierrosta tärppää ja saan viettää kesälesken elämää raskaana! :heart:
 
miracle: Mulla on kesätyö täälläpäin jo sovittuna. Jatkan siis tässä samassa projektissa, missä olen koko talven ja viime kesän ollut. Niin ja opiskelut on molemmilla vielä täällä kesken, joten vielä ei kannata haaveilla paikkakunnan muutoksesta pysyvästi. :) Kesä on onneksi niin lyhyt aika ja junalla menee vain puolitoista tuntia suuntaansa, joten ei haittaa.
 
Onnittelin sinuu jo panzukka tuolla lentopinossa, mutta onnittelen vielä tääläkin :flower: Onnea sinulle ja eritoten miehellesi! Huippu juttu B)

ps. nyt se hyvä kausi alkaa sullakin taas, eilinen ketutus päivä enteili tätä hyvää päivää/kautta ;)
 
Jouskari: Joo, mä kulutin sen pahan karman eilen pois! :saint: Nyt vaan positiivisia uutisia ultrasta, niin all is in balance. :D

Kiitokset onnitteluista kaikille! =) Ihan huippujuttu kyllä. Mies naureskeli, että olenko niin innokas pääsemään hänestä eroon, kun menin heti nettiin etsimään sopivia asuntoja! :LOL: No en tietenkään, olen vaan niin innoissani ja onhan tässä vähän kiirekin, kun mies aloittaa jo ensi kuun puolivälissä!
 
tyty86 yh, greippimehuu :( täytyy kyllä iteki harkita josko sitä ostais.

olipas ulkona kiva ilma. käytiin koiran kans tunnin lenkil ja piristi :) on kiva nähdä ku päivä päivält on vaan enempi leskenlehtii maassa, kevät tulee :)
 

Yhteistyössä