Tervehdys kaikille!
Päätin tunkea itseni tähän porukkaan mukaan, toivottavasti mahdun! =) Monen vuoden "en halua omaa lasta" -kauden jälkeen oon nyt jokusen kuukauden potenut orastavaa vauvakuumetta. Ensin aloin pyörimään netissä vauva-aiheisilla sivustoilla ja foorumeilla ja tänään sitten yllätin itteni apteekissa käydessä "raskausvitamiini-purkkeja" tutkailemasta. Myöhemmin vielä ruokakaupassa huomasin etsiväni hyllyn reunasta greippimehun litrahinta
Hulluksiko mä oon tullut?
Sen verran alkutekijöissä tässä vielä ollaan koko vauvaprojektin suhteen, että pohdin vasta itsekseni näitä tuntemuksiani. Ajatuksena on kyllä julkaista omat mietteet tolle avomiehellekin tässä ihan näinä päivinä. Hän on kyllä lapsirakasta tyyppiä, joten vaikea uskoa, että ainakaan ihan kamalasti pistäis hanttiin. Vaikka eihän sitä koskaan noista ukoista tiedä... :/
Tällä hetkellä omat fiilikset on aika vahvat sen suhteen, että tekis mieli alottaa yrittäminen jo tässä kevään/kesän aikana. Mutta vielä pitää tosiaan selvittää toi miehen mielipide ja hoitaa lääkäriltä lupa puuhien alottamiselle, päivittäisen lääkityksen kanssa kun ei viitti kamalasti alkaa pelleilemään.
Kovasti lämpimiä ajatuksia kaikille teille, jotka ootte omine "projekteinenne" jo pidemmällä. On ollut hauska huomata, miten sitä palstaa lukiessa alkaa jännittämään toisten puolesta ja tavallaan "tuntee" vakikirjottelijat!