ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

miracle käsitinkö oikein ettet oo miehelles kertonu viel mitää? Toisaalta olisi kyllä hyvä jos kertosit, se vois tukee kanssa..et tuntis olevas niin yksin :hug: on toi kyl ihan kaameeta..oot kerenny toivoo jo niin paljo ja nyt jos kaikki riistetään :'( tuu sit kertoo et mitä lääkäri sano..
 
Täällä olis kans yks jolla esikoisen yritys alkanut syksyllä 2007. Pääsisinkös joukkoon mukaan? Olen täällä usein käynyt lukemassa juttuja,mutta en oikein ole löytänyt joukkoa johon kuulun. Pillerit siis lopetin 10/2007. Kovasti olemme yrittäneet ja toivomme lasta mutta sitä ei vain kuulu. Nyt menossa kp 15/38.
 
Pantalaimon: En enää muista, mistä pinosta oon sun kuulumisia lukenut, mutta kirjoittelen nyt tänne! =) Eli ihan hirveeltä kuulosti tuo meno aluksi, mutta onneksi hyvät uutiset ovat tulleet tasapainottamaan tilannetta! Perustetaan yhdessä joku pino, kun plussataan tästä kierrosta! :D

miracle
: Voi ei! Toivotaan parasta! :hug:
 
miracle apua!!! ei noin voi käydä sulle :'( tulehan heti kertomaan!!! todella se voi harmitontakin olla.. mulle annettin vielä toivoa kun oli vuotanut jo 4 tuntia kunnolla, sitten myöhemmin tuli selanen kananmunankokoinen klöntti ja se oli siinä :ashamed:

toivotaan ettöä ne sun hyytymät ei oo ollut noin isoja ja että kaikki olis kunnossa..sitä vielä että mulla oli ihan sanoinkuvaamattoman kamalat kivut, hyvä kun kävellä pystyi..

toivotaan parasta ja paljon :hug: sulle!!!!
 
Tervehdys kaikille!

Päätin tunkea itseni tähän porukkaan mukaan, toivottavasti mahdun! =) Monen vuoden "en halua omaa lasta" -kauden jälkeen oon nyt jokusen kuukauden potenut orastavaa vauvakuumetta. Ensin aloin pyörimään netissä vauva-aiheisilla sivustoilla ja foorumeilla ja tänään sitten yllätin itteni apteekissa käydessä "raskausvitamiini-purkkeja" tutkailemasta. Myöhemmin vielä ruokakaupassa huomasin etsiväni hyllyn reunasta greippimehun litrahinta :eek: :eek: Hulluksiko mä oon tullut? :LOL:

Sen verran alkutekijöissä tässä vielä ollaan koko vauvaprojektin suhteen, että pohdin vasta itsekseni näitä tuntemuksiani. Ajatuksena on kyllä julkaista omat mietteet tolle avomiehellekin tässä ihan näinä päivinä. Hän on kyllä lapsirakasta tyyppiä, joten vaikea uskoa, että ainakaan ihan kamalasti pistäis hanttiin. Vaikka eihän sitä koskaan noista ukoista tiedä... :/

Tällä hetkellä omat fiilikset on aika vahvat sen suhteen, että tekis mieli alottaa yrittäminen jo tässä kevään/kesän aikana. Mutta vielä pitää tosiaan selvittää toi miehen mielipide ja hoitaa lääkäriltä lupa puuhien alottamiselle, päivittäisen lääkityksen kanssa kun ei viitti kamalasti alkaa pelleilemään.

Kovasti lämpimiä ajatuksia kaikille teille, jotka ootte omine "projekteinenne" jo pidemmällä. On ollut hauska huomata, miten sitä palstaa lukiessa alkaa jännittämään toisten puolesta ja tavallaan "tuntee" vakikirjottelijat!
 
Vinka tänne vaan mukaan :wave: meitä palstailijoita ja kuumehoureisia vauvaa toivovia kanssasisaria löytyy paljon..Miehelle vaan rohkeesti puhumaan vauva aatteistasi.Niin se vauvakuume löytää niidenkin naisten koti ovelle jotka ovat vannoutuneet ettei koskaan lasta..kuten minä :D mutta kuinka ollakaan olen korviani myöten hurahtanut toiveeseen saada oma lapsi miehen kanssa.
 
[quote="tyty86" tänne vaan mukaan :wave: meitä palstailijoita ja kuumehoureisia vauvaa toivovia kanssasisaria löytyy paljon..Miehelle vaan rohkeesti puhumaan vauva aatteistasi..[/quote]

Meillä vähän toisteppäin tuo, että välillä ois kuulemma parempi jos oisin hiljaa. Mies sanoi, että alkaa ahdistamaan jatkuva vauvahöpötys ja puhuminen siitä.
:| Minkä minä sille mahdan, että oon niin onnellinen ja innoissani ja oikeastaan jännittynytkin nyt kun vihdoin se ehkäisy jätettiin pois..Mies on itse aika huono puhumaan asioista ilman, että menee hämilleen, niin siitä varmaan tuntuu oikeasti tosi pahalle kun jatkuvaan painostan sitä jollakin tapaa kertomaan fiiliksiään. :/ voi hitsi, nyt mua harmittaa....

edit: nyt kun puin nuo ajatukset sanoiksi tänne, niin alkaa ahdistamaan yhä enemmän se kuinka hirveä touhottaja oonkaan. Pitäis antaa vaan asian mennä omalla painollaan, varsinkin sinne asti, kun aletaan ihan tosissaan "kokoaikaisesti" yrittämään sitä tärppiä....huoh.. :| :/
 
Siniviuhka: Meilläkin mies oli aluksi, että "älä siinä hössötä". Vähensin sitä puhumista sitten, kun tuntui, että mies vain ahdistui. Pikkuhiljaa mieskin on alkanut kuumeilemaan ja puhumaan raskausajasta ja vauvoista. Nyt kun on jo seitsemän kuukautta yritystä takana, niin mies odottaa yhtä jännittyneenä uutisia ultrasta ja elää muutenkin mukana. :heart: Miehillä vaan on vähän hidas sytytys. :D Voi olla, että sunkin mies vielä innostuu.

miraclen uutisia kaipailen minäkin, peläten pahinta, toivoen parasta. :hug:
 
miracle, vasta pääsin tänään ensimmäisen kerran koneelle ja otan osaa.. Toivottavasti kaikki on hyvin.. Pidän minäkin täällä yövuorossa peukkuja ja varpaita ristissä..

Olin tänään moikkaamassa kaveriani, jolla on nyt 1,5 kk pikkuinen poika.. Oli todella suloinen..
Kyllä alkoi omakin kuume kasvaa taas.. Joten oma pikkuisen tarve alkoi nousemaan oikein kovalla kohinalla.. Tuntuu epäreilulta kun toisilla tärppää niiin helposti.. Kaverini tämä pikkuinen poika tärppäsi ekasta mahdollisesta mahdollisuudesta..

KP
 
Tosi paha mieli miraclen puolesta.

Oman navan puolesta taas tekis mieli hakata päätä seinään. Testi EI TOIMINUT tänään. Tai siis aina oon saanu edes kontrolliviivasta tumman, mut tänään seki oli pelkkä hailakka haamu, just erotti, joten turha siinä sit odottaa mitään testituloksia. Olis tehny mieli mennä vaatii apteekista rahoja takasin, mut ei ehkä kuuden euron takia... :whistle:
Huomen olis sit kp55, harkitsen Aconin superherkän testin tekoa.
 
Kopioin toisesta pinosta kun pitänee mennä nukkumaan kun voimat aika heikot.. en aiemmin voinut kuulumisia kertoilla kun järkytys oli aika suuri kun lääkäristä pääsin ku sain lähetteen sairaalaan ja diagnoosina oli uhkaava keskenmeno ja sitä ennen jo oli vuoto runsaantunu todel paljon.. mutta siis:

Eiköhän se keskenmeno ollut. Nähtiin kuinka tuli siteeseen se meidän pienokainen, selvästi oli erotettavissa et ei se muukaan voinut olla.. ensin tuli paljon hyytymiä ja sitten sellainen pussukan tapainen alkio.. Tulin kotiin ja mies otti vapaata töistä et voi olla mun tukena.

Huomenna sit sairaalaan uudelleen ja ne ottaa verikokeita taas ja ultraavat ja sit ois varmaan lääkkeellinen keskeytys jos ei itsekseen tule kaikkea ulos... Puhui lääkäri siitäkin että yksi vaihtoehto että olisi kaikki hyvin ja sieltä alkio löytyisi mut en mä siihen itse usko enää yhtään, sen verran suurta on vuoto ollut ja oli se alkion tapainen möykky joka sieltä tuli et en usko et pikkuinen ois voinu elossa säilyä... Itkun purskahduksia tullut pitkin päivää ja olo on aika turta, tyhjä ja surullinen..
:'( :'( :'( :'( :'( :'(
 
Olen todella pahoillani miracle.. Onneksi olet nuori ja on vielä aikaa uuteen yritykseen.. Kunhan nyt annat ajan kulua. Annat itsellesi luvan surra myös..
Tällainen on kamalaa.. Niin se luonto vain heittelee meitä.. Ehkä teidän pikkuisella ei sitten ollut kaikki hyvin ja siksi meni kesken..
En tiedä onko tästä mitään hyötyä..
Mutta todella pahoillani olen..

KP
 
kiitos kaikille... kyllä se aina auttaa kun saa tukea täältä :) eli :hug: teille kaikille jotka tuette ja lohdutatte :hug: :hug:

on vaan jotenki niin surullinen olo, sen vaa ymmärtää ja tajuaa vasta sitten kun sen itse kokee... Mieskin ollut ihan sekasin koko pvän... yritetty ripustautua pieniin toivon rippeisiin mut sit kun sen alkion näki niin siinä haihtui toiveet et kaikki ois viel hyvin..

pienokaisen oli sit parempi enkelinä ja nyt sillä on hyvä olla.. Rakastin sitä vain niin paljon jo vaikka se niin pieni olikin.. Mun oma pieni esikoinen, niin heiveröinen maailmaan että otettiin enkeliksi parempaan paikkaan.. Mut nyt nukkumaan, huomen varmaan kans raskas pvä edessä.. hyvät yöt kaikille ja tsemppiä raskautumiseen! :heart:
 
miracle itku kurkussa luin sun kirjoitukset. mä olin niin onnellinen sun puolestas. sun kirjoituksissas aina loisti läpi miten paljon sä rakastit lasta jo silloin kun se oli pelkkä solumöykky.mä en osaa oikeen sanoo mitään millä sais sun olon paranemaan. osaa otan koko sydämestäni :hug: :'(
 

Yhteistyössä