ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

ja kiitos mielettömästi vielä teille kaikille tuestanne!! Noi kaikkien sanat oli korvaamattomia ja halit auttoi paljon! :) Sain onneks yön nukkua kotona (ku mies otti vapaata töistä, muutoin se ois menny aikaseen aamuun ja ottanu auton ja mä jääny sairaalaan) niin se helpotti jo suuresti ja siihen kaikkeen osas jo varautua ja jo oikeestaan ties et se kohtu siel tyhjillään on. Mahakipuki on lakannu jo et hienosti on paikat ainakin kunnossa :)
 
tyty, juu eli sillo taisit sä kysellä et enkö kertonu mitää miehelle.. eli kerroin sillon toissapvänä ku illalla alko se pienen pieni vuoto ni sillo siit kerroin ja sit sanoin et vuoto jatkuu aamulla, sittemmin laitoin sen viestin et alkoi runsas vuoto ja olisko millo tulos kotiin ja et hyytymiäki seassa tulee ja sit kävin lääkäris ja sit sain sen lähetteen ja sitä rataa. Mut niin, kyllähä km varoitteli sen verran et oireet loppu tyystin.. tosin pitkän aikaa silti oli oireettomana ja kaikki mukamas hyvin... Tosin lääkäri sano et kyl se 7 vkoo ois vastannu (ukrainalaine naislääkäri) ja mieslääkäri (ennen sitä runsainta vuotoa jollon se alkioki pois tuli) sano et vastaa viikkoja eli sitä 7+5:ttä.

Pantalaimon, juu kiitos :) tiedän et surulle pitää antaa tilaa mutta toisaalta mä eilen purskahtelin jo nii usein ja itkin koko pvän ni jotenki se on mun tapa surra et eka pvä on helvetillinen ja sit alkaa helpottaa ja touhuilen muuta ja kuumeilen sit vaikka ja mietin sitä pientä kuinka paljon se mulle merkitsi ja kuin paljon olisin toivonut sen saavani ja kaikki ois menny hyvin.. mut elämä koettelee ja onneks sitä aina vahvemmaks tulee mitä enempi on vastamäkeä!:)
 
Miracle :hug: vielä! Olet kyllä vahva nainen! Muista, että meitäkin on täällä monta tukemassa jos tulee ahdistus ja tarvitsee päästä juttelemaan! :heart: Onneksi kuitenkaan ei tarvinut mitenkään auttaa pientä poistumaan, se olisi varmasti ollut vaikeampaa.

Siellä se teidän pienokainen pilvenreunukselta suojelee äitiä ja isää ja tulevia pikkusisaruksia! :heart:
 
Ihana lukea miracle että on jo parempi mieli. Tuollaista ei kyllä toivoisi kellekään!!
Tervetuloa uusille kuumeilijoille minunkin puolestani. Meitä on täällä melkoinen pino jo.
Täällä on pongailtu ehkäpä ovista nyt viimeisen muutaman päivän aikana, elikkä kierto taas menisi laskujeni mukaan yli tuon 30pv. Toivottavasti tämä joka päivä/joka toinen päivä taktiikka pelaa nyt tädin karkotukseen tehokkaasti. Mietin jo tulevaa testaamista ja pelkoilen tädin tuomaa epäonnistumisen tunnetta. Onko teillä muilla yk1 ollut erilainen kuin sitä seuraavat?Mietin että jännittääkö tätä nyt enemmän.
 
apsu minulla menee nyt yk2 ja viime kierros eli yk1 olin tosi vouhottaja..tai oon kyl vielkii mut nyt ymmärrän jo paremmin jos ei sitä plussaa tuu =) eli siis nyt alkaa jo homma menee pienemmällä stressillä ja piinailulla.Otan päivän kerrallaan..
 
Voi miracle :hug: :hug: :hug: Kiva kuitenkin lukea, että olet jo hivenen iloisemmin mielin :hug: Noi on niin ikäviä juttuja, mut luonto tietää mitä tekee. Koitahan jaksella :heart: :hug:

En tiä onx kellään ollu raskausoireena "kuumat aallot", on meinaan NIIIIIN pirun kuuma/ hiki vaik en oo mittää tehnykkään :/ Sama ollu monena päivänä
 
mulla samaten et eka kierrossa olin iha kauhee vouhottaja ja oireita oli vaikka muille jakaa, toises kierros rauhotuin mut silti olin jo ajoissa testaamassa. Kolmannesta mistä siis raskauduin, olin iha seesteinen enkä ees miettiny et oisinko vai enkö ois mut sit testailin dpo 12 ku tääl kannustettii :) Ja sitähän se oli, harmi vain et kävi miten kävi. Mut onneks on taipuvainen positiiviseen ajatteluun ja löytää kaikesta aina hyvätkin puolet :)
 
Takokaas nyt vähän pessimismiä takaisin tähän päähän... :headwall:

Tein äsken ovistestin ja sain siihen ihan selvän testiviivan! Tosin, ei vielä plussa, haaleampi kuin kontrolliviiva, mutta nyt siinä selvästi näkyy jo väriä, jota ei ole koskaan aiemmin ollut näin paljon! Voi voi voi... mä olin jo niin henkisesti valmistautunut luovuttamaan ja pettymään ultrassa. :ashamed: Pitäisi vaan pitäytyä siinä pessimismissä, eikä nostattaa toiveita turhaan. Noh, eihän toi tosiaan vielä mikään plussa ole...
 
hei hei hei!
Sanoinhan... nyt se mun mieski alkaa vähän plussaa näyttämään...... Alko miettiä nimiä tossa toissa iltana, ja nyt on sitten JO yksi pojan ja yksi tytön nimi valittu... B)
Olo on kyllä sellainen että ei varmasti ole tärpännyt, jotenkn sellanen olo että kohta se täti tulee tänne, täytyykin lähteä flunssa ja kuume höydyissä kauppaa kohden ja siteitä ostamaan... :'(
kp24/28.

 
Voiko olla niin, että ovulaatio ei tapahdu vaikka ovistikussa olevan testiviivan väri on yhtä tumma ellei jopa tummempi kuin kontrolliviivan väri? Voiko siihen luottaa että ovis tapahtuu jos tikku niin väittää?

Heh, joo niinhän sitä sanotaan, että pessimisti ei pety. Jäitä siis hattuun Pantalaimon =)
 
mäkin haluaisin liittyä esikoisesta haaveilevien joukkoon. oon lueskellu näitä pinoja jo jonkin aikaa, iloinnu plussista ja surru ikäviä uutisia kuten miraclella eilen. tuntuu kivalta että täällä on hyvä porukka, jotka välittää toisistaan. ja en oo kertonu vauvasuunnitelmista kuin parille läheiselle, haluan että säilyy yllätyksenä muille sitten jos joku tuonne vatsaan muuttais asumaan... =)

tänään siis kp1/32-42 ja yk2. aika pitkäksi meni tuo kierto näin e-pillerien lopettamisen jälkeen, mutta en oo varmaan koskaan ollu niin onnellinen kuin tänään kun täti kurvasi pihaan! negatiivisia r-testejä kun tuli tehtyä aikamoinen läjä... :p

mut vois siis lisätä listaan. talvivauva ois aika kiva... sellainen olin itsekin.
 
Pink Cadillac: (Ihana nimimerkki sulla muuten! :D ) Siis ovistikuthan kertoo vain sen LH-piikin, ei muuta. Jos sulla on normaali kierto (eikä mitään pco-epäilyä ym.) niin sen pitäisi olla aika luotettava. Mulla taas kun on tuo pco todettu, niin ei noihin ovistikkuihin oikein voi luottaa ennen ultraa. :ashamed: Mulla ne on näyttäneet haamua viime kierrossakin, vaikka ovulaatiota ei tapahtunut. Mutta se testiviiva on ollut siis tosi heikko, ei lähelläkään plussaa.

simppu: Tervetuloa! :wave:
 
simppu82 lisäsin sut listaan :) oon niin kateellinen sulle!! lopetin kans pillerit ja kierto tuntuu vaan venyvän ja venyvän... vaikka kp 34 tosin.. :ashamed: menkkatuntemuksia oli eilen ja edellispäivänä pahempia, nyt ei oikeestaan mitään. hiukan nippailee ja tisseis tuntuu välil kuumia/kylmiä aaltoja. heh :D
 
Talvimamma, mun normaali kierto on jotain 32 päivää ja nyt tosiaan tuo 42. kaks viikkoa oli sellaset menkkatuntemukset että! ja kun ne ei sitten alkanu niin toiveilin raskaudesta... tänään olin sitten jo soittamassa gynelle (vaikka ois kai sitä pitäny vaan ootella ja ootella mutku oon kärsimätön luonne...) ja sieltähän ne sitten viimein tuli! joten toivotaan et ne sullekin pärähtää. ootko r-testejä ehtiny tekemään?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pantalaimon:
Pink Cadillac: (Ihana nimimerkki sulla muuten! :D ) Siis ovistikuthan kertoo vain sen LH-piikin, ei muuta. Jos sulla on normaali kierto (eikä mitään pco-epäilyä ym.) niin sen pitäisi olla aika luotettava. Mulla taas kun on tuo pco todettu, niin ei noihin ovistikkuihin oikein voi luottaa ennen ultraa. :ashamed: Mulla ne on näyttäneet haamua viime kierrossakin, vaikka ovulaatiota ei tapahtunut. Mutta se testiviiva on ollut siis tosi heikko, ei lähelläkään plussaa.

simppu: Tervetuloa! :wave:
Kiitti :D Ois hienoo jos joskus itellä olis pink cadillac. Pitäis eka varmaan ajaa se ajokortti :ashamed:

Kiitti teille muillekin, jotka valotitte tätä ovulaatiotestimysteeriä. Mulla näytti pitkään sitä hailakkaa testiviivaa, kunnes se pamahti juuri oletettuna aikana umpitummaksi. Nyt sit vihloo niin vietävästi tuota oikeen puolen munasarjaa. Kait siellä jotain tapahtuu. :xmas:
 
juu oon... kolme.. :D kärsimättömyys jotenki yleistä!! viimeks oon tehny su. ja olivat erittäin herkkiä testejä. ja kaiken järjen mukaan ois pitäny jotai haamun haamun haamua näkyä. MUT EI. :( eli menkoista oisin onnellinen.
 

Yhteistyössä