en mennykään vielä ku tuli niin paljon koiraihmisten kommentteja. kertokaas mulle (vaik tää vauvakuumepalsta onkin) et mikä helvata mun koiralla on.
se jäi mun isovanhempien luo asumaan ku muutin pois kotoa 2v sitten. 6-kymppisiä ku ovat, ei jaksa kovin myöhään mennä koiran kanssa ulos/pitkiä lenkkejä-> koira kussu sisälle lähes aina yleensä kylpyhuoneeseen. koira on rodultaan kleinspitz, 8v. nyt, olen ottanut koiran minun ja mieheni luokse asumaan, kun ei tarvitse yksin huolehtia, koira ollu kohta kuuakuden yhtäjaksoisesti meillä. juoksu alko kaks vko sitte, josta lähtien joka helvatan yö kusee sisälle. ei ole täällä kertaakaan ennen pissannut sisälle. silloin kun asuin yksin tapahtui ehkä kahdesti muutaman päivän hoidon aikana.
koiralla tuskin on mitään tulehduksia, kun on nyttenki ollu 6,5h pissaamatta. yleensä nää kusiretket eteisen parketille ajoittuu melko alkuyöhön, n 1-2 h meiän nukkumaan menosta. koira viedään viimeiselle lirille ennen ku mennään nukkuu. protestoiks se jotenki vai mikä on?