ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Minä minä minä olen koiraihminen, omistan vuoden vanhan sekopää/blondi/teini/tohelo torvelon.
Pitäs kanssa raahautua ulos mutta ku tuo kuume väsyttää niin.. Justiinsa tossa kaheli kattelee että kuules mamma nouses ylös ku on niin tyyyyyyyylsääääää.. :heart:
 
Linna: Joo, ja toi tikku yhdistettynä tähän oireettomuuteen saa mun toiveet taas kooooorkeelle. :ashamed: Pessimisti ei kuitenkaan pety, joten täytyy jotenkin saada mieli mustaksi ennen perjantaita. :D

Talvimamma: Meillä on miehen kanssa kissa, mutta olen kyllä enemmän koiraihminen. Sekä isän että äidin perheessä on koira, joten olen monta vuotta ollut tekemisissä koirien kanssa. Ja vaikka meidän äidin koira on melkein kuin oma, niin silti tekisi mieli sitä omaa karvapalloa. :ashamed: Mutta meidän kisuli saa toimia ainakin toistaiseksi vielä korvikkeena. Sillä onkin paljon koiramaisia ominaisuuksia, kuten se, että se raahaa joka päivä leluja suussaan meille ja maukuu, pyytää leikkiin siis. :D
 
tervetuloa simppu!
Ihana kuulla että muillakin on ollut vaikeuksia olla rauhallinen yk1ssä. Mä varmaan saan kaikki maailman oireet ja keksin jotain uusiakin kun menkkojen ajankohta lähenee. Nyt on jo päänsäryt ja vatsan nippailut, jotka varmaankin johtuvat ovulaatiosta.
Negatiivisia raskaus testejä olen tehnyt paljonkin, kun on nuorempana ollut epäsäännölliset kuukautiset. Eli aina kun tikkuun olen pissinyt olen ollut sillä kantilla että negatiivinen se on. Ja aina vuodattanut kyyneliä tuloksen saatua. Aina olen äidiksi tahtonu...Nyt kun vihdoin kun vauvaa väännetään niin kokoajan pelottaa ettei se tärppääkkään. Olen ilmeisesti optimistinen pessimisti. Ei ole helppoa B)
Plussa tuulia puhaltelen kaikille ja toivon mukaan siirrytään kokoporukka turvallisesti odotuspuolelle piakkoin.
 
Meillä on kanssa koira,tai siis miehen koira se on mutta pidän sitä yhtä tärkeenä minullekin.Niin ja meillä on myös kaksi itämaista kissaa..ne on taas "minun" kissoja..eli uusioperhe meillä eläinten suhteen :D En kyllä pelkää et miten toi koira suhtautuu jos vauva tulee..on se niin kiltti et uskon ennemmi et se vahtii sitä vauvaa eikä anna kenenkään tulla sen lähelle =)
 
en mennykään vielä ku tuli niin paljon koiraihmisten kommentteja. kertokaas mulle (vaik tää vauvakuumepalsta onkin) et mikä helvata mun koiralla on.

se jäi mun isovanhempien luo asumaan ku muutin pois kotoa 2v sitten. 6-kymppisiä ku ovat, ei jaksa kovin myöhään mennä koiran kanssa ulos/pitkiä lenkkejä-> koira kussu sisälle lähes aina yleensä kylpyhuoneeseen. koira on rodultaan kleinspitz, 8v. nyt, olen ottanut koiran minun ja mieheni luokse asumaan, kun ei tarvitse yksin huolehtia, koira ollu kohta kuuakuden yhtäjaksoisesti meillä. juoksu alko kaks vko sitte, josta lähtien joka helvatan yö kusee sisälle. ei ole täällä kertaakaan ennen pissannut sisälle. silloin kun asuin yksin tapahtui ehkä kahdesti muutaman päivän hoidon aikana.

koiralla tuskin on mitään tulehduksia, kun on nyttenki ollu 6,5h pissaamatta. yleensä nää kusiretket eteisen parketille ajoittuu melko alkuyöhön, n 1-2 h meiän nukkumaan menosta. koira viedään viimeiselle lirille ennen ku mennään nukkuu. protestoiks se jotenki vai mikä on?
 
Mun haukilla ainakin virtsaamistarve lisääntyy melkosesti juoksujen aikaan. Kaks kertaa on tullu sisälle just yö aikaan, musta tuntuu että ehkä sitä koiraa jänskättää yö kun ei ulos varmasti pääse vaikka kuin ois hätä..
 
ku siis ihan älytöntä touhua. vietin eilisillan tutkien nettikeskusteluja aiheeseen liittyen, lopputuloksena että miehen kanssa suljettiin makkarin ovi ja nukuttiin paskanhajussa

TADAA!! ei pissaa! :) ku mun mielest on iha jäätäv idea et otettais vesikuppi pois jo seittemältä illalla.. oon kyl vähentäny vesimäärää et ihan pieni liru vettä kuppiin illalla et saa suun kostutettua... :)
 
Onko koira uros vaiko narttu? Onko koira muuten stressaantunut? Käyttekö iltasin myöhään lenkillä? Onko pissa paikka aina sama? Syitähän tuohon voi olla monia. Onko koira muuten pomottava?
Meillä on välillä ollut ongelmia sisälle kakkaamisen suhteen mutta se on onneksi loppunut.
En itsekkään pelkää sinäänsä että koira vauvaa tahallaan vahingoittaisi, mutta pakollaankin elämä jotenkin muuttuu vauvan tullessa ja mietin että miten koirat ottavat muutoksen. Pitää varmaan sitten harjoitella rattaiden ja koirien kanssa kävelyä ennen jo syntymään.
 
Mä oon varmaan ihan tyhmä, mutta en tajuu tuota kiertopäivälistaa :ashamed: jos nyt tähän kirjoitan, että 10/28, niin silloinhan se on todennäköisesti väärässä, jos listan kirjoittaja tekee listaa vasta huomenna? oonko oikeasti näin dorka,vai meneekö se niin?? :ashamed: :ashamed: Joop,ja yrityskertoja on aiemmalta ajalta yksi..

Talvimamma 08-09 Ompas mukavaa, että täällä kirjoittelee toinenkin samanikäinen ja vieläpä samanmoisen ukkelin kanssa. =)

Niistä nippailuista en kyllä osaa sanoa, mutta mullakin on useasti nyt tällä viikolla pistellyt ja suorastaan vihlonut oikealle alavatsaan. Toissayönäkin vihlaisi niin,että heräsin siihen. Nuiden ovulaatiolaskureiden mukaan (itsehän en tikuttele) ovis ois 7.4. Nuo laskurithan tietysti on vaan suuntaa antavia, mutta tällä kertaa se on erehtyny pahasti, koska mulla on nyt jo sellaista samanmoista limavuotomöhnää kuin normaalisti ovulaation aikana. Sitäpä tässä ihmettelinkin jo aiemmin, että jos tosiaan nyt ois ovis "etuajassa" niin täytyy sitten varmaan rueta odottelemaan saapuuko se täti vai ei.. B) :p
 
Miracle... :'( Ymmärrän täysin surusi. Anna vain itsellesi aikaa.... kyllähän minäkin tänne pomppasin heti kun lapseni menetyksestä tokenin edes vähän. Tämä vauvakuumeilu on minun tapani myös surra omaa menetystäni. Jos kaipaat lisää juttuseuraa laita vaan yv:tä tulemaan.

Kevät tulee. Elämä jatkuu vaikka se ei aina siltä tunnukaan. Meillä monella on enkeleitä, sinullakin on nyt yksi enkeli huolehtimassa...
 
Kiitos vielä tuestanne!! :heart: :hug: :hug: ja mul kans tää auttaa aika paljon et juttelee tääl ja miettii jo tulevaa :)

Siniviuhka, voi ku sulosta ku oot vähä höpsö :D (siis todellaki ihan sillain ystävällisesti :)), eli jos nyt sanot et kp 10 jne niin sit listan päivittäjä vaan huomen katsoo et jahas, se on lähetetty sillo ja sillon eli juu eilen no sit laitankin listaan kp 11 :) Eli ei huolta, lista päivittyy iha sillai ku pittääki :) Jos siis tuota tarkoitit :hug: =)
 
Olipa muute tosi kiva ko kaupas käytii ni ostettii mulle lohtusuklaata ja mies ehotti et haluunko batteryaki :) Ku mä olin nii tottunu et no nyt en ennee juo ku oon raskaana et ei vahingoita vauvaa ni sit nyt ku voi ni mies oli ihana ja kysyi iha ite :) Tommosist pienistä eleistä se huomaavaisuus lähtee :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Piglet:
Heips, Täällä alkoi aamupäivällä tulla ruskeaa tuhrua, ei mitään kipuja. Iltapäivään mennessä muuttui veriseksi vuodoksi ja alkoi nipistellä. Eli täällä kp1. :'( ehdin jo ajatuksen uhrata mahdolliselle onnistumiselle. :headwall: Terojen kanssa kun on aina alkaneet säännöllisesti kp27. :'(
Täällä ei ihan näytä olevan ajantasalla meitin kp:t vaikka oon yllä olevalla viestillä ne ilmoittanut. Onko sit mennyt ohi? No ei vaarallista mut kertauksen vuoks, uusiks. Mut täällä on nyt kp6/27-28. Vai miten se oikeaoppisesti kuuluukaan laittaa.
 
voihan persus..kokeilinpa ovistestii ja sain melkei saman vahvuset viivat :headwall: vissiin aiheuttaa toi kemiallinen raskaus sen et nyt heittää ihan mitä sattuu toi ovistikkukin :eek: vaikka kp7/30..huoh :snotty: no ei ollu tarkotuskaa ku käydä vasta ens maanantaina tikuttaa...jospa se hormooni laskis normaalii..ku mistä mie sitte tiiän et millo se ovsi on.. :headwall: ku ei ne limat oo nii 100%varmat ainakaa meikän..eilen tuli enää roskis haamu r-testiin joten pakkohan sen hormoonin on pikkuhuljaa jo laskee.. :kieh:
 
No sitä oon miettiny et onpa kummaa tää haamuilu..mut tosiaan eilen sain enää roskis haamun/viivanpaikan..et vaikee uskoo et se siit enää vahvenis..ku luulis et jos eka haamu-->vielä haamumpi-->viivanpaikka-->roskishaamu et se siitä enää plussaks muuttus :/ mut ei vissii passaa enne ens maanantaita noita ovis testejäkää tehä..
 
Oon kyl miettiny et miks tissit on suuremmat(ei siis oo kipeet yhtää )ku normaalisti,mutta oon pannu sen vaa pyöristymisen piikkiin :LOL: eli lihonu oon vaa ja tissitki siitä saanu osasa..vaaka näyttää et ois painoo tullu 2kg lisää :headwall: perkule
 

Yhteistyössä