ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Täällä koitan kovasti ovista bongata,mutta ei vielä oo tullut, ei siinä mitää en usko että se viel olis tulossakaa ku kp on vasta 11/27-30 :D
On mulle joka tikulle tullu haamuviiva, tai sitten se on vaan viivanpaikka...Sais nyt sen oviksen bongattua nii olis enemmän jännäämistä sitten =)
Tuntuu vaan että miksei se pieni jo tuu, kun yritystäkin ollut jo suht kauan, tai ainaki se tuntuu siltä.
Pitää soitella terveyskeskukseen, jos ei muutamassa kuukaudessa tärppää, ja käyä siel gynellä varmistaa että kaikki on OK...(toivottavasti on :eek: )
 
vauvahaaveita: samoissa fiiliksissä oon.Ovista myös oottelen.Limojen perusteella vois hyvinkin tulla pian.
Joo mä taisin sen ekan pinon perustaa.Tervetuloa kaikille uusille! Kohta suuntaan kohti töitä.
Meillä alotti just vuoden ikänen poika ja on kyllä niin söötti.Kyllä vauvakuume vain nousee.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vauvahaaveita:
Juli05 : Toivottavasti bongaat oviksen :)

Ja hyvää työpäivää sinne. Itse meen vasta iltavuoroon ja sen jälkeen taas ovistikku kädessä testiä tekemmään :)
Päätin että teen kaks kertaa päivässä, ettei vahingossakaan ehtis mennä oh.
Kiitos! toivottavasti bongaat oviksen myös :)
 
On tosiaan tullu paljon uusia, tervetuloa kaikille :flower: :flower: :flower:
Ja kovasti tsemppiä työhaastatteluun tyty86 :hug: Mä pidän sulle peukkuja pystyssä!

Tääl saatiin herätys tos 7.15, ku mies hyppäs sängystä ylös: Perk..., kello on jo vartin yli 7:n!!!
Myöhästy sit töistä, mut onnex työpaikka on tossa sadan metrin päässä. Sinne se sit lähti juoksujalkaa :D No sitähän sattuu.
ON: TAAS kärsin "kuumista aalloista", siis on NIIIIIN kuuma, vaiks on ikkunaki auki |O
JA mahassa TAAS vaihteeksi sellasia tuntemuksia, et menkat alkais :ashamed: Mut, eipä kai auta ku ootella, TAAS :LOL: :LOL: :LOL:
 
tuota mut vois pitää silti listalla.. vaiks laittaa että km:stä toipumassa, tjot:lla eteenpäin... Kun ei me käytetä ehkäsyy sit nyt ku kerran kaks lääkäriä sanoi et ei mitään syytä ole.. Ni sit ku vuoto loppuu ja viitsii taas tuota seksielämää jatkaa niin sit varmaan tulis jos ois tullakseen mut voiha se olla et ei millään sit tärppäis enää...

nyt tuo mahakin taas kipuilee.. mut hyvä vain et ne kaikki rippeetkin sielt kohdusta iteksiään tulis :)

Nyt alan päästä juttuun taas mukaan ja jaksaa lukea toistenkin jutut huolella :) anteeks ku oon ollu viime aikoina niin oma napainen :ashamed: on vaa ollu nii paha mieli :(
 
miracle, tuut vaan ihan omalla tahdilla takas :heart: Kyl me ymmärretään, et tietty haluut purkaa tuntoja, etkä välttis jaksa olla kommentoimassa meidän juttuja :hug:

Nyt tää täti lähtee kaahaan mustalla hondalla kauppaan :LOL: :LOL: :LOL: Ei oo onnex punaista ferraria :LOL: Heippa hetkeksi :wave:
 
Miracle: Elähän tollaisia puhu, sen takiahan täällä ollaan että pääsee itseänsä purkamaan :hug: Kaikki vaan ulos mitä mielessä liikkuu, niin olo paranee!!!

Alkoipas aamu ihanasti kun näin sellaista unta että sain kaksi komiata viivaa r-testiin :) Oli kyllä ihana uni, kumpa muuttuisi todeksi pian..!

Kohta vois alkaakin testaileen jos jonain päivänä kerkiäis apteekkiin kun ei oo testejä kotona enää jäljellä. Mulla on kokoajan hirveä jano (voikohan se olla raskausoire?) ja nippailua (tai mielikuvitusta) on aina välillä.
 
Häntä pystyyn Miracle! :heart: Eilen alkoi hymyilyttää kun kävin Hulluilla päivillä hajuvesiosastolla ja siellä se Miraclepullo hyllyssä paistatteli. Tulit heti mieleen =)

Mulla jatkuu munasarjojen nippailut. Ens viikolla olis testauspäivä. Aika kuluu vaan niin vietävän hitaasti. Onneksi on viikonlopulle ohjelmaa ja palstaillessakin saa aikaa kulumaan.
 
kiitos ku jymmärrätte :D :) Ja kyl mie kovasti haluisin vaavin ni varmaan just ollaan et no jos tulee jo het ni sit tulee mut kovin korkeella ei pidetä odotuksia... Tosin jahka täst viel enempi tokenen ja vuoto loppuu ni voi olla et on jo sillo toisenlaine ääni kellossa ja hirmunen plussan odotus :p

tilasin raskaustestejä et voin sit testailla et millo se raskaushormoni häviäis kehosta :)... ääh... taas meinaa alkaa itkettää ku tajuaa ton aina uudellee :'(
 

Yhteistyössä