ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

vauvahaaveita, ny ainaski foolihapon ostoon heti! Sen puutos voi aiheuttaa sikiövaurioita ja siten myös keskenmenoja! Joten sitä suositellaan käyttämään jo muutama kk ennen ku tärppäis tai ees yrittäis raskautua! Joten hopi hop! :) *muoks enkä mäkää punaviinistä tykkää yhtää mut yhe lasillisen join jotta kiinnittyis paremmi :)
 
Mä tuun taas tuomaan tuolta plussapuolelta tuulahduksen ja toivoa piinaviikkoihin :heart:

Massu kasvaa hurjaa vauhtia ja tässä eilen napattu kuva rv 18+0




Meillä siis oli yritystä takana jo vuosi ja yksi km:kin ehdittiin kokea ja nyt kovasti odotelllaan rakenneultraa joka on 15.4 josko sitten jo pikku hiljaa uskaltaisi uskoa että vihdoin on meidänkin vuoro, toivottavasti!

Jaksuja piinailuun ja tärppionnea peittojen heilutteluun :heart:

Tini+Pingu rv 18+1
 
vauvahaaveita mä tein pientä tutkimustyötä (ja ihmettelen että mulle ei anneta potkuja, kun työn antajan ajalla näitä teen :)) ja rupesin miettimään että tuo saattais perustua omega 6 rasvahappoon. samaa rasvahapopa löytyy myös jättihelokki kapseleista.

omega 6:sta ei kuulemma saa noin vaan vedellä, vaan pitää ottaa mukana kans omega 3. nimittäin tuo omega 6 jotenkin pitää olla tasapainossa omega 3 kanssa, muuten voi kierto mennä sekasin (hoi muutkin! tuo omega 6 muten tasoittaa kiertoa ja helpottaa PMS oireita kuten tissikipua ja ärtyneisyyttä )

jättihelokki kapseleita mulle suositeli joku palstalainen kauan aikaa sitten, ja nytm uistin sen vanhan vinkin ja kävin ostamassan iitä. luontaistuotekaupassa oli kans noita glandinejä mutta silloin just ei ollu varaa niitä ostaa. mutta kaippa tuo jättihelokki ajaa saman asian.
 
Nibbler! Luitkohan ketjun tarkasti,myös aikaisemmat sivut ;) ;) Sinne olin merkannut sen kierron eilen..no,kuitenkin nyt on 11/28 ja aiempia yrityksiä 1..parhaillaan olevassa kierrossa ei tosin yrittämällä yritetä,niin en tiedä laskisinko tätä kakkoseksi?.... =)
 
Heissan!

Olipas tullut tekstiä!

Tein tänään taas ovistestin ja kyllä se viiva oli hiukan eilisestä vahvistunut. Ou jee! Huomenna en ehdi testaamaan ennen ultraa, mutta siellähän sitten näkee, onko ovis tulossa vai ei.

Uh, täällä hieman heikko olo. :ashamed: Tuli eilen vähän juhlittua tyttökavereiden kanssa. Oltiin kesän ekoilla pussikaljoilla. :D Noh, tulipahan koettua sekin tänä vuonna, nimimerkillä "Kesällä ehkä raskaana". :D B)
 
Tinii mukavaa kun tulit mietä täne morjenstaa ja tsempittämään :wave: Aivan ihana masukuva :heart: :D

(.) täällä alamasua vääntää menkkamaisesti ja janottaa ja kylmä mut poskia kuumottaa. Niin ja välillä öklöttää. Taas sitä elättelee itselleen turhia luuloja :headwall: dpo vasta maksimissaan 7 :ashamed:
 
Panzu olitko oikein koskipuistossa? :D Eilen oli kyllä mahtava keli, kunpä se nyt vain pysyis tämmösenä ja lämpenis siitä sitten lähemmäksi kesää B) Muuten ilma on kyllä tooooosi pölyinen ja huono laatuinen! :x
Tsemppiä sulle sinne ultraan b :D d
 
Tinii, ihana masu, tahtoo kans tollasen :heart: :D Voi että, tänäänkin, yllätys yllätys, tuli monta raskaana olevaa naista vastaan kaupoissa, kateellisena sit kattelin niitä kumpuja :ashamed: No höh, täytyy toivoo, et oma kumpu alkaa pian kasvaan, eikä mistään liikasyönnistä tai oluen/ siiderin kittaamisesta, vaan siitä itestään :D :D :D
Viel on toivoo, täti ei oo ainakaan viel kurvannu sillä ferrarillaan tähän osoitteeseen :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja miracle:
vauvahaaveita, ny ainaski foolihapon ostoon heti! Sen puutos voi aiheuttaa sikiövaurioita ja siten myös keskenmenoja! Joten sitä suositellaan käyttämään jo muutama kk ennen ku tärppäis tai ees yrittäis raskautua! Joten hopi hop! :) *muoks enkä mäkää punaviinistä tykkää yhtää mut yhe lasillisen join jotta kiinnittyis paremmi :)
Foolihapon pitoisuus, mikä on hyvä? Ostin itse jo mut jäi kaiveleen, et oliko tarpeeks tuhtia tavaraa :snotty:
 
PinkCadillac mul on toi 300 mikrogrammaa ja sen tulis olla se noin 400 pvässä mitä sais :) ite ottanu joskus kaksiki noit 300:n päivässä koska apteekis sanottiin et harvoin voi ottaa myös kaksi et ei siit yliannostusta tuu ja nlassa sillo ku raskaana olin ni kysäsin et tuleeks liikaa jos 500 tulee ni sano et ei tuu liikaa.
 
Jouskari: En mä katsos enää asu Tampereella. Mutta joen varrella olin. ;) :whistle: Illalla oli kyllä vähän vilpoista jo. Ja ilmanlaatu on ollut kyllä ihan kamalan huonoa! :|

Tiniille onnea loppuraskauteen! Sulla on kyllä tosi ihana masu. :heart:
 
miracle, näin oli sattunut jollekin: "...Vuodon takia mulle diagnosoitiin varhainen keskenmeno rv 6 tienoilla..sain tyhjennys pillerit..jälki kontrollissa huomattiin että olinki silti vielä raskaana ja raskaus oli jatkunu ihan normaalisti..." Onkos sulla mitään oireiluja?
 

Yhteistyössä