ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

:snotty: nyt itkettää niin. :'( Justiinsa kun mies on alkanu vihreetä valoa näyttää niin lääkäri sanoi että pitää alkaa syömään hermokipulääkkeitä (selkä ) ja niiden aikana ei missään nimessä saa raskautua... :( Ja justiinsa tätikin tuli ylipahojen kipujen kanssa kylään ja aivot ei toimi ku on räkää täynnä.. :snotty: Tiedän että oon tosi paskiainen ku täällä valitan että masentaa kun ei unohduksien jälkeen raskautunu, mutta kun toivoin niin.. Meillä nyt sitten loppuu yritys ja vielä kun ei oltu edes alkuun päästy.. :headwall:

Toiveilija82: toivon niin että olisit raskautunut.. koska testaat?
 
Laala Minä lähetän tätini sulle just nyt heti.... ota kiinni, potkasen sitä persuksille!!!

Jouskari-82 Ei ole tietoa, sanoivat että nuorella ihmisellä parantuminen kestää kauemmin ku vanhoilla (välilevyn pullistuma tms), ainakin nyt vissiin kaks kuukautta... :'(
Voihan sitä sitten taas alottaa yritykset, mutta kun sitten joutuu taas odottamaan kauemmin... Ja kaiken lisäks en saa hyppiä, käydä puntilla, juosta, nostaa, repiä tai harrastaa minkäänlaisia pallopelejä, siis kaikki mitä rakastan on kiellettyä, vesijuoksu on ainut mitä saan tehdä ja se on musta tylsääkin tylsempää...
 
HÖH! Ei ollut vieläkään päivitetty meitin kp:t. :wave: Halloota!!! :wave: =) Täällä on kp7/27-28 ja alamasua on nippaillut koko aamupäivän. Puuhailun jälkeen vielä enempi. Nyt taas ei mitään. Tämän erän 500mg clomeja napattu nassuun ja huomenna jo ajattelin alkaa tikuttaa ovista. Nyt kömmin äkkiä nukkumaan, oon menossa yöksi töihin.
 
moikka! Nibbler: Voit korjata mulle, mulla nyt kp20/28-29...viimeks täti tosiaan yllätti päivää aikasemmin, kun yleensä. Lueskelin teitin juttuja, ja on tullut sekä surullisia :( että iloisia uutisia! Kaikessa mukana ollaan..:heart:

Mun on nyt pakko kysyä heti teiltä, että mitä ihmettä!!?? Juuri äsken pyyhin paperiin aikas määrän ihan kirkasta punaista verta.. tuli mun mielestä kyllä siis reilusti!! nyt ei toistaseksi oo mitään.. Joku joskus puheli jostakin kiinnittymisvuodosta, mutta silloin muistaakseni oli kyse vaan muutamista viivoista... Mahaa kyllä välillä "vihloo", mutta ei siis mitään erikoisempaa. Nyt oon flunssan kourissa ollut..ja täten myös lämpöäkin... IIK...Mitä nyt??
 
mä taidan olla ihan pöpi...
mullon nyt kp20 ja tekis mieli jo testata, kun noissa ohjeissa sanotaan, et saattaa näkyä jo 7-10pv hedelmöityksestä ja mulla ois nyt 7pv kierron mukaisesta oviksesta... :D kun tossa noita testejä on muutama :D on vaan jotenkin sellainen fiilis, että pitäis testata... :D kolmen aikaan kävin pissalla, kun lähdettiin lasten kans pihalle päiväkodissa, joten pari tuntia ainakin tarvis odotella vielä.. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Laala:
Tädin kanssa tuskailevat, vois lähettää mulle tädin muutamaksi päiväksi. :whistle:

(oikeesti mä kyl vihaan yli kaiken tota täti-sanontaa, erityisesti sitä "punaista ferraria"... Tosi pölön kuuloinen nimitys :LOL: )

Niin minäkin, se vain jotenkin tökkii :ashamed: Mutta suotakoon se meille kaikille vauvakuumeen sekottaneille :LOL:

Täti voitais kuitenkin ensiavuksi vaihtaa johonkin muuhun sukulaiseen ja sit se vois alkaa käyttää menopelinään tätä mun Pink Cadillacia :kieh:
 
Täällä taas :wave: En vielä testannu, josko ens viikolla sitten :heart:
Voi että... Mä olin oikeesti ihan varma, et näin ihan mitä sattuu, itekseni naurahin tossa, et hohhoijaa mitä tää kuumeilu tekeekään. Miehelle en ees maininnu, et katoppa näkyyx tässä joku viiva, vaan se ihan ite hoksas sen :D

susanna85 :hug: :hug: :hug:
 
Oletpas sä toiveilija maltillinen. Toivon mukaan aloitetaan toiveilijan seuraamana sitten kaikki plussailu.

Nää on kyllä mahdottomia nämä asioiden ilmaisu tavat täällä sivuilla. Jotenkin ne silti lipsuu ulos omistakin näpeistä pelottavan luontevasti. Eiköhän me tosin anneta se anteeksi itsellemme ja toisillemme. Ole kyllä oppinut paljon näistä kierto päivä ja ovis jutuista täältä ja ne tuntuu lipsuvan myös puheeseen kun miehen kanssa juttelee. Pitää kuulemma sitten kun plussaa niin hieman rauhoittua :)

Omassa navassa tapahtuu koko ajan mutta johtunee varmaan tästä asian miettimisestä ja melkoisen paljon tapahtuma rikkaammasta seksielämästä. Muistelen joskus seurustelun alkuaikoina kipuilleeni alavatsaa johon perhesuunnittelu terkkari kertoi sen johtuvan todennäköisesti honeymoonkipuilusta mikä juurikin liittyy rankempaan rassaamiseen. Tai sitten yritän selitellä itselleni mistä mikäkin johtuu etten vain sorru ajattelemaan kiinnityskipuja yms. Vielä pari viikkoa niin alkaa kuukautiset tai teen testin. Menisipä aika kerrankin vikkelästi.

Siitä pienestä narttu koirasta vielä niin ystävälläni oli samanlainen ongelma pienen narttunsa kanssa joka on todella herkkä kaikelle muutokselle ja osoitti sitä pissimällä sisään, Stressinhallinta ja mieliala lääkkeet ovat saaneet tämän koiran rauhoittumaan ja lopettamaan yö pissimisen. Se oli kyllä puhtaasti stressi peräistä ei mielenosoituksellista.
 
Joo ElinaMaria meillä on hienot trikkerit vai miksi noita sanotaan? =)
Eipä meinannu päikyistä tulla mitään, kun vasemmalta puolelta alamasua nipisteli hurjan kovaa, eipä ole tainnut ennen näin kovaa sattuakaan. No uteliaisuudesta tein ekan ovistestin ja kaksi viivaa siihen piirtyi toinen ei ollut paljoa haaleampi kuin kontrolliviiva. Eli sen mukaan ovis voisi olla pian. Maanantaina kurkitaan taas ultralla. Jännittää.
 
toiveilija82 en haluu masentaa,mutta miulla on ollu kautta aikojen tommonen viiva masussa..nauroin itsekseni joskus kun luin että se on raskautuneilla naisilla :D ja ite en oo koskaa ollu paksuna. Aina se viiva on siinä ollu..

Kävin haastattelussa ja jotain tuurailuhommia olis luvassa kesäks..tosin ei mitää semmosta et olisin yhes paikkaa 1-2kk vaa päivittäin saattaa vaihtuu duunipaikka..joudun jokapaikan höyläksi :snotty: ja se tuntuu tosi raskaalta kun on tottunut tekee yhessä paikkaa ja säännöllistä arkee..tosin teen nytkii kolmivuoro duunia hoitoalalla,mutta eipähä tartte päivittäi vaihtaa duunipaikkaa..
 
toiveilija sitte jos tänää hiffasit vasta ni uskon et se on raskautee liittyvää =)
Siis duunia on vuodeosastolta päiväkotiin saakka..et sinne mennää mihi sijaista tarvitaa..ne ostaa meijät sijaiset sinne duuniin tuuraa esim.saikkua
 

Yhteistyössä