ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Heipparallaa :wave: Kovasti on tullut taas tekstiä! Hyvät sotasuunitelmat teillä on tädin varalle :LOL: Meikäläinenkin on pääsisäisestä asit vetänyt b-vitamiini/foolihappo yhdistelmää, vielä vissiin pitäis tuota omegaa ja omenaviinietikkaa käydä hankkimassa :D

Kovasti kaikille joilla on täti tullut kylään :hug: ja DaylightDancer en tiedä mitä uutisiä olet kuullut, mutta :hug:

(.) ovis on ohi ja nyt alkaa tylsät päivät, tai noh lähempänä kierron loppua jännät, mutta nyt ei ole mitään tuntemuksia... Hitsit meillä on firman kevätjuhlat ja on samana vkl kun mulla on kierron loppu, kuinka mä siellä sitten voin ilmasen viinan keskellä olla?! pitäiskös mun pe aamuna testaa ja jos on nega voin ottaa rennoin mielin.. kohtuudella en osaa ottaa jos firma maksaa kaiken. Mitäs jos on plussa? Kaikki kyllä epäilee heti jotain kun tuntevat mut, miten voin olla ilman, pitäiskö perua jollain tekosyyllä koko juhla, mutta millä?

*muoks* olipas epäselvä sepostus. Keksikääs mulle hyvä syy olla juomatta, voiko olla joku lääkekuuri päällä vaikka ei ole lunssanen ja siten vois turvautua etten juo mitään juhlissa? tai oliskos jotain muuta tekosyytä?
 
se oli ihmiskunnalle surkea päivä :)

kaverin pentele soitti viimevuonna kun se oli raskaana että jos mä tuun moikkaa sitä sairaalaan. että se oli joutunu sinne kun niitten koira oli tönässy sen rappusista. se oli kauheeta ja mä olin varma että oikeesti oli tapahtunu niin!!
 
Täällä ei mittään kummempia. Ovista en ole tikutellut enkä liiemmin kyllä pongaillutkaan, mutta peittoja on heiluteltu senkin edestä.
Jouskari-82: on olemassa antibiootti emätintulehdusten hoitoon(vissiin klamydiankin) minkä kanssa ei saa juoda lainkaan alkomaholia. Itse ajattelin sitä käyttää teko syynä jos joudun tilanteeseen että tapani mukaan ottaisin ja en sitten raskauden takia pystykään. Ja on niitä varmasti muitakin lääkkeitä vaivoihin joita ei päällepäin näy. Toivottavasti kuitenkin plussaisit!!
Aprilli päivä on kamala kun sattuu olemaan hyväuskoinen.
 
Daizy: :hug: On se kyllä prkl kun se täti ei osaa pysyä poissa. Sun pitää kanssa alkaa manaan sitä. Koita jaksaa, vähän ajan päästä kipu taas hellittää!

Jouskari: Sano että sulla tai miehellä on jotkut sukujuhlat / jonkun vanhan mummon 90-v synttärit. Tai sitten voit sanoa että sulle tuuppas migreeni ja jouduit ottaan migreeni lääkettä (siis sitä jota otetaan aina siinä ensi oireiden paikkeilla, jotta se ei pukkaa päälle), niin et voi ottaa alkoa.
 
Kiitos apsu ja Veena noi on hyviä ehdotuksia :D En kyl viitti siel juhlissa sanoo, että mulla on emätintulehdus, että otin siihen lääkettä :LOL: mut joo pointin kyllä ymmärsin, että voin sanoa et on lääkekuuri eikä sovi ottaa viunaa ;) Voih kun olisin niin onnellinen jos tulisi se toivottu plussa :heart: ... mutta tässä on aikaa vielä siihen pe testaukseen 16/28 .... huoh, odottavan aika on pitkä!
 
En ole vielä päässyt antamaan palautetta miehelle. Oli ensimmäinen kerta kun tuolleen riehusi. Sitä stressaa ainakin niskakivut jotka naprapaatti on aiheuttanut ja on vaivanut häntä jo puoli vuotta. Tietysti asiaan oli lisää ettei olla positiivista tulosta saatu. Ei se ole mun syy eikä muhun kuulu purkaa tiedän. Tai syy on mun kun on tuo pirun tauti. (pcos) Silti mulle ei tarvii riehumaan alkaa.
Mulla sitten aamulla armoton migreeni parisen tunnin yöunien jälkeen.
Daizy :hug: eikös tää kierros ole meidän.
Voi tietty olla mahdollista että tämä jää meillä väliin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jouskari-82:
Kiitos apsu ja Veena noi on hyviä ehdotuksia :D En kyl viitti siel juhlissa sanoo, että mulla on emätintulehdus, että otin siihen lääkettä :LOL: mut joo pointin kyllä ymmärsin, että voin sanoa et on lääkekuuri eikä sovi ottaa viunaa ;) Voih kun olisin niin onnellinen jos tulisi se toivottu plussa :heart: ... mutta tässä on aikaa vielä siihen pe testaukseen 16/28 .... huoh, odottavan aika on pitkä!
Toisaalta kun läväytät pöytään tuon emätintulehduksen niin eipähän kukaan ainakaan tenttaamaan mitään sen jälkeen :LOL:

Piglet: Ei mikään ihme jos tulee tuollaisen stressin jälkeen migreeni! Ja EI varmana ole sinun syy, eikä sinuun saa sitä purkaa! Jaksamisia!!!!!

 
Veena toi on totta :D Ei tarttis enää selitellä :LOL:

Peesaan toiveilijaa ja veenaa, Piglet palautetta on syytä antaa miehellesi ja toivon että saatte sovinnon aikaseksi :hug: ja mikäs sen jälkeen on mukavampaa kuin sovinto lempi ;) Kauhee kun mulla on viime aikoina ollu pelkkä seksi mielessä :D Ehkä se on tää ovistelu ajankohta tehnyt meikäläisestä hormooni hirmun :LOL:
 
Heipä hei vaan kaikille!

Liityinpäs sitten tänne foorumille nyt kun on "ajankohtaista".. Elikkä vauvahaaveilut on kantaneet tulosta sen verran, että Nuvaringin käytön jätin pois luonnollisen kierron mukaan reilu viikko sitten =) Tässä kierrossa ei vielä mitenkään "virallisesti" yritetä (vaikkakin peittojen välissä puuhastellaankin useasti ilman kumia), mutta heti ensi kiertoon lähdetään yrittämään aktiivisemmin.

Vähän jänskättää kun kuitenkin esikoisesta kyse, että miten kaikki suhtautuu, suku ja ystävät. Miehen puolelta tiedän, että mummuttelut/ukittelut olis enemmän ku tervetulleita, mutta omien vanhempieni suhtautuminen vähän huolettaa. He kuitenkin ovat jo ennestään isovanhempia. Minulla ikää 19 ja mies kohta 24..

Phuuh,tulipas melkoisen pitkä viesti, mutta annattekai anteeksi, kuitenkin ekaa kertaa tänne kirjoitan.. :flower: B)
 
Oletteko te kertoneet etukäteen kellekään teidän vauva-ajatuksista? Itse kerroin yhdelle kaverille lauantaina ja nyt jälkeenpäin vähän kaduttaa, että kerroin. Tiedän melkeinpä varmaksi, että kohta asiasta tietää kaikki (varsinkin jos kaveri sattuu kertomaan äidilleen, joka on melkoinen juoruilija :kieh: )
 
Tervetuloa Siniviuhka!

Juu... on kerrottu. mulla on julkinen blogi aiheesta! :LOL:
Sitä lukee sukulaiset ja kaveritkin... taitaa kyllä pitää mua jo ihan sekopäänä!


Tänään on ollu kyllä taas sellainen kyynel silmässä päivä. Tahtoisin sen vauvan niin kovasti. kaikki hempeät runot ja lauseet on saanu mut ihan kyynelten partaalle... pöh. Voisiko mulle osua se onni myös?

 
Juu on tullut kerrottua, äidille, appivanhemmille, ystäville. Alkuun otti päähän ku tuli kerrottua noin monelle, kun se oli aina sitä että, joko on tärpännyt,joko, joko etc. hermot palo siihen ja sanoinkin asiasta, että ei tarvii kysellä, kyllä mä sitten kerron kun on sen aika. Nyt ovat ystävät rauhoittuneet eikä kysele. Töissä en kyllä ole kertonut, enkä kerrokaan ennenkuin jos ja kun olen raskaana ja turvallisilla vesillä.
Ehkä joskus on tullut mieleen, että olis ihan kiva pitää omana tietona, meidän kahden asiana, mutta olen kyllä sellainen avautuja, että en olis siihen pystynyt... :saint:
 
ElinaMaria voih sua :hug: kyllä te vielä sen pinokaisen saatte, niin kuin mekin :heart: Hmm. just pääsin kehumasta, että oviksen jälkeen ei ole mitään tuntunut, mut nyt vääntää alamahaa, mut ehkä se on vaan suoli mikä vääntää? :eek: Niin kuin gyne mulle sanoi, kun heitti että jos en ovuloikaan, kun kävin oviksen aikaan siellä pari kk sitten. Sanoi, että voi hyvin olla suolisto väänteitä mitä olen tuntenut :headwall: Mut kyllä uskon et ovistelen, kun on selkeet limat ja halut ja väänteet... perkule.
 
Hirveä puhepulputus taas päällä, mutta ei voi olla hiljaakaan nyt kun vihdoin tänne älysin kirjautua. Aiemmin kun kellekkään ei oikein ole voinut tästä puhua. (no,tuleepa ainakin kerralla eloa tähän keskusteluun kun minä mesoan täällä :saint: :p )

Kuten aiemmin kirjoitin tuonne ylemmäs, et huolestuttaa muiden mielipiteet ja suhtautumiset, niin täytyy vielä oikein tarkentaa kuinka paljon minua huolestuttaa muiden sisaruksieni suhtautuminen. Itse kun satun olemaan perheemme kuopus,kaksi sisarusta, toisella lapsia ja toisella ei. Lähinnä tuo sisarus, jolla ei ole lapsia tuntuu,ainakin omassa mielessä sille, ettei se ehkä siedä ajatusta pikkusiskon vauvasta..toivottavasti omaa mielikuvitusta tuokin.
 
Siniviuhka onko sun siskollasi ( jolla ei ole lapsia ) kuitenkin parisuhde, voisiko olla että on hankkimassa lähiaikoina? Iältäsi olet kyllä nuori, itse en ollut vielä valmis noin nuorena. En siis mitenkään arvostele :ashamed: vaan hienoahan se on että on suhde ja kumppani jonka kanssa voi tuossa vaiheessa jo perustaa perheen :heart: Jokainen hankkii siinä vaiheessa kun siltä ja oikealta tuntuu! En tietenkään tunne siskoasi, mutta voihan se olla että siskosi oudoksuu ajatusta, mutta toivotaan että on vain iloinen puolestasi!
 

Yhteistyössä