ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

LEP, juu aivan selvä haamu!! Onneks olkoon!! =) :heart: :heart: :flower: Vauvaliimaa mukkaan :) mul oli iha sama tunne sillo et en mie raskaana oo et en viihtinä ees testailla mut sit dpo 12 tääl koko aja sanottii et testaisin ny silti ni sit ko tein ni sit ko siihe tuliki se haaleetaki haaleempi haamu ni olin vähä äimänä :D Sen jälkeen kyl tuntuki et kyl mie oon raskaana mut sitä ennen oli et no en oo ja sit välil oli et no oiskoha sittenkii..[color]
 
Piitkäää perjantaita kaikille!!

ElinaMaria, aattelin ainaki ite testata tossa 30. päivä, kun sattuu oleen sopivasti mun synttäripäivä ja kp sillon myös 30... Jos vaikka tulis kaikkien aikojen paras synttärilahja... :D

Täällä mennään masennuksen alhossa noin niinku muuten, tuntuu ettei mitään jaksa ja poruttaa kaikki, eilen viimeks kollotin Disneyn komedian lopussa... Todella saamaton ja voimaton olo... :headwall: :headwall: :headwall:
 
miracle mites sun nipukka eleli ennen plussaa? Kun oma napukka meni 6pv oviksen jälkee visusti kii ja hieman ylemmäs..nyt 8pv oviksesta se on pehmentyny suustaan ja vähän raollaan..sain sormeenki hieman punertavaa valkkarii :ashamed: vaikka vasta kp24/30 ovis 8pv sitte..ei taida plussaa tulla tässäkää kierros.. :snotty:

Lep selvä haamuplussahan toi on..onnee oikein paljon :heart:

Kiharapää meillä on sama ammatti :) mie vaan hoidan psykiatrisii ja kehitysvammasii..kolmivuoroo teen..
 
LEP
Kiitoksia onnitteluista! :heart: Kyllä on hämärä fiilis. Ei tiedä oikein miten päin tässä pyörisi. :LOL: Huomenna haen toisenkin testin ja varmaan sunnuntai aamuna testaan uudestaan. Katselee sen jälkeen uskaltasko siirtyä odotus puolelle.

Plussatuulia kaikille tänne oikein paljon!! ++++++++ :whistle:
 
LEP
toiveilija82 kiitoksia. Kyllä tuossa plussa jo on! Nyt vaan kovaa pupuilua muutama päivä, varmistuksen varmistustakin. Näin meillä tuotti tulosta! ;) Ja kun vielä pupuilun jälkeen makoilin aika pitkään selälläni sängyssä ja jalat ylös nostettuna. :p
 
tyty, eli mullaha siis negakierrosta se kn het nous ylös ja kovaks mut ny sit plussakierrossa se vaa jäi suht alas ja ol pehmeähkö, täysin kiinni se ei taida koskaa olla. Mut sit se vaa ol semmonen pehmeähkö ja plussaamise tienoil en sitä juuri ees koittanu enää..
 

Yhteistyössä