ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

:LOL: nibbler toi oli hyvä munis juttu! :LOL: Ja noi sun oireet on kyllä lupaavat, tsemii kovasti b :D d
Pantsukalle tännekin voimia :hug: tosissaan ehdottaahan aina voi siskollesi asiaa. Itse hän sitten päätöksensä tekee. Ja voittehan yhdessä mennä poliisin puheille ja kertoa tilanteen, eiköhän ne siellä sitten osaa kertoa mikä kannattaa ja mikä ei, vaikea asia kyllä :headwall:
 
Ouska! voi itku sitä tätiä... :hug:

Nibbler! Paleluhan on hyvä... ! varovaista toiveilua! (mun avokkini on kyllä juuri vatsaflunssassa jossa on aikalailla samanlaiset oireet... ja ripulia! :O mut onneks sulla ei oo se kyseessä!!!)

Pantalaimon: aika kamalaa! Varmasti tuntuu inhottavalta kun ei ole itse tietnnyt mitään eikä ole voinut auttaa... onneksi nyt siskosi on päässyt eroon siitä mulkusta! Ihan kauheeta!

Tervetuloa Laala! :flower:

Veena: noi tuollaiset ihmiset on niin ärsyttäviä! Jos multa tullaan kysymään niin taidan pamauttaa suoraan että juu, yritettiin mutta kun otettiin pois kohdusta kesken kaiken! Ihmiset ei ymmärrä mitä kaikkea siinä taustalla voi olla. Aina se "tekeminen" ei oo niin helppoa! PRKL. :kieh: :kieh:

ON: KIITOS tsemppauksista, haastattelu meni ihan hyvin! Katsotaan miten käy. Mut ei mua kyllä haittais jos sais pari kuukautta kesällä lomailla!!! :D
Tänään on kohdun nippailu vähän vähentynyt. Tai onhan tässä vielä päivää jäljellä, yleensä se onkin iltaa kohti pahentunut!! Mutta mun VASEN nänni elää ihan omaa elämäänsä!!! :LOL: Se menee kovaksi pienimmästäkin viunväristyksestä! Ja niitä on tullu koko päivän! BRR... nojaa. oireita,oireita... keksinköhän mä näitä taas...

Mut äiti ja isä kantoi alkosta viiniä isot kasat pääsiäistä varten. Kait sitä muutaman lasillisen uskaltaa ottaa? :D Otan kuitenki! En liikaa, lupaan. ;) Voi olla etten nyt jouda pääsiäisenä täällä paljon käymään... pitää keskustella häistä ja kaikesta kivasta!!!

Paljon plussaonnea! Ja munarikasta viikonloppua! :D
+++++++++++++++ :whistle:
 
nibbler munas veti kyl nauruun suun :D ...ja voihan se olla et joku muna se jos siellä sunki sisäs kasvaa ja tulee pääsiäisylläri..
Tänään oon ollu tosi huonol tuulel..aamul ku heräs ni vitutti vaan jo valmiiks ilman mitää syytä :kieh: ja koko päivän masua on nipistelly,jomottanu tai jotekii muute viileksiny..tiiä sit mikä sitä vaivaa..
 
oho..joku kirjotti :LOL: ei vaiskaan!! oon pyöriny vaan tässä netissä ja täälä palstoilla runtuu olevean kovin hiljaista :/ onko kukkujia :D

veena ootko säkin tampereelta ku kitjottelit mansen säästä...?? :D

voin kertoa, että kyllä on ollut pervoa juttua teillä siskot hyvät :LOL: no..onhan se pääsiäinen munarikasta aikaa :D olis tääläkin, jos herra suvaitsisi tulla kotiin, mutta taas se huitelee ties missä :kieh: menkat on vähän niinkun loppu, niin eiköhän se pupuilu saa alkaa :D
 
Pantalaimon: ei näkyny noi kuvat ollenkaan... johtuukos se vaan mun koneesta vai onks muilla näkyvyysongelmia?

JJ-t, se olis kumma jos ei olis! Aatelkaa nyt, täällä me puhutaan vaan miesten ja etenkin naisten sukupuolielimistä, eritteistä ja tisseistä kaiket päivät.... onko ihme jos välillä jutut menee pervoiks? ;)

No tää pervo menee nyt nukkumaan. oon aamulla heränny klo 04.30 !!!! väsyttää... zzzz

:wave:
 
onhan se kivaa kun tää meijän esikoista yrittävien juttu on niin erilaista kun muissa pinoissa!!! :D meillä ei ole vielä mitään estettä tai vastuuta mistään menosta, mitä aiotaan elämällämme...silti ainakaan täällä ei mitään muuta ole mielessä kun ne kaksi viivaa :saint:

kp vieläkö kukut...? :D
 
itse olen malttamaton ihminen kaikkien näiden asioiden suheteen, mutta olen monelle jo sanonut ettei peliä ole menetetty!!! itse viimeksi plussasin vasta kp 54 :eek: ettei tosiaan ole toivoa menetetty!! mun raskaus meni kesken, muttei se tarkoya sitä etteikö voisi plussata myöhäisillä kiertopäivillävä :D ja viime kierrossa 65 päivää, ooon aikas varma että tunsin oviksen kp 51, eli kyllä se sieltä tuli..kai :D mun kierrot on vähän mitä sattuu ja siks niitä tutkimaan mennään ens viikolla, mutta muistakaa pupuilla tarpeeksi, ihan sen parisuhteen ylläpitämiseksi myös!!! :saint: se olis tääläkin tavotteena :D
 
kai meillä vaan pupuillaan kun on se aika kuukaudesta...
Siis teen tällä hetkellä kahta osa-aikatyötä ja sit viel hiukan koulujuttuja jne.. ei aina riitä tuo 40 tuntia viikossa töitä.. välillä tuntuu et pää hajoo :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja tyty86:
kpmissäsoot duunissa?ootko testaillu muute millon viimeeks..ja millos meinaat testata jos ei tätiä kuulu?
olen lähihoitaja ammatiltani, olen pitkäaikaissairaanhoidossa/hoivasairaanhoidossa.. Hoiva on vanha nimi.. testasin vissiin ti ja predictorilla nega.. Mulla on kassissa mukana Apteekin oma, että voin tehdä sen jos siltä tuntuu..
Aamulla vasta pääsen pois täältä.. Täällä on niin hiljaista, ettei olla ja voi..
Mutta jonkin ajan päästä pitäisi mennä tekemään kuuntelukierros..

KP
 
ok, anteeks kun kyselen henkilökohtasuuksia :ashamed: joo..meillä kakilla se seksielämä ei TODELLAKAAN ole jokapäiväistä!! minä en jaksa, eikä mieskään...työt stressaa miestä, mullakin pahoja päiviä ja sitten kun ollan 5 vuotta yhdessä oltu niin eipä tuo lempi joka hetki ole mielessä :p sen voin sanoa että yrittämällä yritetty tässä kierrossakaan ei ole oletu!!!
 
kpihan pyllystä toi dun tilanne :kieh: itse 65 päivän kierrossa tein testejä ,(valehtelematta ainakin 70 euron edestä) en siis mikään himotestaaja ole :LOL: turhaan ne kaikki meni..nyt neuvo sulle mitä yritän itsekkin noudattaa ( siis YRITÄN) testaa kerran viikosssa jos kierto venyy, jos on pippalot tulossa niin sit voi testata ennen niitä, mutta minä kun testasin lähes päivittäin, kun olo oli niin raskaana olellessa |O näköjään sitä voi kuvitella mitä tahansa :headwall:
 
toisten henk.kohtaisia juttuja on aina kiva kuulla, sen verran perusuteliaita ihmisiä taitaa kaikki olla... ainakin minä tunnustan.. :LOL:
meillä tuli tuli juuri 3,5 vuotta yhteistä taivalta täynnä... se on ollut todella ihanaa aikaa, ja mikä tärkeintä en saanut karkauspäivänä hamekankaita, eikä ajatus vauvasta kammota miestäni.
 

Yhteistyössä