Ouska! voi itku sitä tätiä... :hug:
Nibbler! Paleluhan on hyvä... ! varovaista toiveilua! (mun avokkini on kyllä juuri vatsaflunssassa jossa on aikalailla samanlaiset oireet... ja ripulia! :O mut onneks sulla ei oo se kyseessä!!!)
Pantalaimon: aika kamalaa! Varmasti tuntuu inhottavalta kun ei ole itse tietnnyt mitään eikä ole voinut auttaa... onneksi nyt siskosi on päässyt eroon siitä mulkusta! Ihan kauheeta!
Tervetuloa
Laala! :flower:
Veena: noi tuollaiset ihmiset on niin ärsyttäviä! Jos multa tullaan kysymään niin taidan pamauttaa suoraan että juu, yritettiin mutta kun otettiin pois kohdusta kesken kaiken! Ihmiset ei ymmärrä mitä kaikkea siinä taustalla voi olla. Aina se "tekeminen" ei oo niin helppoa! PRKL. :kieh: :kieh:
ON: KIITOS tsemppauksista, haastattelu meni ihan hyvin! Katsotaan miten käy. Mut ei mua kyllä haittais jos sais pari kuukautta kesällä lomailla!!!
Tänään on kohdun nippailu vähän vähentynyt. Tai onhan tässä vielä päivää jäljellä, yleensä se onkin iltaa kohti pahentunut!! Mutta mun VASEN nänni elää ihan omaa elämäänsä!!!
Se menee kovaksi pienimmästäkin viunväristyksestä! Ja niitä on tullu koko päivän! BRR... nojaa. oireita,oireita... keksinköhän mä näitä taas...
Mut äiti ja isä kantoi alkosta viiniä isot kasat pääsiäistä varten. Kait sitä muutaman lasillisen uskaltaa ottaa?
Otan kuitenki! En liikaa, lupaan.
Voi olla etten nyt jouda pääsiäisenä täällä paljon käymään... pitää keskustella häistä ja kaikesta kivasta!!!
Paljon plussaonnea! Ja munarikasta viikonloppua!
+++++++++++++++