ESIKOISESTA HAAVEILEVAT!!!! vol. 5

Enchille tsemppiä, ettei se täti tulisi :hug:

Mä tulen täällä hulluksi.. Nyt on siis kp 28/28-30 ja ihan semmonen olo, että täti tulee. Luin tosin tuolta oireketjusta, että muillakin on ollut vaikka olisikin sitten plussannut.. En uskalla tehdä testiä, etten vain tee liian aikaisin ja pety. Testi on clearbluen sellainen minkä voisi tehdä jo 3 päivää ennen oletettua menkkojen alkamispäivää.

Sitten mua edelleen ihmetyttää nännien nystyrät, ne on niiin selkeät ja niitä on paljon enemmän ku normaalisti. On niin omituiset näköset, että olisin varmasti huomannu, jos olisi ennen ollut.
 
Olen niin kade kaikille teille testaajille! Mulla ei ole ollut koko alkuvuonna syytä edes vilkaista raskaustestiin päin! :'( :ashamed: Ärsyttävää, kun ei pääse edes jännäämään! Voi jo kierron puolivälissä heittää pyyhkeen kehään! :kieh: Mitäs kivaa siinä on?!

Mutta kiitokset kaikille haleista. :hug:
 
pntalaimon :hug: en voi sanoa että tiedän miltä susta tuntuu, mutta samantapainen tila itselläni on ollut. mitään lääketieteellista diagnoosia ei ole niinkun sinulla. keskenmenon takia lääkärit ei ota tosissaan, kun olen jo raskautunut. viimeksi normaalimenkat oli syyskuussa ja nyt kp 61 tai 3kk 4 päivää ei ole menkkoja. (en ole varma oliko ne tuhrut menkat) lääkäri käski odotella, ja sanoi ettei minulla edes ole kiertoa tällä hetkellä, eikä tule ovista.

pahinta tämä odottelu, mutta asenteella mitä tahansa voi tapahtua, sillä mä menen..luultavasti asia on niin että viimeisen kolmen kuukauden aikana ei mulla ole edes ollut mahdollisuutta raskautua :'(

silti....toivotaan :saint:
 
Pantalaimon :hug:
Tsemppiä kaikille testaajille!!! HUISIN JÄNNÄÄ! :D

ON: mulla on ihmeellistä nippailua kohdun seutuvilla. Mut ovis ei voi olla ku on kp 9. ja menkat viime viikolla... eli ei puhettakaan siitä et olisin raskaana. Mun pää on ihan sekasin ja ilmeisesti kroppakin. Kun en ymmärrä tuota kipua... muistuttaa kovasti sitä kun oli raskaana, mut kun se ei oo mahollista. pöh. onkos kellään ollu vastaavaa? mitä mahtais olla?
 
Pantalaimon, voi :'( mut toivotaan et ens kierrossa siel kypsyis niin monsteri munasolu et sit ainaskaa oo epäilystäkää sun plussaamisestas!! =) Tsemppiä ja koita jaksaa vain uutta kiertoa ja uudella puhdilla!! =)

Ench, no voih.. toivot. se plussa sielt viel tulis, jos kerra menkkoje ois pitänä alkaa jo niin kyl apteekin omalla luulis näkyvän jos raskaana oot, tosin onhan siin herkkyyskin sama kuin tos millä teit.. Vaikee sanoo ku mul ei mittää oo tullu sillo ko en oo ollu raskaana ja siin sit opin et turhia aina itteeni tsemppasin et juu ei se vaa viel näy jne ku en vaa ollu raskaana, sillonki ko plussasin ni olin jo niin varma et nega sielt tulee et kuhan ny sit vaa testailin ko tääl niin kannustettiin :p mut toivotaan silti et sulla ois se tilanne et hormonia vain erittyy sen verta hittaasti et ei viel näy!! =) :hug:
 
Jes... tänää päästii heiluttelee peittoja menkkojen jälkeen... nyt vaan kovaa harjotusta... on vaa vähä huono ku mies on yövuoros koko viikon ja mä aamus... mut kaipa siinä jossai välis kerkee =) Jännään tääl muitten puolest ku itel ei oo viel pitkii aikoihi mitää jännäämist...

Plussatuulia kaikille ja nyt raskaudutaan oikeen urakalla =)
 
Pantalaimon: Voi paska!! (Saako täällä sanoa noin? No ei kai tää palsta varsinaisesti lapsille sopivaa tekstiä ole muutenkaan..) Oliko tää vaan huonoa säkää vai onko sulla liian pieni annos Clomeja? Mitä ne sano, saatko tujumman annoksen?
 
Ench: Siis vaikka raskaustesteissä sanotaan, että raskaus pitäis näkyä kuukautisten alkamispäivänä, kaikilla se ei mene niin. Toisilla kehittyy hormooni hitaammin. Testeissä näkyy raskaus viimeistään kaksi viikkoa menkkojen myöhästymisestä! Eli sulla voi olla jopa kaksi viikkoa aikaa plussata.. Ihan lyhkäsistä menkkojen myöhästymisestä lääkärit ei välitä. Yleensä pitää jäädä kahdet tai kolmet kuukautiset väliin, että saa lääkitystä. Sinuna en kuitenkaan olisi vielä huolissani. Pieni heitto on ihan normaalia. Toivotaan kuitenkin, että heitto johtuu raskaudesta! Testasitko oviksen kp13 (muistelisin, mutta se on tuolla toisella sivulla). Eli ovishan tapahtuu vasta päivää tai kahta ovisplussan jälkeen. Joten mahkut on vielä sekä raskauteen, että ajallaan tuleviin menkkoihin.
 
Mulla alkoi menkat!! Jee!! Mahtavaa!! Kyllä tää 78 päivää kiertoa olinkin jo enemmän kuin tarpeeksi! Eli kp. on 1, mutta en tiedä, mitä kierron pituudeksi pitäisi laittaa. Saan taas Primolutteja, joten 78 päivään kierto ei enää veny. Meen tänään gynelle ja ilmottelen sitten sen kiertopäivänarvion. Saan myös Clomit, joten alkaa olla oikeesti mahkuja tulla raskaaksi. Jee taas!
 
Onpas täällä menoa! TanjaK pahoittelut negasta :hug: Mulla ei oo mitään erityisiä oireita nyt.Viisaudenhammasta kyllä särkee (luulenpa et puskee nyt vasta kunnolla esille).Panadolin otin eilen ja se onneksi helppas.
 
rapu83....................kp 71/29.................................yk 5
JJ-t..........................kp 62/??..................................yk 1
Emili.........................kp 39/31-32..............................yk 5
Sirpula.....................kp 39/34-71..............................yk 9
kiharapää................kp 34/32-35..............................yk 7
auri77.....................kp 34/28-29...............................yk 1
Tinttara84...............kp 33/25...................................yk 62
Enchantress............kp 29/27...................................yk 2
TanjaK.....................kp 29/28-30..............................yk 1
Ouska.....................kp 28/28-30...............................yk 2
miisa84...................kp 27/31...................................yk 2
PikkuMyy-82............kp 26/27-29............................yk 4
hanni......................kp 26/24..................................yk?
xAnnax....................kp 25/29.................................yk 3
tiger75.....................kp 22/28.................................yk 8
Mimmukka81............kp 20/30-40..............................yk 4
LEP...........................kp 19/27-30...........................yk 3
Peppi1981...............kp 19/28-30............................yk.33
Juli05......................kp17/25-29..............................yk 8
Kaa..........................kp 16/32.................................yk 3 (taustalla)
nibbler.....................kp 15/28....................................yk 8
tyty86......................kp 14/35.....................................yk 1
arabel.....................kp 13/26.....................................yk10
Pantalaimon............kp 13/29-?.................................yk 5
Talvimamma08-09....kp 12/30-31.............................yk 1
Daizy........................kp 11/28-32..............................yk 11
Piglet........................kp 11/27....................................yk5
toiveilija82...............kp 10/34-42.............................yk 8
ElinaMaria...............kp 10/31.......................................yk1
Kuumeilija87............kp 6/30-35................................yk3
Zande.....................kp 6/30.................................yk 3
Veena......................kp 3/24-28.............................yk 10
Linna.......................kp 1/??..................................yk 4
della........................kp ?/??....................................yk 6
HK86.......................kp ?/??.......................................yk1
sothis......................kp ?/??.......................................yk 13




Alisa84....................kuumeilee, yritys alkaa piakkoin

Emppa.................... odotamme pikaista paluuta!
Santtulii..................odotamme pikaista paluuta!
Jouskari-82..............odotamme pikaista paluuta!
Haidi84....................palailee asiaan piakkoin


Haamuilee:
miina-......................kp 31/31.................................yk 3


Plussanneet:

miracle.........................yk 3
Diodium.......................yk 6
Marimint81...................yk 1
mouku80.....................yk 4
Jonsku83.....................yk 1
Sunshine.....................yk 6
Puliina.........................yk 5
Sydänkäpynen............yk 3
ronja78.......................yk 3
EAK ............................yk 2
salamanteri85 ............yk 1
syksyinen haave ........yk 3
henni82 .....................yk ?
Fairytale84.................yk 4
Tinii............................yk n 1v.
koiramamma..............yk 1
Nauruprinsessa.........yk 1
Mayah........................yk 1
Cora85.......................yk 2
Cristiina.....................yk 7
Novelle78..................yk 14
siniapila ....................yk 3
sanni30.....................yk 4
memmy......................yk 3

kesk.arvo = 3,75
 
Linna mä laitoin sul kierron pituudeks kyssärin, ni korjaa sä se vaik sitte ku tiedät paremmin...

TanjaK niinku sanottu, masennuta ei ennen ku täti alkaa!! Eikä välttist sittenkään, voi olla jotain muuta vuotoa! :hug:

miina- joko on haamus tapahtunu muutos? saaks sut siirtää plussan puolelle :)
 
Onnea Linna tädistä! Huh,noita teidän kiertojen pituuksia...

Voi TanjaK... uusi yritys sitten! Testaile vielä!

Zande onnea peittojen heiluttelusta!!! :LOL:

ON: taitaa ovista olla jo tuloillaan vaikka vasta kp 10! Ainakin on niin isot kivut ollu tuolla kohdun seutuvilla... eihän se mitään muuta voi olla?!
 
Pantalaimon: Voi prkleen folliikkelit!!! Ehdottomasti ostat tiukkoja farkkuja ja ihania alusvaatteita nyt koska jos ostat ne nyt niin se on elämän ironiaa että raskaudut ja sitten et voi enää käyttää niitä kun muistutat ryhävalasta. Toivotaan ainakin että se toimisi näin. Koita jaksaa!

Ench: Toivotaan jotta vielä plussaksi muuttuisi! Ja muillekin neganneille paljon voimia!

ja Linnalle onnea tädin johdosta jos nyt niin voi sanoa.!
 
Suuret pahoittelut negan testanneille! :hug: Erityisesti JJ-t:lle tsemppiä! Tosi raskas tilanne sulla. :| :hug:

Linna: Jee, jee! Tuplajee! :D Ja kai täällä voi sanoa p*ska, tosin multa kyllä sensuroitiin automaattisesti toi h*lvetti mun tekstistä! :LOL: En siis itse kirjoittanut tuota sekasotkua siinä sen tilalla. Niin, aloitin tosiaan jo eilen terolutit, joten kierto lyhenee nyt 26:en päivään. Ei kuulemma haittaa gynen mielestä. Pääsenpä taas vähän aikaisemmin piinailemaan mun munasarjojen tilannetta. :D Tupla-annos clomeja ensi kiertoon. Vähän jo jännittää, että tuleeko vahvempia sivuoireita.

Veena: En muuten edes ajatellut tuota noin! Hei, hyvin fiksua käänteispsykologiaa! :D Joo, farkut on tiukat, kun tosiaan kokoa pienemmät kuin edelliset. Silti, ne menevät jalkaan, joten olen todella tyytyväinen! Ja ne rintsikat, joo, ei tule mahtumaan, jos raskaaksi pamahdan ja rinnat kasvaa. :LOL:

Plussatuulosia puhaltelen teille muille! :whistle:
 
JJ-t:lle kanssa kovasti voimia :hug: On se kyllä aivan prseestä jos lääkärit ei ota tosissaan. Jospa yksityiselle? Niiden nyt pitäisi tehdä enemmän niin kuin asiakas haluaa... Toivottavasti löytyisi joku joka kuuntelee.
 
JJ-t: Oletko yrittänyt jo nuorisoneuvolan puolelta? Pääsisitkö sinne vielä? Mulla oli siellä ainakin ihan kiva gyne. Mä laitoin sähköpostia parille ystävälleni, jotka voisivat ehkä suositella jotain. Äidiltäni en ehkä ihan kehtaa käydä kyselemään... :D :ashamed: Muistaakseni se on käynyt jollain sellaisella miesgynellä, joka on naistentautien ylilääkäri TAYS:ssa. En nyt ole ihan varma, mutta siitä se on ainakin tykännyt.

muoks* Voin vaikka laittaa sulle yv:tä kun saa tietoa. Ilmoitan siitä sitten täällä, niin huomaat katsoa! :)
 
pantalaimon mä oon kattellu nuorisoneuvolan sivuja, tai oikeestaan kahden viikon päästä olis perhesuunnitteluneuvola kun ikää tulee taas :D niin sielä ei puhuta kun ehkäisystä, niin olen ymmärtänyt että sieltä saa vaan pillereita tai jotain..
 

Yhteistyössä