Nyt tulee hyyyvin omanapainen viesti, sori jo etukäteen.
Eli ultrassa kävin tänään ja v*tut siellä mitään munasoluja kasvoi!! |O :'( Taisi vissiin kaksi 8 mm:stä follikkelia olla, mutta kun ovulaatioon tarvitaan n. 1½ senttisiä. :ashamed: :kieh: Voi #&%?$!*! Olen niin täynnä raivoa ja pettymystä, etten osaa sitä edes sanoiksi pukea. Enkä pääse edes purkamaan sitä liikuntaan, kun on vielä nuhaa ja yskää. :'(
Jotenkin tuntuu, että elämällä on ihan s**tanan hyvä ironian taju. Ruokalassa oli pelkkiä odottavia naisia tai äitejä pikkuvauvojen kanssa. Metro-lehden kannessa komeili 22-päiväinen vauva Veikkauksen mainoksessa. Joo, hierokaa vaan suolaa haavoihin! |O
Ainoa valopilkku päivässä oli se, että ostin uudet farkut jotka olivat kokoa pienemmät kuin edelliset!
Eli jotain näkyviä tuloksia olen saavuttanut painonpudotuksellani. Nyt vaan jatkan sitä, kun en kerta raskaaksikaan voi tulla... Muutenkin tuli kallis gynereissu, kun ostin kosmetiikkaa ja parit rintsikat. No, mulla OLI synttärit, joten ehkä mulla oli oikeus vähän hemmotella itseäni.
Nyt menen nappaamaan ekan teron nassuun. Ja eikun seuraavaa kiertoa kohti... :snotty: Ei tullut jouluvauvaa, ei. :'(