Huomenta!
Juu testasin aamulla aconilla ja viivanpaikan sain

myöhemmin ku katoin niin just silmin nähtävä roskishaamu onpi tuossa, tiedä sitten mitä se tarkottaa, mulla on vähän sellanen tunne, etten oo ovuloinu tässä kierrossa ja kierto pitkittyy :/
Kisu-asiaa!

ihana kun olitte tsempannu mua tästä asiasta =) Kävin eilen illalla viemässä kissanruokaa kisuille ja tänä aamuna kuppi oli tyhjä! Saatto tietenki olla, että harakat ollu asialla, mutta onpa saattanu kissatki syödä sen, niin ainaki toivon. Laitoin lisää ruokaa nyt aamulla, täytyy käysä katsomassa kohta ovatko syöneet.
RvB, me aateltiin sen mun kaverin kans ainaki soittaa Oulun paikallisradioon josko olisivat kiinnostneita tekemään jonkunlaisen jutun näistä kissoista tai ainakin ilmottaisivat että villejä kissanpentuja olis tarjolla. Sit täytyy tuolla Mitäs nyt-puolella käydä myöhemmin kyselemässä oisko halukkaita ottajia. Eläinkodilta sanottiin, että heillä nyt sellanen tilanne, että yksi pentue on just syntyny ja toinen on kohta syntymässä, niin siksi todennäkösesti ne villit kissanpennut sit piikitettäs :'(
Mä niin haluaisin ottaa yhden niistä ja niin haluais se mun kaveriki, mut ku ollaan molemmat allergisia
Noomille onnittelut haamusta! Toivotaan, että se vahvistuu =)
Nyt lähen kattoon postin ja käyn samalla kattoon onko ne kisut syöny sitä ruokaa. Pidän teidät ajantasalla tapahtumista. Iltapäivällä haetaan loukku.
Mä oon muuten miettiny sellasta, että pitäskö käydä eläinsuojeluvalvoja/neuvojakurssi...ne on kyl monesti aika karuja juttuja mitä siinä työssä näkee...