Siis minähän unohin kertoa tärkeimmän jutun tältä päivältä!
Tässä meidän pihalla on pyöriny nyt muutaman päivän ajan kissa, joka maukuu koko ajan. Ensin ajateltiin, että onkohan sillä joku hätänä, no tänään kun tultiin kaupasta huomattiinkin, että sillähän on kaks pentua! Sellasia puolen vuoden ikäsiä, noin, se on visiin naukunu niiden perään. Juttelin naapurin kans, että kenenköhän kissoja ne on, niin eipä taida olla kenenkään!
Ei ne antanu tulla lähellekkään, ku yritin mennä silittään niitä. Musta tuntuu että ne pennut on villejä ja se emoki siis puolivilli. Soitin sit eläinsuojeluyhdistykselle ja sovittiin, että käyn hakemassa loukun sieltä huomenna ja yritetään kaverin kanssa saada ne kiinni ja sitten ilmeisesti löytöeläinkodilta tulevat hakemaan ne kisut. Musta on ihan hirveetä, miten joku voi paiskata pihalle emon ja pennut!! Vein niille sitten paistettua hanhenlihaa, kun ei oikein muuta ollu ja ne ahmi ne naamaansa, raukoilla oli selvästi nälkä.
Se voi olla, että ne pennut joudutaan lopettamaan, jos ovat täysin villejä, kun ei niitä kuulemma saa oikein sijoitettua mihinkään ja vissiin ovat haastavia kesyttää, mua vähän surettaa :'( Oon niin henkeen ja vereen kissaihminen, ottasin itelleni ne, jos ei oltas molemmat allergisia.
Kävin viemässä niille nyt kissanruokaa ku tulin töistä ja mä vaan mietin koko ajan, että missähän ne raukat on yötä ku tuolla ulkona sataakin.