Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Hmm,vois kertoo kuulumisia vähäisen.Eli tänään on mennyt hyvin.Eli olitte oikeassa tytöt.Tänään on taas parempi päivä :heart:
Kohtalaisesti tuli kuitenkin nukuttua,ku kaverin kaa juteltiin 2 aikaa yöllä puhelimessa.Kuulin että kaverilleni oli tullut km jonkin aikaa sitten. Ja sitten on ollut testeissä plussia mutta ne ovat hävinneet.Ja nyt eivät yritä enää vaan pitävät taukoa.:( Mutta hyvin ovat pärjänneet muuten.
 
hei murut!

ihanaa taas tullu uusia! :) tervetuloa!
ja tässä oli kaikkee muutaki tapahtunu viiden sivun aikana... halit tarvitseville!:hug::hug:

naama edelleen kipiänä mutta onneks ei niin kauheesti ku vielä eilen. jotain verta tulee jostain ja kivun alkulähdettä en oo pystyny paikantamaan...

sain kuulla iloisia uutisia.nyt kun oon aikani täällä kertoillu mun työpaikan alati kasvavasta mahdottomuudesta sain selville että mun työsopimus loppuu 30.9 ja en todellakaan aijo jatkaa!
se mitä mä aijon tehä jatkossa onki sitte vielä selvittämättä. mutta katotaan.varamiespalvelu on lupaillu jotain keikkatyötä jota ne ei uskalla mulle nyt antaa. ehkä tää tästä... oppisompimusta vois koittaa harkita kans...


nyt lakkaatte näyttelemästä niitä koirianne! :D mä joudun muuten kohta hankkimaan oman! :LOL: lutusia ovat :heart:
 
Tuhrua, ei ole tullut sen aamuisen jälkeen ollenkaan.. se oli sellaista rusehtavaa.. Hmmm.. :/
Ja lämmötkin edelleen korkeella. yleensä ne laskee päivää ennen tädin tuloa. J aoireet ei ole hävinneet!!
Talvis voitko siis allekirjoittaa itsellesi samat oireet, kuin mulla??
Mua alkoi nyt aika hemmetisti jännittämään ja pelottamaan, entäs jos se onkin taas nega? :snotty:

Niin ja anteeksi ajattelemattomuuteni.. Oikein paljon tervetuloa uudet kuumeilijat :wave:
 
Mä vähän luulen että mulla oli ovis vasta viime sunnuntaina?!?! eli kp 25/29-30, voiko olla mahdollista?
En oo mitenkään testaillut tms. mutta luin jostakin että toinen ns. kuivakausi tulee heti oviksen jälkeen ja mulla se alkoi tän viikon maanantaina...eli eilen. :eek:
 
hihhei, onpa monella kp:t huikeissa lukemissa, millonkas meinaa emännät testailla? :) +++++++++++ :whistle: puhuri ja tädinkarkoitus-ainetta mukaan!

On: lämmöt noussut hieman, mutta ei lähellekään 37..odottelen vielä muutaman päivän, joskohan ne nousis, tai sitten taas arvelen, etten ovuloinut..
 
Ilmankos TA! Muistelin nimittäin että meillä aika sama aika meneillään, ja tänään sitten tuota ihmettelin että miten minä nyt niin väärin oon ajatellut...

Siitä Steinerista. Värioppi on Goethen värioppia, eli nuo vaaleat sävyt on se juttu. Meidän päiväkodissa oli viime vuonna tullut ongelmia tummien vaatteiden kanssa, kun osa vanhemmista oli valittanut. Siksi tänä vuonna tämä linja, että vaaleita vaatteita töissä. Ilmeisesti noille kaikkein vannoutuneimmille on siis paha paikka, jos hoitajat kulkevat mustissa. Saa nähdä kuinka käy uudelle pedagogille, kun kaikesta huolimatta käyttää usein mustaa paitaa...

Daadelilla jännät paikat *voi kun jo testailisi :p *

Tervetuloa uudet kuumeilijat miunkin puolesta!


(Jossain vaiheessa kyseltiin et mistä päin ollaan. Itse asustelen Helsingissä, kaakosta kotoisin)
 
Heippa!

En sitten sitä testiä voinut tehdä tänään koska posti ei ollut ehtinyt tulla ennen kuin lähdin töihin, mulla ois ollu tänään vapaa mutta rahanhimossa tulinkin töihin kun soitettiin :D
Huomenna uusiksi testauksen kanssa. Luen pinon kunnolla myöhemmin, nyt täytyy kiirehtiä syömään, olen siis töissä.

vauvahaaveita, onnea tulevasta prinsessasta! :heart:
 
Vasta jos täti on myöhässä, en oikein tykkää ajatuksesta ennen sitä testailemisesta... ei sovi mulle :) Eli ylihuomenna pitäisi alkaa, joten loppuviikosta sitten jos ei tätiä kuulu. Mutta on tosiaan aika vahva fiilis tästä kierrosta, että tuleehan se täti minua ilahduttamaan käynnillään :p
 
Heips.

En paljoa ole tänne kirjoitellut. Muutettiin uuteen kotiin eikä nettiä saatu kun vasta tänään. On se vaan mahtavaa kun on vihdoin omakotitalo. Remontointi ja koira vauva vievät ajatukset muuallekin kuin vauva haaveisiin.

Tänne on tullut paljion uusia. Tervetuloa teille kaikille. Plussiakin on kertynyt todella hyvin tänne pinoon. onnea vaan teille kaikille!! Perässä tullaan toivottavasti.

Minulle voi päivitellä kp1. Meinaa usko loppua tähän vauvan teko hommaan just nyt. No ens viikolla olis aika gynelle papan takia. Samalla voisi tieten kysellä onko kaikki ok. Jännittää ja pelottaa, ettei kaikki olisikaan kunnossa...
 
Sinikka siirryin sinne taustaileviin, kun ollaan miehen kans tjoittailu linjalla, tämän erossa olon takia :D Mun kp on tänään 24/27-31 ja jos oikeen muistan niin yk 6 meneillään.

vedin, kunnon hiki lenkin koirien kanssa aikuiset herrat viiletti vapaana edellä ja hulttion kanssa juostiin perässä.. :p Ja nyt saunan lämpöön lämmittelemään lihaksia.
oikein kauniita unia teille kanssa sisarukset :heart:
 
No niin...

Daddella on hyvänkuulosia oireita! Toivotaan, että plussan saat =)

Ihanan koiravauvelin MM oli hankkinu :)

Mä hävisin 3e tänään rahapeleissä täällä töissä ja nyt mä oon hermoillu että onkohan musta tulossa pelihimonen :D sillon tällön tulee pelattua eurolla-parilla ja joskus voittaa ja joskus taas ei. Hei otetaanpa gallup aiheesta!

Eli G: pelaatko rahapelejä?
 

Yhteistyössä