Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Talvis no sanos muuta! Ja koko ajan on ollu lämmöt 37-astetta, eilen mittasin puolen yön aikaan, oli vaan 36,7 mut tosiaan nyt tänään taas päälle 37-asteen. Testailen ylihuomenna todennäkösesti uudestaan, mulla on kaapissa sellanen Pregent testin liuska =)
 
Katoin nyt tarkemmin tuota testiä niin on siinä roskishaamu! Ei kauheen hyvin näy mut näkyy kumminkin ja kun tein samalla testillä perjantaina niin ei tullu mitään roskishaamuja, ne on tuossa vierekkäin. Acon10:stä siis kyse. Voi että ku tarkottas raskautta!!
 
Onnea NOOMI! :D

Sannya, mut voi pitää vielä taustailevissa kun mulla ei oo mitään hajua et mikä kp olis menossa. :) Jos mä ilmotan sit kun tulee kp1 niin päästään taas vauhtiin. Mut toistaiseks näin on hyvä!

Käytiin äsken siipan kanssa sienessä... hittolainen 15 litraa kanttarelleja. Kaamee putsaaminen ja laittaminen niissä kyllä on.. mut on ne NIIN nameja! :p

Duffy toivotaan et olis tärpänny! Mulla on nyt samat piinaviikot taas edessä... Katsotaan miten tällä kertaa käy. Vähän on sellainen fiilis jo valmiiks et ei varmaan onnistunu. Jotenki mä kai kuvittelen et mä heti tietäisin sen jos ois onnistunu... :LOL:
 
ElinaMaria en hajuakaan dpo:sta :D :D en saanu selvää plussaa ovistestiin ja lopetin testailun hmm oisko ollu kp18 tai 19. Ylihuomiseen jos malttas oottaa niin vois olla viisampi sitten :D

Nyt minä lähen hakemaan niitä loukkuja, palataanpas illemmalla asiaan tyttäret!
 
voi JEE! mä sain viimein ovisplussan!!! :D onneks en lopettanu tikuttamista, tänään siis jo kp 24.

nyt lähen kaunistamaan mun miehen hiuksia, -ja kyllähän te tiiätte, mitä saa mulle vastapalveluksena antaa... ;)

Plussatuulia! -ja Talvikselle Onnea -onneks se tuhruilu loppui :heart:
 
heipparallaa.!
onnea haamuista duffy ja noomi.! :heart: toivotaan että sieltä kehkeytyy vielä iso ja läski plussa kummallekin.! :)

ON: huomenna lähdemme miekkosen ja koiran voimin ajamaan aamusta sotkamoa kohti.. aivan ihanaa päästä muutamaksi päiväksi sinne rauhottumaan... toivotaan että ovis sattuis vielä samoille tienoille, niin tulis mahtava reissu :) huomen aamuna ajattelin kokeilla tikuttaa ovista, ensimmäistä kertaa.!
 
Duffy ja noomi, onnea haamusta!!!

Johanna, onnea ovisplussasta!!! Mahtavaa!!! Kait te hyödynsitte sen ;) Päästään aika lailla sitten samoja aikoja jännäilemään...meille ++++++++ :whistle: ja muillekin tietysti!!!

Mulla ei oikeastaan mitään uutta...vähän eilen tuntu selkäkipua, vähän niinkun menkoissa. Ja pari vihlasua...hmm..kiinnittyminen? :D Mietinkin että minä päivinä se kiinnittyminen tapahtuu? Tietääkö joku?

G: En oikeastaan yleensä pelaa rahapelejä. Laivalla joskus ykskätistä rosvoo :D
 
Luin toisesta ketjusta raskauden testaamisesta ovistestillä ja pitihän sitä kokeilla kun on noita läjä kaapissa. Tein testin siis äsken parin tunnin vessa tauon jälkeen ja sain tosi hailakan viivan, ei liene aihetta juhlimiseen. :p
 
Terve tytöt ja naiset!

vauvahaaveita onnea rinsessasta :heart:

:hug: tädin yllättämille ja negan testanneille sekä tsemmppiä oviksen pongaajille ja loppukierron piinailijoille... ONNEA haamuilijoille :heart: toivottavasti viivat vahvistuvat :)

näin tänään työkaverin neljäpäivää vanhan vauvan
:heart: ihana...voi kumpa mäki saisin sellaisen.. :snotty:
 
Onhan noita kertynyt kun miehen kanssa ollaan ihan kissahulluja kummatkin. Mutta nyt nuo riittää. Joskus miettii kuinka helppoa elämä olisi ilman noita. Joka paikka aina täynnä karvaa, kusta ja paskaa ja tapetteja revitään ja paikkoja tuhotaan... Kaikkein paras näiden hajottama esine lienee kylppärin lavuaari, tiputtivat sinne lasin ja allas halkesi. :LOL:
Mutta yhtäkään en antaisi pois ja eipä tartte elämässään tylsää päivää kokea. :heart:

Nyt on sentään eläimiä vähän vähempi ja tilaa enempi. Aikaisemmin oli kaksiossa neljä kissaa ja seitsemän akvaariota. :eek: Nyt enää kaksi allasta ja hiirimääräkin vahentynyt alle 30.
 
No niin!

Olikin sitten väärä hälytys :whistle: haettiin loukut ja viriteltiinki ne, juttelin siinä sitten naapurin kanssa niistä kissoista ja se sano että ainakin yhdellä meidän naapureista on kissoja! Ja että ne kissat hyppii aina sisään ja ulos takaikkunasta. No käytiin sitten kysymässä tältä naapurilta että onko sillä kissoja ja onhan sillä! Just ne kissan mitkä meidän piti loukuttaa, siis noloa!

Mutta! Ei mun mielestä ole sekään oikein että ilman pantoja pidetään kissoja ulkona ja oikeastaan tällasella alueella ei kannattas pitää kissoja vapana ollenkaan!
Sain kuitenki sitten kipinän tästä ja aattelin alkaa jonkun verran tekemään vapaaehtoistyötä tuon eläinsuojelun merkeissä ja käyn sen eläinsuojeluneuvojan kurssi, siinä ei tietääkseni niitä pahimpia juttuja tarvi nähdä. Eli siis ei tarvi poliisien kanssa mennä minnekkään kotiin ottamaan eläimiä pois tms. Noo, loppujen lopuksi parempi näin, ettei tarvinu alkaa lopettamaan kisuja =)

Markka sun yhellä kissalla on vissiin 5 varvasta? Sillä mun entisellä kissallakin oli, itse asiassa sillä oli toisessa etutassussa 7varvasta ja toisessa tais olla 8! Tosin pari oli sellasta surkastunutta, muttak uitenkin, peukut siltäki löyty :D
 

Yhteistyössä