Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

Talvis meillä siis samanlaiset oireet.. mulla kans "kutittaa" rintoja ajoittain ja mamilloita kihelmoi ja ne on niin turvoksissa. aikaisempien oireiden seuraksi olen saanut (kuvitellut) vatsan turvotuksen ja löysyyden.
tuhrua ei ole tullut, sen toissa päiväisen... mutta kn kun olen ropelehtinyt, niin sormeen joskus jäänyt rusehtavaa, mutta valuvaa valkkaria. Tuota rusehtavaa valkkaria ei tule aina, yleensä se on sitä kirkasta.
- mielenkiintoista tähän aikaan spekuloida omaa valkovuodon koostumusta :D

Oikein paljon onnea haamukaksikolle, toivottavasti ne paksuuntuisivat ja tummuisivat :heart: Ja tervetuloa kia- 85
 
Huomenta! Kurkku kipeä, eli taitaakin olla flunssa iskemässä, siksi lämmöt korkeemmalla :snotty: Ellei leikitä kurkkukivunkin kuuluvan raskausoireisiin tietty ;)

Hauskaa päivää kaikille tytöille!

"Kyllä ihmeitä tapahtuu, mutta yleensä
niiden eteen saa tehdä tavattomasti töitä.

Siispä ahkeroimaan ."
:LOL: positiivareilta lainattua
 
vauviksella on söpö masu. :) Kauhean pitkällä säkin jo oot... tuntuu ettei tästä omasta yrittämisestä tuu kyllä yhtään mitään. :ashamed:

selkää jomottelee ja tuntuu että kylkeä kääntäessä vihlasee tuonne vasempaan alavatsaan.. mikähän tulehdus siellä lienee... pitäis soittaa gyelle aikaa kun viime menkat kesti sitten sen 12 päivää!! :headwall: mut en mä nyt voi jos mulla alkaa vuoto ens viikolla. puuuuuuhhhhh.... :|
 
Talvis Nyt paljon onnea! Ja toivotaan että me muutkin tullaan perästä pian :heart:
Minusta sen verran,että eilen oli outoja nippailu kohtauksia mahassa,sitten taas yhdessä vaiheessa nipisti koko ajan.ja kesti jonkun alle 5min.
 
Sannya: Höh, olipas teillä...hiivassahan ainakin vuoto muuttuu sellaseks klönttiseks...Heh, meillä oli vähän toisinpäin, kun mies olis halunnu tehdä jotain tuommosta, mutku musta tuntu ittestä että haisen niin en halunnut...se oli vaan että no etkä haise kun ruusun kukalle! :LOL:

Sun Rise: Mä voisin kyllä lukea tuon nuhan ja kurkkukivun mielelläni raskausoireisiin...itselläkin pukkas ne nimittäin viime yönä :D

).( oireita...hmm...mulla illalla vielä vihlas kerran tuolta alavatsalta ja tänään on vähän nännit kipeytynyt...niinkun viime kierrossakin, enkä ollu raskaana eli...mutta voiskohan tuo kuulua raskausoireisiinkin...?!
 
kukkaiskeiju niin juu,juuri olin kirjoittamassa viestiä,että osaako kukaan sanoa mitään.Onneks apteekis myydään ilman reseptiä niitä emätinpuikkoja,mut sit mietin sitä että onko miehille sitä voidetta? Ku eihän ne voi niitä puikkoja tyntää sinne öhöm :LOL:
 
Voi itku :'( Mulle tuli sairaalasta lappu,jossa kerrotaan että solumuutoksia on löydetty,muttei pahanlaatuisia.Silti pitää tehdä sähkösilmukka hoito.Ja mun pitäs nyt mennä soittaa tonne lääkäriin. Voi itku.
 
sannya: Voih! No, hyvä ettei kuitenkaan pahanlaatuisia. Kyllä sä selviät! Ja miehille ei musta tarvi ihan ensimmäisenä niitä hiivavoiteita edes laittaa, mutta siinä naisten omassa ( canesten tai joku...) Niin on se puikko ja voide molemmat, niin sittenhän voi sitä voidetta laittaa miehellekin. tuolta löytyy tietoa kyseisestä tuotteesta: http://www.canesten.fi/flash_content/index.html
 
Kiitos haleista :heart: Kyllä mie uskon että selviän,mua vaan pelottaa se puudutus.Soitin lääkäriin ja varaan ajan vasta ens viikol ku eka pitää kattoo että olenko raskaana. Lääkäri sano että puudutus on turvallisempi kuin nukutus.
 
Sannya luulen että nuo solumuutokset aiheuttaa myös sen hajun ja vuodon. Onko siellä nyt sitten joku ärhäkämpi tulehdus, jos ihan solumuutoksia on. Mutta sehän on hoidettavissa, että lääkäriin vaan mars ja sitten entistä ehompana yrityshommiin =) tsemppi :hug:

Talvikselle onnea plussan varmistumisesta! :flower: En minä mitään testiä tänään vielä tehny :D odotellaan nyt huomiseen, mua vaan koko ajan pelottaa että täti tulee tänään :kieh:

 
Duffy Lääkäripaperissa ei kerrottu tulehduksesta eikä lääkärikään sanonut.No minä tyhmä en kysynyt. Mutta lääkäri sanoi,että hoito tehdään sen takia koska solumuutos on laaja. :/
Kia-85 Juu,ja kiitos halista sinullekkin
 
Sannya :hug: toivottavasti kaikki menee hyvin ja varmasti meneekin.


on: mun lääkärissä käynti taas ei menny hyvin. ei löytyny mitään vikaa naamassa vaikka ihan hirveet kivut onki. nyt tuntuu koko ajan että mä purisin jotaki, tai että menee hampaiden väliin....
 

Yhteistyössä