Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

kaz
Voi ei Sannya :hug: Kyllä kaikki varmasti järjestyy :)

Itse: Aargh.. :kieh: Harmittaa lukea kaikkien oireista ja plussatestauksista. Taas vissiin joku masispäivä menossa. Itsellä tekee täti vasta lähtöä, mutta saakin kyllä pysyä poissa ainakin sen 9 kk :D

Tervetuloa Kia-85 Samaa vuotta täälläkin kannatetaan, vaikkakin loppupuolelta ;)
 
Talvis onnea rutosti! :)

tiiättekös mitä, oon ruennu epäilee, että ovuloin vasta nyt, jos ovuloin..lämmöt ei oo noussu ja siks toisekseen "limailen" edelleen. eilen tuli sellasta kananmunalimaa valkeaa ja nyt kirkasta taasen..eikä sen nyt vielä ainakaan pitäis olla tädin tuloa ennustavaa..
 
kiharapää kaikki meidän kissat on tavan maatiaisia. Rotukissa on ollut harkinnassa jo pitkään mutta aina on sitten eteen osunut joku säälittävä kissaraasu joka on tarvinnut kotia kipeämmin kuin suunnitellut rotukissat.

Koko päivän olen rampannut vessassa kun on sellainen olo että täti kurvaa paikalle mutta ei merkkiäkään. Ihme turvonnut olo ja juilii mahaa, töissä kun painavaa nosti niin ei tuntunut kivalta. :/ Ei ole kyllä ennen ennen tätiä tällasta ollut mutta ei mulla kyllä kahdeksaan vuoteen ole luomumenkkoja tullutkaan.
 
vauvahaaveita ihanan pyöreä massu sinulla...voi että kumpa vaan pääsisin sinne odottavien puolelle, epätoivoiselle tuntuu, mutta kaippa mulla vielä toivoa on...

miracle kiitos plussa tuulista, toivottavasti tepsii. :heart:
 
Tänään olo on aika kehno. Hieman huonovointisuutta..taitaa flunssaa pukata.
Maha edelleen "hassun tuntuinen"/kipeä, vatsa eilisestä asti löysänä. Vaikka hetken mietinkin voiko olla raskauteen liittyvää niin tyrmäsin ajatuksen totaalisesti. Viime kierrossa oli kanssa muka raskaus oireita. Nyt ne eivät pääse mua huijaamaan...tätiä tässä odotellaan.
 
Ai niin, ostin tänään tuollaisia raskaus-vitamiineja kun luin että niitä olisi hyvä syödä myös yritellessä. Huomenna tai viimeistään lauantai aamuna kyllä testaan ellei täti ennätä ilmestyä ensin. Toisaalta ärsyttää testata kun mies ei ole aamuisin kotona testikaverina mutta lauantaina olisi taas kekkerit tiedossa joten parempi testata ensin.
 
ai mammavitamiineja jo yritellessä? Pitäisköhän munkin hommata...Nyt en oo syöny mitään paitsi miehen tyrkyttämät c-vitamiinit. Kuuli että c-vitamiini auttaa foolihapon imeytymisessä :D

Mulle iski flunssan päälle :snotty: Ärsyttävää kun maanantaina alkais harjottelu ja huomenna ja ylihuomenna ajattelin lähteä tanssuloimaan...nyt sitten vaan koneelle tein pesän ja hörpin finnrexiä. Härrekyyde, saakohan sitä juoda jos onkin raskaana...?! Oon jo yli puolet siitä juonut :eek: ei käyny mielessä että eikös siinä ole jotain lääkettäkin... Mutta ei kai se vielä kun en edes vois tietää olevani raskaana niin voi vaikuttaa...vai...?
 
Sannya Iso halaus sinne. Olen itse käynyt saman läpi. Melkein kaksi vuotta sitten papasta löytyi voimakkaita muutoksia. Operoitiin ja käyn edelleen puolen vuoden välein kontrollissa, mutta minulla tosiaan voimakkaista muutoksista kyse. Ei se kivaa ole, mutta pääasia, että huolehtivat, että pysyn kunnossa. Tsemppiä sinne!!

Talvis OnneaOnneaOnnea!!!!! :flower:

Oma napa: Testasin tänään eilistä voimakkaamman haamun. Kaveri pysyy ainakin vielä matkassa mukana =)
 
Sinikka mulla ei muuten oo kn kiinni/kova/ylhäällä, vaan kaikkea muuta... höröttää aukinaisempana tossa keskivaiheilla pikkase löysänä, ja jotai nystyjä tuntuu :LOL: et mä en ainaka luota yhtää noihin kn puheisiin enää. nii. =)
 
Noomi- vautsi vau! Paljon onnea =)

Täällä ei tätiä näy eikä kuulu, hmm... Sain huomiseksi saikkua tämän lämmön ja kurkkukivun takia, etten tartuta muita... Olen töissä hoidellut yhtä hyvin räkäistä poikaa, jota ei olla tajuttu pitää kotona tarpeeksi pitkään, murr....

hyvä puoli tässä on se, että olen kotona kun r-testit tulevat postissa, jihuu! Ehkä jopa huvikseni testaan :LOL: Pidättelen vaix aamupissaa siihen asti ;)
 

Yhteistyössä