Esikoisesta haaveilevat -ny plussataan!! ~~*~~<3

hei lakkaat :flower:

Jeeee, mie en sittenkää hukannu ovista siellä joensuussa ollessa, se tuliki eile, i think.. hirvee muniskipu ja sit tuli limat ja mie juoksin äkkiä yläkertaan pupuilemaan :D

Ihanaa saada uusia kuumeilijoita joukkoon kirjavaan, tervetuloa!!

noh tyttäret mitäs kuuluupi näin perjantai aamuna??
 
Noniin, nyt tuli tuhrua paperiin. Tein testin varmuuden vuoksi, niin ei tarvitse tätä päivää miettiä sen enempää ja negaltahan tuo näyttää.

Voi kun sitä voikin ihminen hermostua parin päivän takia! Huoh, nyt jatketaan taas tavallista elämää ja plussataan joku toinen kerta :) Kai tämäkin täytyy vaan joka kuukausti käydä läpi :/

Nyt siis valmistaudutaan tädin tuloon, niinkuin jo olin aikaisemminkin ajatellut...
 
tervehdys tyttöset!

Mä aloin kutomaan sellasia ihan törkeen ihania vauvan sukkia! netistä löysin ohjeen. http://www.taitoep.net/site?node_id=309 ihanat!!! Nuhaa samalla tässä parantelen *sniff*

Mulla on ollut tosiaan sellasta hassua kylmää kihelmöintiä tuolla kohdun seutumilla...mitä lie? :p välillä myös sellasta menkkamaista jomotusta selässä. Äiti sano että se aina tiesi olevansa raskaana kun tuli se jomotus sinne selkään vaikka menkkojen ei vielä edes pitänyt alkaa... innolla odotan siis, mutta en usko...

Johanna kerkesittekö te nyt sitten oviksen lähimailla pupuilla ollenkaan? Aika ärsyttävää tollanen... mä kun bongasin oviksen niin olin juuri lähdössä sinne poriin ja mulla oli kaveri käymässä. Se oli sillai että no kyllähän te nyt menette hyvänen aika yläkertaan äkkiä tekeen vauvan, mä voin vaikka sen aikaa kuunnella musiikkia ja selta netissä...vähän aikaa meni mutta yllytyksestä hulluina kävästiin pikaseen...ja täytyy myöntää että olis kyllä harmittanu jos ei oltais edes kokeiltu kun varsinaisen ovulaation bongasin seuraavana päivänä :D Hauskoja kavereita mulla :LOL:
 
Tervehdys pitkästä aikaa :wave:

Mutkin voisi siirtää tuonne taustailijoihin, kun niin harvoin tulee enää nykyään käytyä tässä pinossa. Ja toisekseen nuo mun yk:t on jotenkin masentavan näköiset tuolla pinossa :ashamed: Elkää kuitenkaan kokonaan poistako, kun tulen aina välillä teitä tervehtimään.

Palstailen siis nykyään eniten tuolla "kesästä 07 yrittäneet" -pinossa, sekä lapsettomuuspuolella Odotusten Odottajissa.

Meillä tilanne nyt sellainen että lapsettomuushoidot on aloitettu ja ensimmäinen inseminaatio takana. Pari viikkoa tässä nyt siis pitäisi kärvistellä että miten käy :/

Voimia kaikille :heart:
 
MM niinpä :LOL: Flunssakin tässä selvästi johtui raskaudesta :D

Nyt seuraavaan vaiheeseen tässä vainoharhaisuudessa siis: Testi makailee tuossa viressä ja katselen sitä vähän väliä roskishaamun varalta, ja välillä olen jopa jotakin heikkoa näkeväni... tietystä suunnasta ja tietyltä korkeudelta tietenkin :LOL:

Onneksi en ota niitä paineita vielä, kun niin lyhyen aikaa ollaan "yritetty". Tjot-asenne jatkuu (niinkuin selkeästi tähänkin asti :kieh: ) Tällä hetkellä olisi vain ihanaa ja helpottavaa päästä taas eteenpäin! Nämä on niin tuskaisan hitaita päiviä nämä "ollako vai eikö olla-päivät"

kiitos haleista! ensi kierron lopulla tapaamme samoissa tunnelmissa jälleen B)
 
Sun Rise :hug: mäkin testasin tänään negan.. Mammaksilta tilaamani testit tuli eilen ja aattelin aamulla varuiks taas testata. Mulla ei oo kyllä minkäänlaisia oireitakaan, ei mihinkään suuntaan.. Ärsyttävää ku kierto on näin sekasin! Sais se täti saapua jo tänne..
kukkaiskeiju Ihanat sukat :heart:
 
SunRise voi kökkö :( :hug: sinne. Noo, musta kuule vähän tuntuu että perässä tullaan :/
Ei oo yhtään raskautunu olo.

Ai niin! Viime päivinä on oikean puoleista reittä puristanu tuosta ylhäältä, melkein lonkan kohdilta, mitähän seki tarkottaa...voi olla oire tädistä.
 
kukkis: hyödynnetty on heti kun plussa tul tikkuun :D ja limoista päätellen ei oltu yhtää myöhässä aamuyöstäkään... :D tänää viel kierros ni eiköhän sit oo kaik tarvittava tehty :heart:

sua varmaan jo jänskättää kun äitis on jo jutellu samanmoisista oireista! miun äiti ei edes tiedä, että yritetään eikä me oikeen tämmösistä asioista oo osattu ikinä jutella. varmasti kyllä ilahtuu sitten kun sen aika on..
 
Totta MM, täällä on tällä hetkellä sen verran flunssaista väkeä =)

Nukuin hieman tässä välissä ja nyt taas tihrustelemalla tihrustan näkyykö tuossa mitään, aargh, kyllä tästä on näköjään kaikki ilo revittävä irti :D Kyllä vain Duffy, toiveita siis on, kun ei tässä kahden tunnin jälkeen oo enää tuhruillu.

Kialle :hug: negasta, odotellaan kuitenkin vielä et mihin sinunkin tilanne päättyy :hug:
 
iltapäivää!!
soitin tossa ukolle ja juttelimma hetken ku se oli junassa tulossa tännepäin. ei aikonu jäähä ku töihin tänne eli olis vaan tän illan ja yön töissä huomisiltapäivään ja lähtee takas ouluun. :kieh: :'( ei siis mitään saumaa jutella yhtään mistään. :'( tulee kohta vaihtaan vaatteet mut sit sen onki jo mentävä töihin... mä en kestä tätä tilannetta jos ei voija jutella!! |O mut joop tuun tässä joku ilta taas häiritteen teitä. :'( :ashamed:
 
Testasin aamulla negan. Tai viivanpaikkaa olin näkevinäni mutta taitaa olla omien silmien luomaa harhaa vaan. :LOL:

Mietin vaan että kun huomenna olisi taas bileet tiedossa niin jos ei tätiä kuulu niin kannattaako testata vielä huomenna aamulla. Toisaalta kun tänään 10 mIU/mL testi näytti negaa niin tuskimpa 20 mIU/mL testi näyttää houomenna sen kummempaa vaikka raskaana olisinkin... :/

Eli taidanpa taas tyytyä saunakaljaan ellei menkat ala ennen iltaa. ;) Menkkamainen juilinta on tosin hävinnyt tyystin ja jäljellä on vain mieletön painon tunne, kauhulla odotan millaiset nämä ekat luomumenkat on kahdeksan vuoden pillerimenkkojen jälkeen. :p
 
kaz
Markka84 Juuri ensimmäiset luomumenkat vajaan 8 vuoden tauolla kokeneena, niin oli ne aika kipeät ensimmäisinä päivinä, mutta sekin riippuu niin monesta tekijästä. Ja mulla alkoi menkkamainen juilinta jo ovulaatiosta eli vajaan pari viikkoa ennen tädin saapumista. Toivottavasti samanlaista juilintaa ei ole tämän kierron ovulaatiosta ihan tyhjän takia, vaan olisikin vaikka joku oikea asia, miksi ne tulisi... :heart:
 
Hei taas.
Meidän yksi kaveripariskunta ilmoitti tänään odottavansa vauvaa, ensimmäisestä kierrosta oli tärpänny, mulla kieltämättä vihlas vähän sydämessä :( vaikka nämä yk:t onkin aika alussa, mut silti tuntuu ettei sitä tärppiä tuu koskaan :'( tänään vähän tällanen päivä....
 
Kia Halit sinulle :hug:

Myö käytiin tänään viikonloppu ostoksilla.Ja taas se tapahtu,en ees ajatellu ko vauva hommaa jne. Nii alko yhtäkkiä vihlomaan tooosii lujasti oikealle puolelle ala massua,ja sit vielä ihan ku olis oikein venytetty jotain ja sillee oudosti,en osaa ees selittää. :|
 
Nibbler Siitä remontista. Meillä on rivitalosta uusi asunto, eli korjaukset on menossa rakennuttajan piikkiin. Mutta kun eivät tee kunnollista jälkeä, niin eivät tee. Kohta 2 vuotta taisteltu niiden kanssa. Nytkin, kun tekivät parkettiremonttia, niin tekivät samalla tapettiin 4 reikää! Aina sama juttu. Jotain muuta menee rikki tai naarmuuntuu. Pesuhuoneessakin vaihtoivat kaksi seinälaattaa, niin tiputtivat vasaran lattialle ja yksi lattialaatta halki. Mutta eivät viitsineet samalla vaihtaa. Odottivat, että tehdään taas reklamaatio ja vaihtoivat vasta sitten. Ärsyttävää :kieh: :kieh: Niinpä me pyydettiin jättämään meille maalia ja listaa ja tehdään loput itse. Revityt tapetit jää toistaiseksi kirjahyllyn taakse. Joskus pitää sitten tapetoida uudestaan.
 

Yhteistyössä